هزینه ی بلیط هواپیما برای کودکان چگونه است؟

سوالی که ذهن بسیاری از افراد را هنگام خرید بلیط هواپیما یا قطار مشغول می کند، این است که شرایط خریدن بلیط هواپیما برای کودکان چگونه است و یا تمام راه باید کودک خود را روی پا قرار داد؟ آیا برای کودکان نیز باید بلیط تمام بها تهیه کرد؟ آیا یک کودک به تنهایی می تواند سفر کند؟ شرایط خریدن بلیط برای نوزادان به چه نحوه ای است! تمامی این سوال ها رو می خواهیم به شما پاسخ بدهیم. پس با آژانس مسافرتی امغان همراه باشید تا اطلاعات لازم دراین باره را به شما ارائه بدهیم.

جهت رزرو بلیط با شماره ۲۳۳۴ ۶۹۸ ۰۹۳۸ در ارتباط باشید.

رزرو بلیط هواپیما برای کودکان

رزرو بلیط چارتر برای نوزادان

ما می توانیم هنگام خرید بلیط آنلاین هواپیما به جستجوی بیشتری بپردازیم و با خرید بلیط چارتر برای نوزادانمان این بلیط را رایگان تهیه کنیم. اما نگران نباشید اگر موفق به خرید بلیط چارتر نشدید می توانید بلیط نوزادان را با فقط ۱۰ درصد از پول بلیط که مبلغ زیادی هم نمی شود خریداری کنید. توجه داشته باشید برای شرایط بالا باید نوزاد شما زیر ۲ سال باشد.

بلیط پرواز داخلی و خارجی

بلیط هواپیما برای کودکان بالای دو سال

و اما خرید یا رزرو بلیط هواپیما برای کودکان بالای دو سال به چه شکل است؟ باید بدانید این خود به دو بخش تقسیم می شود. ۱٫سفر داخلی و ۲٫سفر خارجی. در سفر داخلی هزینه ی بلیط هواپیما برای کودکان اگر مواردی برای تخفیف آنها وجود نداشته باشد به صورت نیم بهاست و ۵۰ درصد از هزینه ی بلیط را باید پرداخت کنید.

برای سفرهای خارجی باید مطابق قوانین ایرلاین هر کشور عمل کرد. معمولا بلیط برای کودکان زیر ۲ سال ۱۰ الی ۱۵ درصد قیمت بلیط بزرگسالان می باشد. اما خرید بلیط هواپیما برای کودکان بالای ۱۲ سال به صورت معمول نیم بها محاسبه می گردد. در بعضی از ایرلاین ها اجازه این که نوزاد بر روی پا قرار بگیرد را نمی دهند بنابراین شما باید برای نوزاد خود هم بلیط تهیه نمایید و او را در صندلی جداگانه قرار دهید.

آیا کودکان نیز می توانند به تنهایی سفر کنند؟

یلیط برای کودکان

در اغلب ایرلاین ها این اجازه از کودکان صلب شده است و کودکان هرگز نمی توانند به تنهایی سفر کنند. ولی در برخی از آنها با اجازه و رضایت نامه کتبی از والدین به کودکان بالای ۵ سال این اختیار داده می شود که به تنهایی سفر کنند.

بعضی از ایرلاین ها با در نظر گرفتن برقراری آرامش و سکوت، بازی ها و سرگرمی هایی برای کودکان طراحی کرده اند و آنها توانسته اند از این طریق آرامش افراد حاضر در پرواز را فراهم نمایند. هم چنین پکیج غذایی و خوراکی های متنوعی برای کودکان وجود دارد که منوی آنها با غذای بزرگسالان متفاوت است.

برای خرید و رزرو بلیط هواپیما و بلیط قطار با ما تماس بگیرید

دفتر مشهد: ۲۳۳۴ ۶۹۸ ۰۹۳۸ — ۳۷۲۳۷۸۰۰ – ۰۵۱

همکاران ما