تفریح آبی پاراسل کیش – تفریح آبی در کیش

وجود مهیج ترین و بهترین سرگرمی‌ها و تفریحات آبی در کیش از دلایل پرطرفدار بودن این تور داخلی در بین تورهای نوروزی است. تور کیش جزو آن دسته از تورهایی است که هم هیجان دارد و هم آرامش لذت بخشی در تمامی لحظات سفر به کیش در میان مسافران احساس می شود. آرامشی که مسافران در سفر به کیش احساس می کنند، بخاطر سواحلی است که در لیست زیبا ترین ساحل‌های ایران قرار دارند. مسافران در جزیره کیش انتخاب‌های متنوعی برای تفریح و سرگرمی دارند. تفریح آبی پاراسل کیش از جمله تفریحات آبی است که با درخواست‌های متعدد گروهی و انفرادی افراد، در رده محبوب ترین تفریحات آبی گردشگران قرار گرفته است.

طعم هیجان در تفریح آبی پاراسل کیش

توریست‌های جوان همیشه دوست دارند سرگرمی‌ها و تفریحاتی را در سفر انتخاب کنند که تکرار نشدنی و به یاد ماندنی باشد. نمی توانیم بگوییم که قطعا پاراسل کیش ترسناک است. خصوصیت‌های شخصیتی هر فرد با فرد دیگر متفاوت است و بطور قطع نمی توان نظر داد که تفریح پاراسل کیش جزو کدام نوع از سرگرمی‌های کیش هستند. اما اینطور می توان نظر داد که پاراسل از تفریحاتی است که احتمال وجود خطر در آن بسیار نزدیک به صفر است. غیر از اینکه پاراسل یک تفریح آبی است؛ بعنوان محبوب ترین ورزش آبی هم شناخته می شود. گفتنی است که این تفریح و ورزش آبی در همه‌ی مراکز تفریحی ساحلی و در تمام طول روز برگزار می گردد. در واقع شما می توانید از طلوع تا غروب خورشید در این مراکز تفریحی باشید و به تفریح مهیج و جذاب‌ پاراسل تا غروب روز ادامه بدهید.

تفریح آبی پاراسل کیش

تفریحات پاراسال در کدام ساحل های کیش برگزارمی شوند؟

تفریح آبی پاراسل را می توان در طیف گسترده‌ای از ساحل‌های کیش پیدا کرد. ساحل مرجان، ساحل سیمرغ و اسکله‌های تفریحی نظیر اسکله دامون، مکان‌هایی هستند که می توان تفریحات آبی پاراسل کیش را تجربه کرد. علاوه بر ساحل‌هایی که ذکر کردیم، مکان‌های دیگری هم هستند که امکانات کافی برای برگزاری تفریحات آب کیش را فراهم کرده اند. پارک ساحلی باراکودا، مجتمع تفریحی دلفین، اسکوبا، سی من، ساحل شایان، ناتیلوس و مجتمع تفریحی نگین خلیج فارس از جدید ترین مکان‌هایی هستند که در حال حاضر آماده ارائه خدمات گردشگری ۲۴ ساعته به شما توریست عزیز می باشند. اکنون که برای سفر به کیش برنامه ریزی کرده اید، لذت تفریح در پاراسل کیش را از دست ندهید. 

تفریح آبی پاراسل کیش

تفریح پاراسل در کیش بی خطر است

همانطور که گفتیم، پاراسل در کیش بعنوان یک تفریح مهیج و منحصربه‌فرد شناخته می شود. در ماه‌های بهاری و تابستانی علاقه مندان زیادی برای تهیه بلیط‌های پاراسل کیش به مراکز تفریحی مراجعه می کنند. وجود این همه در خواست برای تهیه بلیط‌های این ورزش آبی، امنیت بالایی است در تفریح آبی پاراسل دیده می شود. هر فرد برای شرکت در این تفریح آبی، مستلزم پوشیدن جلیقه نجات می باشد. سپس باید چندین کمربند ایمنی را به یک چتر بزرگ ببندید. مسئولان ارائه پاراسل کیش موظف اند که یک طناب بلند ۱۵۰ متری به یک قایق تندرو و سالم متصل کنند تا با حرکت سریع و تند قایق، به تدریج باد به داخل چتر بپیچد و فضای داخل چتر را پر کند. پس از اینکه فضای داخلی چتر، پر از باد شد؛ شما احساس می کند که بر فراز آب‌های کیش به پرواز در آمده ای. هیچ حسی بهتر از این نیست که بتوانید به ارتفاع‌های بالاتر بروید و تمام انرژی‌تان را تخلیه کنید. نگران نباشید؛ چرا که پاراسل در ارتفاع ثابت می ایستد و شما می توانید تمام زیبایی‌های آبی جایی را که به پرواز در آمده اید، ببینید. لازم به ذکر است هنگامی که شما در ارتفاعات بالا در حال تجربه کردن ماندگار ترین تجربه از سفرتان به کیش هستید، قایق تندرو بوسیله ناخدای با تجربه قایق کنترل می شود. درست است که برای لحظاتی در ارتفاع‌ بالایی از سطح دریا هستیدغ اما نا خدای قایق با کم کردن ارتفاع، شما را در فضای مارپیچ آبی آسمان کیش به وجد می آورد.

تفریح آبی پاراسل کیش

انواع بلیط های پاراسل

خوشبختانه تنوع بالایی در میان بلیط‌های پاراسل دیده می شود که از همه نظر برای مسافران و گردشگران ایده آل است. شما عزیزان با توجه به قیمت و هزینه‌ای که پرداخت می کنید، می توانید یک سفر هوایی جالب و تکرار نشدنی داشته باشید.

  1. با پرداخت هفتاد هزار تومان می توانید توسط پاراسل به پرواز د با پرداخت نود هزار تومان می توانید تا ارتفاع ۳۰۰ متری از سطح دریا به سمت بالا حرکت کنید و بهترین تجربه را داشته باشید.
  2. با پرداخت نود هزار تومان می توانید تا ارتفاع ۳۰۰ متری از سطح دریا به سمت بالا حرکت کنید و بهترین تجربه را داشته باشید.
  3. با پرداخت صد و بیست هزار تومان، هیجان انگیز ترین و پر جنب و جوش ترین نوع پاراسل را تجربه می کنید.

پاراسل چند نفره یا تک نفره؟

انتخاب تعداد افرادی که دوست دارید بهمراه آنها یک تجربه دوست داشتنی و ماندگار را ثبت کنید، به دست خودتان است. شما می توانید به دو صورت با استفاده از پاراسل، تفریح کنید. تجربه نشان داده است که شرکت در پاراسل چند نفره بسیار جذاب تر است و بیشتر خوش می گذرد. لازم است بدانید هنگامی که در زمستان رودخانه‌ها و دریای خلیج فارس طوفانی است، تفریح آبی پاراسل را کنار بگذارید. چون این احتمال می رود که قایق تعادل خود را حفظ نکند و برای جان شما خطرناک باشد.

تفریح آبی پاراسل کیش

در خصوص طرح‌های چتر پاراسل باید بدانید که تنوع بالایی در طرح‌ها و رنگ‌های پاراسل به چشم می خورد که گردشگران بسته به سلیقه خود می توانند انتخاب کنند. چترهای پاراسل این ظرفیت را دارند که بتوانید بصورت دونفره، سه نفره یا تک نفره از آن‌ها استفاده کنید. در مکان‌های تفریحی کیش می توانید از خدماتی نظیر نجات غریق، اقامتگاه‌ها، رستوران‌های باکیفیت، کافه‌ها و خیلی از خدمات دیگر بهره مند شوید.

سوالات متداول درباره پاراسل

پاراسل چیست؟

یک نوع تفریح و ورزش آبی است که شما می توانید توسط چتر بر روی آب‌های آرام دریا به پرواز در بیایید.

هزینه بلیط پاراسل کیش چقدر است؟

هزینه‌ای که برای پارک آبی پاراسل می پردازید، بطور کامل بستگی به ارتفاع چتر از سطح دریا دارد.

اعتبار مدت زمان استفاده از پاراسل چقدر است؟

هنگامی که چتر از سطح دریا فاصله می گیرد، می توانید ۱۰ دقیقه از این تفریح مهیج و لذت بخش استفاده کنید.

آیا شرکت در پاراسل محدودیت سنی دارد؟

پاراسل کیش محدودیت سنی خاصی برای افراد مختلف ندارد. ولی کودکان زیر ۱۰ سال باید شرایط ویژه‌ای را رعایت کنند تا مشکل خاصی برای آن‌ها بوجود نیاید.

همکاران ما