گردش در بازارهای شبانه بانکوک

حس فوق العاده خرید کردن از دست فروشان کنار خیابان‌های شهر بانکوک را نمی توان با چیز دیگری جایگزین کرد. با سفر به بانکوک مهم نیست که در کدام خیابان راه می روید. آن چیزی که در اینجا مهم است، تماشای مناظر زیبا و دلربای اطراف خیابان‌های بانکوک است. چرخ دهنده‌های کهنه و رنگ و رو رفته تا لباس‌های ارزان، سیک و مقرون‌به‌صرفه از عمده چیزهایی است که می توانید با یک دور گردش در بازارهای شبانه بانکوک ببینید.

رزرو تور تایلند

معرفی بازارهای شبانه بانکوک در تایلند

شهر بانکوک در جنوب شرق آسیا به دارا بودن برترین بازارهای خیابانی معروف و مشهور است. در ادامه با ارمغان آفاق ایرانیان همراه باشید تا گشتی در بازارهای شبانه بانکوک داشته باشیم. در پایان این مطلب متوجه خواهید شد که لیست بازارهایی که برای خرید در شب توصیه می شوند؛ کدام بازارهای خیابانی هستند.

بازارهای-شبانه-بانکوک

بازار شبانه جی جی گرین

این مورد از بازار شبانه بانکوک با ایستگاه موچیت ترن هوایی، کوتاه ترین فاصله زمانی را دارد. کافی است برای رفتن به جی جی گرین ۵ دقیقه پیاده روی داشته باشید. بخاطر گسترده بودن بازارهای شبانه بانکوک و حجم بالای بازدید از این بازارها، باید آنها را در لیست محبوب ترین مکان های خرید در سفر به بانکوک جا داد. مزیت بسیار خوب بازار خیابانی جی جی گرین این است که بدون صرف ساعت‌ها زمان برای گردش و بازدید از بازارهتی خیابانی شهر بانکوک، همه‌ی بازار را یکجا ببینید. کوچک بودن، خلوت بودن و ارائه طیف گسترده‌ای از محصولات متنوع برای خرید سوغاتی، از ویژگی‌های مختص این بازار است.

به احتمال زیاد خودتان از گردش در بازار جی جی گرین خسته نخواهید شد؛ اما این احتمال می رود که همراهان شما احساس خستگی کنند. خوشبختانه گروه‌های مختلف موسیقی که به اجرای زنده در قسمت میانی این بازار می پردازند، می تواند خستگی شما و همراهان‌تان را رفع کند. جی جی گرین در بین بازارهای دیگر بانکوک از همه پر رونق تر و پر رفت و آمد تر است، چون پاتوق نوشیدنی‌های محلی و خوش گوار همین جا است. غیر از خرید کردن از جی جی گرین، می توانید برای برگزاری دورهمی‌های دوستانه یا خانوادگی‌تان به اینجا بیایید و از بازارهای بزرگ آخر هفته بازدید نمایید. جالب است بدانید که تعداد غرفه‌های این بازار بزرگ آخر هفته به ۱۵۰۰۰ عدد می رسد.

بازارهای-شبانه-بانکوک

بازار شبانه لیاب دوان

خرید مقرون‌به‌صرفه تنها واژه‌‌ای است که می توان برای بازارهای شبانه بانکوک بکار برد. بسیاری از بازارهای بانکوک برای گردشگران و توریست‌ها شناخته شده است. بر همین اساس، وقتی به تایلند سفر می کنید، با میلیون‌ها توریست رو به رو خواهید بود که این موضوع نشان می دهد که تور تایلند از محبوب ترین تورهای مورد پسند گردشگران دنیا است. در همین زمان‌های شلوغ، قیمت اجناس به نسبت افزایش داشته اند و به نظر می رسد که به بازار خیابانی لیاب دوان کمتر توجه می شود. لازم است بدانید که بازار شبانه لیاب دوان در تمام ۳۶۵ شب سال باز است و حیف است که در بهترین تجربه بازارگردی شبانه در لباب دوان را از دست بدهید. درست است که لیاب دوان خارج از شهر بانکوک است، اما در هزینه‌های سفر شما به بانکوک کمک می کنند.

همکاران ما