جزییات تور

تور ژاپن زمستان | تور توکیو نوروز

کشور شکوفه های گیلاس ژاپن، با جزایر طبیعی، معماری هایی نشئت گرفته از نبوغ و علم، معابد شکیل و رویایی و تکنولوژی های جالبش باعث شده تا گردشگران زیادی این کشور را برای سفر برگزینند. ژاپن یک کشور قدیمی در عین حال بسیار پیشرفته می باشد. تفاوتی ندارد شما در چه فصلی تور ژاپن را برای مسافرت انتخاب کنید زیرا ژاپن در هر فصلی زیبایی های خودش را دارد و از شکوفه های گیلاس گرفته تا جشن های زمستانه اش حرفی برای گفتن دارند. در این مطلب ارمغان سعی دارد شما را بیشتر با کشور ژاپن آشنا کند. پس با ما همراه باشید.

تور ژاپن

دانستنی های کلی در تور ژاپن

  • پایتخت : توکیو
  • زبان رسمی : ژاپنی
  • آب و هوا: معتدل و منطقه ای (در شمال سرد و در جنوب گرم)
  • نوع حکومت : مشروطه سلطنتی
  • جمعیت: ۱۲۶٫۸۵۴٫۷۴۵
  • واحد پول: ین
  • پیش شماره : ۸۱+
  • طول پرواز از ایران: حدود ۱۴ ساعت

مدارک مورد نیاز اخذ ویزا ژاپن

مدارک زیادی برای دریافت ویزا ژاپن لازم نیست. این مدارک شامل موارد زیر هستند:

  1. یک کپی از فرم تقاضا ویزا
  2. یک قطعه عکس ۵*۴ با زمینه سفید
  3. گواهی اشتغال به کار با ثبت حقوق ماهیانه
  4. گردش حساب ۳ ماه آخر حساب بانکی
  5. ترجمه مدارک فارسی با تاییدیه وزارت دادگستری از ۳ ماه قبل

برای اطلاع کامل از شرایط دریافت و هزینه ویزا ژاپن مطلب ویزا ژاپن را حتما مطالعه کنید.

مناظر دیدنی ژاپن

کشور ژاپن به دلیل پهناور بودن طول آن ازشمال تا جنوب آسیا، دارای گونه های متفاوتی از طبیعت می باشد. طبیعتی سرشار از شکوفه های گیلاس، آب های گرم زیر زمینی، ارتفاعات سرسبز و آبشار های حیرت انگیز می باشد. منتخبی از چند جاذبه ی آن را با هم به تماشا می نشینیم.

باغ سنتی ژاپن

باغ های سنتی ژاپن

معماری های جالب و طبیعت های دست نخورده را در ژاپن به وفور خواهید دید. باغ های سنتی ژاپن از مفهوم زیبایی فرا تر می روند و رنگ ها را طوری در هم آمیخته اند که در دیدن آن چشم ها عاجزند. اگر می خواهید تمام این چشم انداز های زیبا را از نزدیک ببینید بهتر است در پاییز با تور ژاپن همراه شوید.

کاخ امپریال

کاخ امپراطوری ژاپن

کاخ امپریال با پارک های طبیعی و مناظر خیره کننده، یکی از معروفترین دیدنی های توکیو است. این فضای فوق رمانتیک مناسب قدم زدن و عکس گرفتن نیز می باشد. پل زیبای نیجوبشی که در این کاخ قرار دارد همه ساله مورد توجه بسیاری از گردشگران قرار گرفته است.

پارک ملی “chubu-sangaku”

پارک ملی در تور ژاپن

این پارک ملی استراحتگاهی بسیار دنج برای تمامی طبیعت دوستان است. پارک ملی “chubu-sangaku” دارای بلندترین قله ها به نام های هوتاکا (۳٫۱۹۰ متر) و یاری (۳٫۱۸۰متر) می باشد. منطقه ای سرسبز با رودخانه هایی شگفت انگیز که برای عموم آزاد است و همه می توانند ازین فضای دل انگیز لذت ببرند.

پارک میمون ها

پارک میمون های ژاپن

“دره جهنم” به منطقه ای از ناگائو می گویند که این محل بخاطر وجود بخار و آب جوش این نام را گرفته است. این شهر گرم محل زندگی میمون های وحشی است. آنها در جنگل های سرد و صخره های شیب دار این مکان بازی می کنند و افراد زیادی برای تماشای آنها به این پارک جالب سفر می کنند.

موزه ملی ژاپن (Hakon)

موزه ژاپن

این موزه ی شگفت انگیز رو باز در شهر” onsen” قرار دارد. در موزه ی “Hakon ” آثار هنرمندان مشهوری همچون پیکاسو، هنری مور، یاسوو میزوی و اوکاموتو به نمایش گذاشته شده است. فضای بیرونی این موزه از مجسمه ها و آثار هنری زیبایی تشکیل شده و همچنین فضای بازی برای کودکان طراحی شده است.

کوه فوجی

کوه فوچی

یکی از پربازدید ترین نقطه های دیدنی ژاپن را می توان کوه با شکوه “فوجی” نامید. ارتفاع این کوه ۳٫۷۷۶ متراست. دیدن مناظر زیبای پایین قله از بالای کوه بسیار جذاب است و ارزش کوهنوردی را دارد. طلوع و غروب آفتاب از روی ارتفاعات فوجی می تواند یکی از ماندگارترین خاطرات سفر در تور ژاپن باشد.

فستیوال معروف در تور ژاپن

مردم ژاپن بسیار به کار و شغل خود اهمیت می دهند. آنها ساعات زیادی در شبانه روز را مشغول کار کردن هستند. ناگفته نماند مراسم و جشن هایی دارند که هرگز از آنها غافل نمی شوند و هر ساله برای اجرای آنها دور هم جمع شده و باشکوه بیشتری برای مراسم آماده می شوند.

فستیوال “Kochi Yosakoi”

یوساکیو فستیوال در تور ژاپن

اگر در ماه مهر با تور ژاپن راهی سفر شوید می توانید در این جشن پر شور و هیجان شرکت کنید. در جشن کوچی یوساکو مردم کار و مشغله های فکری خود را کنار گذاشته و به کوچه و خیابان ها می آیند تا لحظاتی را در کنار دوستان خود به جشن و پایکوبی بپردازند. این جشن موزیک مخصوصی به نام uptempo دارد که با پخش این موزیک همگی به شکل منظمی قرار گرفته و رقص های ریتمیکی را اجرا می کنند.

جشن تاناباتا ماتسوری در تور ژاپن

شیتاماچی

جشنواره ی ” تاناباتا ماتسوری” اغلب در شهر میاگی برگزار می شود. ریشه ی این جشن ازیک افسانه چینی درمورد دو ستاره به نام های التیر و وگا گرفته شده است. میلیون ها کاغذ رنگی در کوچه و خیابان آویزان می شود که شهر را صد چندان زیبا می کند.

کاندا ماتسوری

کندا متسوری

این مراسم مذهبی هرساله در اواسط ماه می (اردیبهشت) اجرا می شود. محل اجرای این مراسم شهر توکیو می باشد و از تمامی مناطق کشور بازدید کننده دارد. در این رژه ی مقدس زیارتگاه های قابل حملی که میکوشی نام دارند توسط افراد به معابد منتقل می شود.

جشنواره ی نبوتا

نبوتا در تور ژاپن

این رژه ی جالب در شهر Aomori و در تاریخ ۲ الی ۷ مرداد برپا می شود. این جشن باشکوه از غروب آفتاب آغاز و تا نیمه شب ادامه دارد. “نبوتا” جشنی است که شخصیت های انسانی را نشان میدهد و هر سال نماد یه چیز را به تصویر می کشد.

دانستنی های جالبی که قبل از سفر به ژاپن باید بدانید

بسیاری از خیابان های ژاپن اسم ندارد. شما باید بسیار دقت کنید که مسیر خود را گم نکنید. در ژاپن درست است که خیابان ها نام و نشانی ندارد اما هر ساختمان و مکانی یک پلاک منحصر به فرد دارد و شما می توانید از روی پلاک ساختمان ها آدرس خود را به راحتی پیدا کنید.

ژاپن کشوری است که بسیاری از خرید و فروش ها با دستگاه های اتوماتیک انجام می شوند. این به چه منظور است؟ دستگاه هایی که نه فروشنده دارند و در فروشگاهی قرار دارند. بیشتر آنها در خیابان ها قرار داده شده اند و شما با پرداخت مبلغ درخواستی توسط دستگاه می توانید خرید خود را انجام دهید. جالب است بدانید حتی مواد غذایی مث برنج، تخم مرغ، ماهی و انواع کالای مورد نیاز خود را از این دستگاه ها تهیه کنید.

خوردن گوشت اسب به صورت خام و ناپخته امری طبیعی ست. شاید شما به رستورانی بروید و این غذا را در منوی آن ببینید که اصلا نباید تعجب کنید. ژاپنی ها از خوردن این غذا بسیار لذت برده و معتقدند از گوشت خوک لذیذتر و برای طول عمر بسیار مفید است.

برای رزرو تور ژاپن و تور خارجی دیگر با ما در تماس باشید

دفتر مشهد: ۳۷۲۳۷۸۰۰ -۰۵۱ — ۰۹۱۵۷۲۳۷۸۰۰

همکاران ما