اجاره ماشین در اسپانیا + شرایط اجاره خودرو در اسپانیا + مدارک اجاره خودرو

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که رانندگی را در هیچ لحظه‌ای از خودتان دور ندانسته اید، این مطلب دقیقا برای شما نوشته شده است. عده‌ی زیادی بر این باورند که برای صرفه جویی در هزینه‌های سفر می توان به جای استفاده از تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها از ماشین‌های شخصی خودشان استفاده کنند. در ادامه با ارمغان همراه باشید تا هر آنچیزی را که باید برای کرایه اتومبیل در اروپا و اجاره ماشین در اسپانیا بدانید، در اختیار شما عزیزان قرار بدهیم.

اجاره ماشین در اسپانیا

هر آنچیزی که باید درباره اجاره خودرو در اسپانیا بدانید

اجاره اتومبیل در اسپانیا یکی از ساده ترین راهکارها برای کاهش هزینه‌های سفر به اسپانیا است. در واقع چون اجاره ماشین در اسپانیا بسیار راحت است، این نکته را می گوییم. اجاره‌ی اتومبیل در ایستگاه‌های فرودگاه اسپانیا را می توان از کاربردی ترین راهکارها برای کاهش هزینه‌های سفر به اسپانیا دانست. اما گول این ترفند را نخورید! وقتی در اسپانیا اتومبیل کرایه می کنید، ملزم به پرداخت ۱۵ الی ۲۰ درصد از مبلغ کل اجاره خودرو در اسپانیا می باشید، چرا که این مبلغ باید برای حق بیمه‌ی ایستگاه‌های اسپانیا باید پرداخت شود. جالب است بدانید که همین مبلغ در کشورهای فرانسه، اسپانیا، ایرلند و انگلیس حدود ۳۵ الی ۸۰ دلار می باشد. تا اینجا متوجه شدید که کرایه خودرو در ایستگاه‌های فرودگاه اسپانیا به صرفه و اقتصادی نیست.

اجاره ماشین در اسپانیا

راهکارهای زیادی برای اجاره ماشین در اسپانیا وجود دارد، اجاره اتومبیل در اسپانیا از ایران از کاربردی ترین راهکارها می باشد. وقتی پیش از سفر به اسپانیا ماشین اجاره می کنید، در واقع خیال خودتان را برای تردد راحت در خیابان‌ها و میدان‌های شهر بارسلون و مادرید در اسپانیا آماده می کنید. لازم نیست که حتما ماشین‌های لوکس و لاکچری را کرایه کنید. اگر فکر می کنید که با ماشین‌های معمولی هم می توانید در اسپانیا برانید، دلیلی برای عدم پذیرش اجاره ماشین در اسپانیا وجود ندارد.

اگر خیلی تمایل دارید تا در خیابان‌های کشورهای اروپایی لوکس برانید، پیشنهاد ما کشور بریتانیا است. در کشور بریتانیا همه قوانین برعکس است، یعنی ممکن است به همین خاطر برای رانندگی در اسپانیا دچار سردرگمی شوید. کرایه اتومبیل اتومات در اسپانیا از بهترین راه حل‌ها برای تردد آسان و راحت در اروپا می باشد.

خودروهای متوسط را برای اجاره ماشین در اسپانیا انتخاب کنید!

از آنجا مسائل مالی در سفرهای اروپایی مد نظر گردشگران بوده است، انتخاب اتومبیل کرایه‌ای در اسپانیا نیز با مسئله مالی بسیار مرتبط است. تبلیغات شرکت‌های معتبر کرایه خودرو در اسپانیا نشان می دهد که هر چه ماشین شما بزرگتر و لوکس تر باشد، قطعا آسایش و رفاه بیشتری در سفرتان احساس خواهید کرد. در صورتی که واقعا اینگونه نیست. هنگامی که می خواهید در اسپانیا ماشین اجاره کنید، باید بدانید که باری چه کاری به اتومبیل اجاره‌ای نیازمند هستید. اگر فقط و فقط می خواهید که در خیابان‌های اسپانیا گشت و گذار داشته باشید، خودروهای متوسط برای اجاره خودرو در اسپانیا مناسب هستند. اما اگر می خواهید که برای مدت زیادی در اسپانیا اقامت داشته باشید، اجاره خودرو بزرگ تر و گران تر در اسپانیا به سود شما است. اگر تصمیم دارید که در ایام پیش رو بصورت گروهی یا خانوادگی به اسپانیا سفر کنید، اجاره ون در اسپانیا از بهترین گزینه‌های پیش روی شما است. برای اجاره ماشین در اسپانیا باید نوع نیاز خود را بشناسید تا مشکلی از بابت تردد آسان و به صرفه در اسپانیا شما را ناراحت نکند.

اجاره ماشین در اسپانیا

ماشین های جی پی اس دار در اسپانیا اجاره کنید

تا اینجا توانستیم ۵۰ درصد از آنچه را که باید درباره کرایه خودرو در اسپانیا می دانستید، بازگو کردیم. حال نوبت به بخشی می رسد که چه ماشینی را برای اجاره خودرو در اسپانیا انتخاب کنیم. اگر برای بار اول به اسپانیا سفر می کنید و نمی دانید که کدام مدل ماشین برای کرایه اتومبیل در اسپانیا مناسب است، ماشین‌های جی پی اس دار را انتخاب کنید. با کرایه ماشین‌های جی پی اس دار دیگر نگران اتومبیل رانی در جاده‌های اروپایی نباشید. لوکس برانید و با سرعت بگرید.

قیمت اجاره ماشین در اروپا

اگر خواسته باشید که در کشور اروپا ماشین کرایه کنید، موظف هستید که روزانه ۳۰ الی ۷۰ یورو به ازای هر روز کرایه اتومبیل در اسپانیا پول بپردازید. هزینه‌های جانبی اجاره اتومبیل در اسپانیا را نیز در نظر بگیرید. برای مثال قیمت کرایه خودروهای تمام اتومات ۵۰ درصد بیشتر از قیمت اجاره خودروهای معمولی در کشورهای اروپایی هستند. مبلغی را که برای سوخت ماشین اجاره‌ای در اسپانیا باید بپردازید، در نظر بگیرید. چیزی حدود ۱۴۰ دلار برای طی کردن ۷۰۰ مایل برای سوخت در کشورهای اروپایی باید بپردازید. تا اینجا دو مورد از هزینه‌هایی را که باید برای اجاره ماشین در اروپا بپردازید، بررسی کردیم. مبالغی که باید برای تردد ایمن با عنوان بیمه ثالث و بیمه بدنه پرداخت کنید، به لیست عوامل تاثیر گذار در قیمت اجاره خودرو در اروپا افزوده می شود. فصل‌های هر سال نیز می توانند چالش‌های بزرگی بر سر اجاره ماشین در اروپا ایجاد کنند. برای نمونه برای راندن در فصل زمستان می بایست وسایل جانبی تردد آسان و ایمن را هم در نظر بگیرید. برای پرداخت هزینه اجاره ماشین در اروپا باید کارت اعتباری داشته باشید که پیش از سفرتان ملزم به دریافت آن هستید.

اجاره ماشین در اسپانیا

مزیت‌ های اجاره ماشین در اسپانیا از ارمغان + مدارک لازم برای اجاره خودرو در اسپانیا

همانطور که در پارگراف‌های پیشین گفتیم، بهترین راه برای حمل و نقل آسان در هر ساعت از شبانه روز، اجاره اتومبیل در اسپانیا می باشد. آژانس گردشگری ارمغان می تواند برای تردد آسان و بی دغدغه شما در این کشور، ماشین‌‌های استانداردی برای کرایه اتومبیل در اسپانیا ارائه می کند.

  • ارائه دادن بیمه بدنه و بیمه تکمیلی برای کلیه خودروهای اجاره‌ای
  • سهولت در رزرو خودرو به صورت تلفنی و آنلاین
  • دارای ناوگان متنوع از خودروهای اقتصادی تا لوکس
  • خدمات ۲۴ ساعته و شبانه روزی در تمامی ایستگاه‌های کشور اسپانیا
  • تجربه ی سفر با خدمات ترانسفر در شهر
  • بهره مند شدن از طرح‌های ویژه مانند خطوط یک طرفه ی رایگان
  • با افزایش زمان هزینه‌ی اجاره ماشین کاهش می یابد
اجاره ماشین در آلمان
اجاره ماشین در ایتالیا
اجاره ماشین در فرانسه

همکاران ما