جزییات تور

شرکت هواپیمایی آزال | تور هوایی آزال آذربایجان از مشهد

آذربایجان ایرلاین یا شرکت هواپیمایی آزال آذربایجان همان شرکتی است که برای پکیج تورهای هوایی آذربایجان، حمل و نقل راحت، به صرفه و با کیفیت را ارائه می کند. شما بعنوان مسافر حق دارید تا بدانید که این شرکت هواپیمایی چقدر معروف است. گفتنی است ایرلاین هواپیمایی آزال، بزرگترین و معروف ترین ایرلاین جمهوری آذربایجان است که پایگاه این ایرلاین در شهر باکو قرار دارد. از آنجایی که این شرکت هواپیمایی معتبر ترین و با کیفیت ترین پروازها به آذربایجان را ارائه می دهد، تورهای آذربایجان باکو از مشهد توسط هواپیماهای شرکت هواپیمایی آزال آذربایجان به فروش می رسد. لازم است بدانید که این شرکت هواپیمایی بزرگ به سمت بعضی از شهرهای اروپایی و آسیایی پرواز مستقیم دارد. دیگر لازم نیست مسافران و گردشگران خارجی نگران وسیله حمل و نقل خود به آذربایجان و سایر کشورهای اروپایی و آسیایی باشند. ارمغان آفاق ایرانیان همواره بدنبال بهترین و با کیفیت ترین پروازهای خارجی برای سفر با تور هوایی آذربایجان می باشد. با انتخاب تور هوایی آذربایجان باکو از مشهد از خدمات بیمه مسافرتی و خدمات گردشگری ما استفاده کنید.

جهت رزرو بلیط تهران باکو با شماره ۲۳۳۴ ۶۹۸ ۰۹۳۸ در ارتباط باشید.

تورهای آذربایجان

تا اینجا متوجه شدیم که این هواپیمایی از معتبرترین هواپیمایی های جمهوری آذربایجان است. تاریخچه این شرکت هواپیمایی به سال ۱۹۱۰ باز می گردد. در ۲۰ اکتبر سال ۱۹۱۰، برای نخستین بار بر فراز شهر باکوی آذربایجان به پرواز در آمد و اولین شروع به کار این هواپیمایی رقم خورد. پس از گذشت ۱۳ سال، یعنی در سال ۱۹۲۳ از شروع به کار این هواپیمایی، شرکت هواپیمایی زاکاویا در همین ناحیه تاسیس شد. مسلما بودجه های هر هواپیمایی که تاسیس می شود، از سایر شرکت های بزرگ همان کشور، تامین می گردد. شرکت کشتی رانی خزر و شرکت نفت آذربایجان از هواپیمایی زاکاویا پشتیبانی می کنند.

هواپیمایی-آزال-آذربایجان

در سال ۱۹۲۳ و قبل تر از ان، کیفیت و موفقیت پرواز فقط به مهارت خلبان پروازها بستگی داشت؛ چون هواپیماها آنقدر مجهز به تجهیزات پیشرفته و تکنولوژی نبودند. در طی این سال ها، شرکت های هواپیمایی به این فکر افتادند که تکنولوژی های روز تجهیزات هواپیماها را بروز کنند و به همین خاطر جمهوری آذربایجان در سال ۱۹۹۰ طبق بیانیه ای اعلام کرد که قصد دارد ایرلاین خود را مستقل از شرکت آئرفلوت افتتاح کند. در واقع آغاز شروع به کار رسمی شرکت هواپیمایی آزال در ۱۷ امین روز از روزهای آگوست سال ۱۹۹۲ می باشد. قبل از تاسیس رسمی هواپیمایی آزال آذربایجان، بیشتر پروازها از هواپیماهای توپولوفی که شوروی ساخته بود؛ استفاده می کردند. اواسط دهه ی اول سال ۱۹۹۰ برای هواپیمایی آزال آذربایجان، اتفاق خوبی افتاد. مدیران هواپیمایی تصمیم گرفتند تا از هواپیماهای بوئینگ ۷۷۷، ۷۳۷،۷۵۷ و ۷۶۷ استفاده کند. چون هدف نهایی آنها کاهش سوخت مصرفی هواپیما بود؛ از همین رو هواپیماهای بوئینگ را مناسب این کار می دانستند. در روزهای نوامبر سال ۱۹۹۴ از سوی این شرکت، پروازی به سمت دبی انجام شد. بعد از این پرواز، پروازهای مستقیم دیگر به شهرهای تهران، تلاویو، سن پترزبورگ، لندن و چین آغاز شد. این موضوع نشان می دهد که همواره هواپیمایی آزال آذربایجان به فکر پیشرفت و هوشمندی در سفر بوده است.

با-کیفیت-ترین-تورهای-آذربایجان

در پاییز سال ۲۰۰۰، نخستین بوئینگ مدل به این شرکت نوپا تحویل داده شد. بوئینگ های جدیدی که هواپیمایی آزال آذربایجان گرفته بود، کیفیت هواپیماها را بطور کامل بهبود داد؛ بطوری که در سفرهای طولانی مدت، اکثر مسافران احساس راحتی داشتند و از سفرهای رویایی و لوکس خود خسته نمی شدند. سال ۲۰۰۰ و دسامبر همان سال، سال پر رونقی برای هواپیمایی آزال بود. دومین بوئینگ مدل ۷۵۷ به ناوگان این شرکت افزوده شد. مزیتی که باعث شد این مدل بوئینگ نسبت به بوئینگ ارائه شده اولیه داشته باشدف مجهز بودن به خدمات فوریت های پزشکی بود. بالاخره در راه رسیدن به مقصد، ممکن است هزاران اتفاق بیافتد و شرکت های هواپیمایی موظفند تا هر روز خدمات خود را بهبود بدهند. ۱۰ سال بیشتر طول نکشید تا در سال ۲۰۱۰ بطور کلی استفاده از هواپیماهای توپولوف شوروی متوقف شد و بوئینگ های بهتر و باکیفیت تر به این شرکت هواپیمایی افزوده شدند.

چرا انتخاب تور آذربایجان باکو هوایی برای شما به صرفه تر است؟

وقتی شما برای یک تور آذربایجان باکو هوایی پول می پردازید، در واقع هزینه های تمام شده را برای خود مقرون به صرفه تر می کنید. بهمراه داشتن بیمه مسافرتی خارج کشور، رزرو وسیله حمل و نقل برای باکو و رزرو هتل در آذربایجان و باکو همه در یک ساعت انجام می گیرد. پس شما وقت تلف شده ای ندارید. بهترین هواپیماهای شرکت هواپیمایی آزال آذربایجان از مشهد با مناسب ترین ساعت های پروازی و هتل های ۵ ستاره و ۴ ستاره بصورت یک پکیج به شما ارائه می شود. بازه های زمان سفر را هم که خودتان مشخص می کنید. خلاصه با انتخاب تور هوایی آذربایجان از مشهد، همه چیز به نفع شما است. برای اطلاع از آخرین قیمت پکیج تورهای هوایی آذربایجان باکو با همکاران ما تماس بگیرید. اگر خارج از زمان کاری ما این مطلب را می خوانید، شماره خود را در فرم ما ثبت کنید تا در اسرع وقت با شما تماس گرفته شود.

تور-آذربایجان-آزال

    همکاران ما