اخذ ویزا آذربایجان : ارزان ترین نرخ در ایران

آذربایجان یکی از اصلی ترین مقصد های خارجی ایرانی ها برای سفر به حساب می آید. هر ساله خیلی از ایرانیان با تور آذربایجان به این کشور زیبا سفر می کنند. اما برای اینکه بتوانید وارد این کشور شوید باید ویزا آن را دریافت کنید. برای این که ویزا آذربایجان را اخذ کنید باید به سفارت و کنسولگری های این کشور در ایران مراجعه کنید. اما از طریق ارمغان به عنوان صادر کننده اصلی این ویزا در ایران تنها کاری که لازم است انجام دهید، تحویل مدارک به ما است.

جهت تهیه ویزا آذربایجان و رزرو بلیط با شماره ۲۳۳۴ ۶۹۸ ۰۹۳۸ در ارتباط باشید.

بگذارید قبل از هر چیز یک پیشنهاد استثنایی به شما بدهیم. تور آذربایجان زمینی ارمغان پکیجی ویژه است که شما می توانید با ارزان ترین قیمت و اقامت در بهترین هتل به همراه بهترین امکانات، این کشور و شهر زیبای باکو پایتخت آذربایجان را ببینید. این تور خارجی فوق العاده را از دست ندهید.

انواع ویزا آذربایجان

اگر جزو اتباع آذربایجان نیستید و قصد دارید تا به این کشور سفر کنید، باید بدانید که دو نوع ویزا برای شما می تواند صادر شود.

ویزا عادی آذربایجان

با اخذ ویزا عادی می توانید به این کشور یک بار خروج و یک بار ورود داشته باشید. حداکثر مدت اعتبار ویزا ۹۰ روز است. اگر قصد دارید برای هر یک از دلایلی که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم به آذربایجان سفر داشته باشید باید اقدام به دریافت ویزا عادی کنید.

برای این اهداف سفر باید ویزا عادی اخذ کنید:

  • ویزا تجاری
  • ویزا علمی و آموزشی
  • ویزا کار
  • ویزا توریستی
  • ویزا ورزشی و فرهنگی
  • اهداف انسان دوستانه
  • ویزا پزشکی
  • دیدار با بستگان

توجه داشته باشید که این نوع ویزا خودش دو نوع دارد. ویزا یکبار ورود و کثیرالورود.

اگر نوع اول را اخذ کنید فقط می توانید یکبار به این کشور ورود داشته باشید. اما در نوع کثیرالورود در مدت زمانی که ویزا اعتبار دارد که دو سال می باشد، می توانید به این کشور ورود و خروج داشته باشید.

ویزا یک بار و دو بار ورود ترانزیت

اگر قصد سفر به کشوری را دارید که باید از کشور آذربایحان عبور کنید، باید این ویزا را داشته باشید. از زمانی که ویزا ترانزیت صادر می شود تا ۳۰ روز بعد مجاز هستید تا از آن استفاده کنید و اگر وارد کشور شدید نهایتا می توانید ۵ روز اقامت داشته باشید. اما این را هم باید گفت که مدت زمان اقامت و اعتبار ویزا با توجه به نوع وسیله نقلیه می تواند متفاوت باشد.

ویز آذربایجان آنلاین

ویزا آذربایجان هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین و الکترونیکی صادر می شود. ایران جزو کشور هایی است که می تواند ویزا های این کشور را به صورت آنلاین صادر کند. تنها کاری که برای اخذ این ویزا لازم انجام دهید این است که از گذر نامه اسکن بگیرید و از طریق سایت اقدام به دریافت ویزا کنید. مدت زمانی هم که طول می کشد تا صادر شود نهایتا سه روز خواهد بود.

مدارک لازم برای اخذ ویزا آذربایجان

برای دریافت روادید آذربایجان مدارک زیر را باید داشته باشید:

  • فیش واریزی هزینه صدور ویزا
  • فرم پر شده تقاضا ویزا طبق نمونه تنظیمی توسط نهاد دولتی مسئول
  • اصل پاسپورت با داشتن حداقل شش ماه اعتبار و یا داشتن مدرک عبور از مرز و کپی های صفحات اصلی
  • فرم دعوت از اتباع خارجی یا افرادی که فاقد تابعیت کشوری هستند. این فرم مطابق با نمونه تنظیم شده نهاد مربوط دولتی کشور مبدا باید باشد. همچنین هر مدرکی که هدف سفر را مشخص مند هم باید همراه داشته باشید.
  • ارمغان کارگذار اصلی ویزا آذربایجان در ایران می باشد به همین خاطر ارزان ترین نرخ ویزا را در ایران دارد. برای صدور ویزا کافی است تا مدارک را به ما بدهید. ما به صورت الکترونیکی اقدام به اخذ ویزا می کنیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اخذ ویزا و پیکاپ ویزا با همکاران ما تماس بگیرید.

دفتر مشهد: ۲۳۳۴ ۶۹۸ ۰۹۳۸ — ۳۷۲۳۷۸۰۰ – ۰۵۱

همکاران ما