لیست تفریحات آبی کیش – ورزش های آبی کیش – لذت تفریح در کیش

جزیره کیش در ایران به مروارید خلیج فارس معروف می باشد. هر سال بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر از جزیره کیش دیدن می کنند. خوب است بدانید که این جزیره از مهم ترین و بهترین مراکز تفریحی و تجاری در ایران می باشد. ? آیا می دانید چه تفریحات آبی هیجان انگیزی در کیش می توان انجام داد و از آنها لذت برد؟

رزرو تور کیش
رزرو تور داخلی
تورهای لحظه آخری
بلیط هواپیما داخلی

✔ تفریحات آبی کیش در یک نگاه

انواع تفریحات آبی در سواحل کیش به چشم می خورند که به سادگی نمی توان از آنها گذشت. در این مطلب قصد داریم تا لیست تفریحات آبی کیش را برای داشتن یک سفر لذت بخش بررسی کنیم. ورزش آبی شاتل و بنانا از جذاب ترین ورزش‌های آبی در کیش می باشند. فرض کنید بر تیوپ بادی سوار می شوید و قایق‌های رنگی و تندرو شما را با سرعت بسیار زیادی بر روی سطح آب می کشند! چه حس و حالی دارید؟

ورزش آبی شاتل در کیش

اکنون سوار بر قایق‌های تندرو هستید و باد لا به لای موهای شما می پیچد. شما از شدت هیجان جیغ می کشید و دوستان‌تان در کنار شما از این فعالیت آبی لذت می برند. شاتل همان ورزشی است که افراد محلی به شما پیشنهاد می کنند. بی شک این تفریح آبی از جدید ترین و به روز ترین ورزش‌های آبی است. خیلی از افراد طبق تجربه‌ای که دارند، توصیه می کنند که هنگام شرکت در چنین فعالیت آبی با خودتان همراه نیز داشته باشید. چرا که در ورزش شاتل به دلیل بالا بودن سرعت و نوسانات زیاد روی آب احتمال پرتاب شدن افراد شرکت کننده بسیار زیاد می باشد.

تفریح آبی کیش

ورزش آبی بنانا در کیش

اکثر تفریحاتی که گردشگران در سواحل کیش از آنها استقبال می کنند، تفریحات آبی هستند. ورزش آبی بنانا بعد از پاراسل در کیش و فلای بورد در سواحل داخل ایران از سرگرمی‌های مفرح و پر طرفدار شناخته می شود. شما در ایم ورزش آبی با آب، تیوپ و سرعت سر و کار دارید. این نوع بازی آبی را می توان در دسته سرگرمی‌های گروهی قرار دارد، چون به تنهایی نمی توان از ورزش لذت برد. افراد در این بازی، در یک قایق موزی شکل روی امواج آب حرکت می کنند. ظرفیت هر تیوپ در ورزش آبی بنانا بین ۱ الی ۷ نفر می باشد. در اصل تنها تفاوت میان شاتل و بنانا همین شکل تیوپ‌ها می باشد.

تفریح آبی بنانا در کجا برگزار می شود؟

در حال حاضر ورزش بنانا را می توان در سواحل آبی کیش تجربه کرد. بلیط ورزش آبی بنانا را می توان در ساحل سیمرغ، ساحل مرجان، اسکله دامون و اسکله تفریحی تهیه کرد، درست همانجایی که بلیط ورزشی شاتل را می توان دریافت کرد.

برای داشتن یک تجربه عالی با تفریح آبی بنانا در کیش، بهتر است به نکات زیر توجه کنید:

  • به راهنمایی‌ اپراتورها پیش از آغاز بازی بطور کامل دقت کنید.
  • افرادی که سابقه بیماری‌های قلبی و عروقی دارند، از انجام این ورزش خود داری کنند.
  • هنگامی که سرعت قایق افزایش پیدا می کند، از گذاشتن دستان‌تان بر روی سطح آب جدا خودداری نمایید.
  • ورزش آبی بنانا در کیش به هیچ وجه برای سنین پایین توصیه نمی شود.

تا به حال تجربه موج سواری با کیبل اسکی را داشته اید؟

اکنون که تصمیم دارید در تعطیلات به کیش سفر کنید، خوب است بدانید که بزرگترین سایت اسکی آب خاورمیانه در جزیره کیش قرار دارد. کیبل اسکی کیش دارای ۸۶۰ متر طول و ۱۶۰ متر عرض می باشد. اگر به دنبال هیجان بسیار زیادی هستید که می خواهید آن را در سواحل زیبای جزیره کیش پیدا کنید، کیبل اسکی بهترین گزینه پیش روی شما است. برای شرکت در کیبل اسکی در چارچوب محدودیت‌های سنی قرار نمی گیرید. پس با خیال راحت و با اعضای خانواده‌تان می توانید یک تفریح مهیج و لذت بخش را در سواحل نقره فام جزیره کیش تجربه کنید.

در مقایسه با تفریح آبی بنانا، شاتل و کیبل اسکی باید بگوییم که ورزش آبی کیبل اسکی از دو ورزش گفته شده بهتر بوده و پیشنهاد می شود که حتما آن را امتحان کنید. کیبل اسکی در میان ورزش‌های گفته شده، راحت تر و آسان تر است، برای همین گردشگران نمی توانند به سادگی از کنار این ورزش امن و مفرح بگذرند.

تفریحات آبی کیش

کیبل اسکی چیست؟

کیبل اسکی در واقع همان اسکی روی آب است و اسکی روی آب با قایق را می توان کیبل اسکی نامید. ورزشکار در حالتی که به اسکی مخصوص مجهز است، به وسیله موتور آبی با سرعت زیاد روی آب کشیده می شود. بطور معمول میدان مناسب برای اجرای کیبل اسکی دارای دویست متر طول و بیست متر عرض می باشد. هر فرد شرکت کننده در این ورزش به یک قایق موتوری یا کابلی که به اسکی متصل شده است، بر روی سطح آب کشیده می شود. از این رو دارا بودن یک استایل بدنی مناسب برای انجام این ورزش بسیار عالی است. این ورزش آبی نیازمند قدرت بدنی بالا در قسمت بالای بدن شرکت کننده و قسمت پایین بدن وی می باشد. پس از این موارد، برقرار کردن تعادل و توازن هنگام حرکت بر روی سطح آب از ویژگی‌هایی است که هنگام انجام فعالیت کیبل اسکی باید رعایت کرد. با این همه تفاسیر اگر فکر می کنید که کیبل اسکی یاد ندارید، نگران نباشید؛ چرا که ابتدا برای انجام فعالیت کیبل اسکی، آموزش‌های لازم به شما داده می شود. در خصوص کیبل اسکی باید بدانید که این ورزش در ایران سابقه‌ی بیشتری نسبت به سایر ورزش‌های آبی دارد. اینطور می توان گفت که کیبل اسکی در جایگاه اولین ورزش‌های آبی جزیره کیش قرار می گیرد. این ورزش همانند ورزش آبی بنانا دارای محدودیت سنی نمی باشد. تمام گروه‌های سنی آقایان و بانوان می توانند در کیبل اسکی را انتخاب کنند و از سفر به جزیره کیش لذت ببرند.

تفریحات آبی کیش

سوالات متداول تفریحات آبی کیش

ورزش‌ آبی کیبل اسکی را در کدام یک از سواحل ایران می توان تجربه کرد؟

ورزش کیبل اسکی را تنها می توان در جزیره کیش تجربه کرد.

چه تفریحاتی در کیش را می توانیم تجربه کنیم؟

پاراسل، فلای بورد، بنانا، شاتل و کیبل اسکی از ورزش‌های آبی و سرگرمی‌های تفریحی در کیش هستند.

کدام ورزش‌های آبی را می توان در قشم تجربه کرد؟

فلای بورد، پاراسل، شاتل و بنانا از تفریحات هیجان انگیز جزیره دیدنی قشم هستند.

همکاران ما