جزییات تور

تور سوئد ارزان | تور استکهلم لحظه آخری

سوئد کشوری غرق در زیبایی های حیرت انگیز، سرسبزی های خارق العاده و دریاچه های همیشه نیلگونش، سالیانه گردشگران زیادی را به خود می خواند. این کشور نسبتا سرد در شمال اروپا قرار دارد. سوئد بهشتی فریبنده است که در هر فصلی زیبایی های خاص و اعجاز انگیزش را آشکار می کند. اگر عاشق ماجراجویی و تفریحات نابی همچون سورتمه سواری و اسکی هستید بلا استثناء تور سوئد را انتخاب کنید. در این سفر می توانید با کشتی های رویایی کروز به جزایر اطراف سفر کرده و خاطرات به یاد ماندنی زیبایی را برای خود بسازید. آژانس ارمغان از ابتدای انتخاب تا انتهای سفر با شما همراه است.

تور سوئد

اطلاعات مهم در تور سوئد

  • موقعیت مکانی : شمال اروپا در شبه جزیره ی اسکاندیناوی
  • پایتخت : استکهلم
  • جمعیت : ۱۰،۰۶۵،۳۸۹ نفر
  • دین : مسیحی
  • زبان : سوئدی
  • واحد پول : کرون سوئد
  • آب و هوا : معتدل رو به سرد
  • شهر های مهم : گوتنبرگ، مالمو، اوپسالا، سیگتونا
  • پیش شماره : ۴۶+

جاذبه های دیدنی تور سوئد

اگر می خواهید یکی از بهترین خاطره های گردشگری را کسب کنید از جاذبه های دیدنی کشور سوئد غافل نشوید. این کشور به علت مجاورت با دریا و آب وهوای مرطوبی که دارد از جاذبه های منحصر به فردی بهره مند است که تعداد ناچیزی از آنها را به شما معرفی می کنیم.

پارک ملی آبیسکو

پارک آبیکو

حیات وحشی در شمال غربی کورونا که از طبیعتی بسیار اعجازانگیز بهره مند است. این محل تفریحگاهی شبانه روزی محسوب می شود و با زیبایی هایش احساس درونی شما را منقلب خواهد کرد. در تور سوئد هرگز دیدن از این پارک زیبا را از قلم نیندازید.

کانال گوتا

کانال گوتا استکهلم

این کانال حیرت انگیز که در قلب سوئد قرار دارد در قرن ۱۹ توسط معماران با ذوق سوئدی ساخته شده است. طول کانال گوتا ۱۹۰ کلیومتر است و دارای ۴۷ پل می باشد. در سفر به سوئد اگر می خواهید تجربه ای شناور داشته باشید می توانید بوسیله ی قایق های کروزی که در انتهای دریای بالتیک قرار دارد استفاده کرده و از زیبایی های اطراف این کانال لذت ببرید.

موزه ی vasa در تور سوئد

موزه ی وازا

موزه ی vasa به عنوان محبوبترین موزه ی ملی سوئد شناخته شده و در شهر استکهلم قرار دارد. آمار بازدید سالانه از این موزه ۱ میلیون نفر اعلام شده است. کشتی vasa، یک کشتی جنگی بوده که در اولین سفر دریایی خود غرق می شود و حدود ۳ قرن در زیر آب قرار داشته است. دیدن از این موزه می تواند خیلی جالب باشد.

پارک آبی Grona lunds

پارک آبی استکهلم

در سفر تابستانه سوئد بازی در یک پارک آبی بسیار مهیج و سرگرم کننده به نظر می رسد. در پارک جادویی Grona lunds که در استکهلم قرار دارد می توانید بجز بازی و تفریح از کنسرت های شاد و دیدن حیوانات اهلی نیز در این پارک زیبا لذت ببرید. این پارک آبی همواره بسیاری از گردشگران در تورهای خارجی را به خود جذب می کند.

قلعه ی اوروبو

شهر اورابا

این قلعه ی رویایی که در شهر orebro سوئد و جزیره ای در رودخانه ی سوارتون قرار دارد. این قلعه رومی متعلق به خانواده ی سلطنتی vasa بوده است. هم اکنون از این قلعه برای برگزاری مراسم ، کنفرانس ها و نمایشگاه های مختلف استفاده می شود. هم چنین توریست ها می توانند از داخل این قلعه ی زیبا دیدن کنند.

هتل یخ کورونا “ICE HOTEL ” در تور سوئد

هتل یخی تور سوئد

یک تجربه ی سرد و رویایی را در هتل یخی سوئد می توانید داشته باشید. تخت، دیواره ها، میزها و هر چیزی که در این هتل شگفت انگیز وجود دارد از یخ ساخته شده است که از آن به عنوان اولین هتل یخی در جهان یاد می شود. این هتل در سال ۱۹۹۰ تکمیل و بازگشایی شد. فضای داخل این هتل ۵ درجه سانتی گراد است.

فستیوال های مهم سوئد

سوئد مردمی خونسرد ولی در عین حال شاد و مهربانی دارد. در سوئد هر ساله مهمانی و جشنواره هایی بخصوصی برگزار می شود و مردم در این جشن ها به رقص و پایکوبی می پردازند.

فستیوال mid summer

میدسامر، تور سوئد

برای مردم سوئد جشن نیمه تابستان، مانند کریسمس است و از آن به عنوان انقلاب تابستانی یاد می کنند. این جشن در ۱۹ الی ۲۵ ژوئن برپا شده و از ظهر تا شب ادامه دارد. همه در این روز مشغول درس کردن تاج هایی از گل و شکوفه های بهاری می شوند و بعد از اتمام این کار آنها را روی سر قرار داده و در زیر نور آفتاب به دور هم می رقصند.

فستیوال summer burest

سامر بورست

این رویداد در اروپا هر سال جنجال به پا می کند. در این فستیوال شاد و بزرگ از خواننده های معروف بسیاری از سرتاسر دنیا دعوت به عمل می آید و بهترین موزیک های دنیا در این فستیوال پخش می شود. این فستیوال در تاریخ ۳۱ مه آغاز و تا ۱ ژوئن ادامه دارد. همین الان می توانید برای مسافرت در تور سوئد برنامه ریزی کنید و در این فستیوال پر شور شرکت نمایید.

فستیوال hallifornia

هالی فورنیا تور سوئد

hallifornia یک جشنواره ی ورزشی است که همه ساله در تاریخ ۱۸ الی ۲۰ جولای برگزار می شود.در این جشن بزرگ مسابقات ورزشی هیجان انگیزی برگزار می شود و همه ی مردم می توانند در این مسابقات شرکت کنند.

فستیوال walourgisnacht

فستیوال گریسنیا تور سوئد

این جشن مانند جشن هالووین است و همه ساله قبل از آمدن بهار( ماه آپریل) برپا می شود. در این جشن افراد لباس های جالب و گاهی ترسناک بر تن می کنند و با اجرای آتش بازی و رقصیدن به دور آن سرگرمی را فراهم می آورند.

به صرفه ترین راه برای سفر به سوئد

کشور سوئد بسیار کشور غنی و پیشرفته ای است و هزینه ها در این کشور مقداری بالاست. اما ما می توانیم با یک برنامه ریزی حساب شده و عالی این هزینه ها را به حداقل برسانیم و از سفر به این کشور زیبا و سرسبز اروپایی لذت ببریم. چند راه معقول برای به صرفه شدن این مسافرت جذاب پیش رو داریم.

سفر در فواصل مناسب

اسکی در تور سوئد

هر چه به سمت زمستان برویم هزینه های سفر به سوئد هم کاهش می یابد. پیشنهاد می کنیم در اواخر تابستان و یا پاییز برای تور سوئد برنامه ریزی کنید. سوئد در فواصل سردتر جذابیت های گردشگری زیباتری دارد. از جمله تفریحاتی که سرما برای سوئد به ارمغان می آورد، اسکی، سورتمه سواری، کوهنوردی بر روی قله های برفی، درس کردن آتش در پایین ارتفاعات هموار، دیدن مناظر و گوزن های وحشی است. شهر لاپلند می تواند انتخاب فوق العاده ای برای سفر زمستانه به سوئد باشد و در کنار لذت بردن از حیات وحش برفی آن می توانید از خوردن غذاهای داغ و ماهی دودی حداکثر بهره را ببرید.

اقامت در هاستل یا همان خوابگاه های عمومی

هاستل

این هاستل ها همواره و به صورت شبانه روزی آماده ی ارائه خدمات هستند و در همه ی شهرهای سوئد وجود دارند. باید گفت هزینه ی اقامت در این هاستل ها بسیار کمتر از هتل هاست. میهمانان می توانند همچنین برای وعده های غذایی خود از آشپزخانه های عمومی غذا رزور کنند. این هاستل ها بیشتر در مراکز شهر ساخته شده اند و دسترسی شما را به مترو ها ممکن تر می سازند. در اطراف این خوابگاه های عمومی مراکز خرید، رستوران ها، کافه هایی وجود دارد که شما در هر زمانی و حتی پیاده می توانید به آنها سری بزنید. هرگز نگران امکانات داخلی این هاستل ها نیز نباشید چرا که این خوابگاه ها مانند هتل ها از نظافت خوبی بهره مند هستند و امکاناتی همچون تخت، تلوزیون، حمام، سرویس بهداشتی و دیگر موارد مهم را دارا می باشند.

لوازم مورد نیاز برای سفر به سوئد

  • لباس مناسب فصل
  • داروهای ضروری
  • پاسپورت و ویزا
  • دوربین عکاسی
  • وسایل شخصی

طریقه ی گرفتن ویزا توریستی سوئد

  • وارد سایت migrationsverket شده و ثبت نام کرده و مراحل آن را تکمیل کنید.
  • مدارک شغلی مانند گواهی سابقه بیمه تامین اجتماعی، معرفی نامه کارفرما، فیش حقوقی
  • ارائه گواهی گردش مالی به صورت ارزی و لاتین
  • یک قطعه عکس رنگی ۴*۶
  • گذرنامه باید حداقل ۶ ماه اعتبار و ۲ صفحه خالی داشته باشد.
  • حداقل ۳ ماه قبل از سفر باید برای گرفتن ویزا اقدام کنید.

هزینه ی ویزا سوئد

  • بزرگسالان : ۶۰ یورو
  • کودکان ۶ تا ۱۲ سال: ۳۵ یورو
  • کودکان زیر ۵ سال : رایگان

برای رزرو تور سوئد و تور خارجی دیگر با ما در تماس باشید

دفتر مشهد: ۳۷۲۳۷۸۰۰ -۰۵۱ — ۰۹۱۵۷۲۳۷۸۰۰

همکاران ما