12 ترفند برای خرید بلیط ارزان هواپیما

همه ی افراد به طور غریزی از سفر کردن و تفریح داشتن لذت می برند. ولی باید گفت همیشه مشکلاتی سد راه ما هستند که مهم ترین آنها هزینه های هنگفت سفر و خرید بلیط هواپیما است. اما نگران نباشید ما با ارائه این مطلب در مورد ترفندهای خریدن بلیط ارزان هواپیما سعی داریم که از صرف هزینه های هنگفت سفر بکاهیم. با ارمغان راه های خرید بلیط ارزان قیمت را گام به گام یاد بگیرید.

جهت رزرو بلیط با شماره ۲۳۳۴ ۶۹۸ ۰۹۳۸ در ارتباط باشید.

بلیط هواپیما

راه های خرید بلیط هواپیما ارزان

سعی کنید به دنبال نام هواپیماهای معروف نباشید

اغلب هواپیماهایی که از نظر اسم شناخته شده هستند، قیمت های بالایی برای فروش ارائه می دهند. پس به دنبال نام هواپیماهای مهم نباشید و با هواپیماهای شناخته نشده تری سفر کنید.

قبل از رزرو بلیط هواپیما حتما تمام گزینه ها را با دقت بخوانید

همیشه تمامی قیمت ها و گزینه ها را بررسی کنید و آنها را با هم مقایسه کنید. در اغلب سایت ها امکان عضو شدن شما از طریق ایمیل را فراهم آورده اند تا آفرهای ویژه ی سفر را برای شما ارسال کنند.

برای خرید بلیط سفرهای خارجی، به دنبال سفرهای توقف دار باشید

برای سفرهای به صرفه تر می توانید از سفرهای توقف دار استفاده کنید زیرا نسبت به سفرهای بدون توقف ارزان تر هستند و شما می توانید با توقف در سفر از فضاهای دیدنی بین راه هم بی نصیب نمانید.

در سایت هایی که باشگاه مشتریان دارند عضو شوید

با عضو شدن در باشگاه مشتریان هر کدام از سایت ها می توانید امتیازاتی کسب کنید که با بالا رفتن این امتیازات از تخفیفات آن بهره مند خواهید شد.

در روز های تعطیل و خاص به دنبال بلیط نباشید

این امر طبیعی ست که افراد شرایط به وجود آمده در تعطیلات را غنیمت شمرده و به فکر تفریح و سفر هستند. پس سعی کنید برنامه ریزی سفر خود را کمی تغییر بدهید و در روزهای عادی به دنبال تهیه ی بلیط باشید.

ارزانترین روزهای هفته را برای اقدام به خرید بلیط بشناسید

بهترین روزها برای رزرو بلیط اواسط هفته و روزهای سه شنبه و چهارشنبه است. این دو روز در هفته قیمت ها به حداقل می رسند.

بلیط های یک طرفه تا حد امکان انتخاب نمائید

درست است که خرید بلیط دو طرفه کار شما را راحت تر می کند، اما باید بدانید بلیط های یک طرفه اغلب ارزانتر هستند.

بیشتر بلیط هایی چارتری و لحظه آخری را سرچ کنید

همیشه بدنبال رزرو بلیط چارتر هواپیما و بلیط لحظه آخری باشید. همانطور که می دانید بلیط های چارتری سود کمی برای سایت ها دارند اما از آمار فروش بالاتری نسبت به بقیه ی بلیط های سیستمی برخوردارند.

حتما بخوانید: بلیط های لحظه آخری را چگونه رزرو کنیم؟

همیشه بلیط های قبل از طلوع خورشید ارزان تر هستند

اغلب پرواز های صبح بسیار ارزانتر هستند و انعطاف پذیری بالاتری نسبت به بقیه ی پرواز ها دارند. به طور مثال اگر پروازی در صبح کنسل شود، مسافران می توانند با پرواز بعدی در همان روز سفر کنند.

بیشتر سعی کنید بلیط های تک نفره را تهیه کنید

اگر می خواهید گروهی یا با دوستانتان سفر کنید باید سعی کنید هرکسی برای خودش بلیط تک نفره تهیه کند. رزرو بلیط گروهی همیشه گرانتر از بلیط های تک نفره می باشد.

از تخفیفات بلیط های خارجی استفاده کنید

اغلب برای خریدن بلیط های خارجی سعی کنید از چند ماه و یا چند هفته قبل از سفر بلیط خود را تهیه کنید. در برخی از سایت ها تخفیفاتی اعمال شده که اگر زودتر از موعد سفر خود اقدام کنید می توانید از آنها بهره مند شوید.

بلیط هواپیما را از ارمغان تهیه کنید

خرید بلیط ارزان هواپیما

آژانس مسافرتی ارمغان همیشه سعی بر این داشته که بهترین خدمات را با کمترین هزینه ها ارائه بدهد. پس سعی کنید همیشه در سایت ارمغان به دنبال بلیط های ارزان قیمت و چارتری باشید. شما می توانید تمامی بلیط های هواپیما موجود را از تمامی ایرلاین ها در سراسر جهان از طریق سامانه رزرو بلیط هواپیما ارمغان ، رزرو کنید.

برای رزرو پرواز خارجی و پرواز داخلی با ما در تماس باشید

دفتر مشهد: ۳۷۲۳۷۸۰۰ -۰۵۱ — ۲۳۳۴ ۶۹۸ ۰۹۳۸

همکاران ما