رزرو ارزان پرواز خارجی چارتر

در کنار سفر های داخلی، سفر های خارجی نیز جذابیت های خود را دارند. لذت آشنایی با مردمانی از ملیت های گوناگون، دیدن آثار تاریخی مشهور، چشیدن غذاها و نوشیدنی های ملت های گوناگون و آشنایی با فرهنگ آن ها همواره لذت بخش بوده است. اما مسئله ی هزینه های سفر خارجی دغدغه ی بسیاری از مردم است. یکی از روش هایی که به کاهش هزینه سفر های خارجی کمک شایانی می کند، استفاده از پرواز خارجی چارتر است. در این مطلب سعی داریم به تمامی سوالات شما در این باره پاسخ دهیم. با ارمغان همراه باشید.

هزینه رزرو بلیط جهت وقت سفارت ۱۰۰٫۰۰۰ تومان می باشد

جهت رزرو بلیط با شماره ۲۳۳۴ ۶۹۸ ۰۹۳۸ در ارتباط باشید.

رزرو پرواز خارجی چارتر

پرواز خارجی چارتر

شما نیز احتمالا بار ها با عبارت پرواز چارتر مواجه شده اید اما ممکن است به درستی معنای آن را ندانید. واژه ی چارتر در لغت به معنی دربست کرایه کردن است. وقتی بلیط پرواز شما چارتر باشد بدین معناست که آژانس گردشگری تعدادی از صندلی های یک پرواز و یا کل آن پرواز را از شرکت هواپیمایی پیش خرید کرده است. در این حالت شرکت هواپیمایی به آژانس گردشگری تخفیف زیادی می دهد و به اصطلاح به صورت عمده قیمت گذاری می کند.

در کمترین زمان بلیط پرواز خارجی خود را با پایین ترین قیمت رزرو کنید.

رزرو بلیط خارجی ارزان

علت ارزان تر بودن پرواز چارتر

از آن جا که شرکت هواپیمایی تخفیف خوبی به آژانس گردشگری داده است، آژانس می تواند تخفیف خوبی به شما بدهد. به این صورت می تواند تمام صندلی هایی که پیش خرید شده اند را پر کند. در اکثر اوقات در ساعات نزدیک به حرکت هواپیما اگر همچنان صندلی خالی مانده باشد، آژانس گردشگری با قیمتی باور نکردنی حاضر به فروش آن ها می شود؛ چرا که به هر حال مبلغ آن را قبلا به شرکت هواپیمایی پرداخت نموده است.

مزایای پرواز چارتر

پرواز چارتر

پرواز های خارجی طبعا گران قیمت تر از پرواز های داخلی هستند. کسانی که به دنبال سفر های خارجی هستند معمولا نگران این هزینه اند و به دنبال راهی برای کاهش آن می باشند. پرواز خارجی چارتر بهترین راه حل کاهش هزینه های سفر خارجی ست. در این روش چیزی از کیفیت پرواز شما کم نخواهد شد و ارزان قیمت بودن آن به این معنا نیست که امکانات کمتری در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

تقریبا تمام شرکت های هواپیمایی پرواز چارتر نیز دارند و حتی بر سر این مسئله رقابت می کنند. در واقع می توان گفت در روش پرواز چارتر هر سه گروه اعم از شرکت هواپیمایی، آژانس گردشگری و مشتریان سود می برند. اگر به دنبال سفر به خارج از کشور هستید از مزایای اون نوع بلیط که همانا قیمت بسیار ارزان آن می باشد غافل نشوید.

معایب پرواز خارجی چارتر

اولین ایراد پرواز چارتر مربوط به زمان اطلاع رسانی آن است. این پرواز ها معمولا چند ساعت قبل به شما اطلاع رسانی می شوند. علت ارزان بودن آن ها نیز همین است که چند صندلی خالی مانده و چند ساعت بیشتر به حرکت هواپیما باقی نمانده است. تنها در این شرایط است که آژانس هواپیمایی حاضر می شود بلیط را با نازل ترین قیمت بفروشد. اما همین مساله برای تعداد زیادی از مشتریان یک ایراد محسوب می شود. چرا که آمادگی سفر را ندارند و نمی توانند در آن مدت زمان کم آماده ی سفر به خارج از کشور شوند. این اولین مشکل پرواز خارجی چارتر است.

ایراد بعدی مربوط به خانواده هاست. در بلیط چارتر بر خلاف بلیط های معمولی تفاوتی میان کودکان و بزرگسالان در هزینه ی بلیط وجود ندارد و صرفا برای کودکان زیر ۲ سال هزینه کاهش می یابد. اگر بیش از دو کودک همراه شما هستند بهتر است دست نگه دارید و ابتدا هزینه ی یک سفر معمولی را محاسبه کنید و سپس آن را با چارتر مقایسه نمایید. ممکن است سفر معمولی برای شرایط شما بهتر باشد.

ایراد سوم عدم امکان کنسلی پرواز است. در یک پرواز سیستمی شما امکان کنسل کردن و یا جابجایی پرواز خود را دارید اما در این نوع پرواز این امکان وجود ندارد. اگر به هر دلیل در پرواز حاضر نشوید هزینه ی شما برنمی گردد و متضرر خواهید شد. البته این مشکل در مورد پرواز های چارتر به ندرت پیش می آید؛ زیرا شما چند ساعت قبل این تصمیم را گرفته اید و امکان تغییر برنامه ها و نیاز به کنسلی پرواز در طی این مدت بسیار کم است.

پرواز خارجی چارتر برای کدام مقصد ها؟

پرواز چارتر اصولا برای مقاصدی وجود دارد که امکان تصمیم گیری فوری برای مشتریان وجود داشته باشد. در میان کشور های خارجی بسیاری از کشور ها نیاز به ویزا دارند و بنابراین چارتر بودن پرواز برای این نوع مقاصد عملا بی معنی است. امکان ندارد که افراد بتوانند در مدت زمان کوتاه اقدام به اخذ ویزا کنند. بنابراین پرواز هایی چارتر می شود که صرفا با به همراه داشتن پاسپورت بتوان به آن ها سفر کرد. کشور هایی که ایرانیان می توانند بدون ویزا به آن ها سفر کنند شامل:

  • ارمنستان
  • گرجستان
  • ترکیه
  • اکوادور
  • دومینیکا
  • هائیتی
  • مالزی
  • ونزوئلا

و البته سه کشور که در فرودگاه برای ایرانیان ویزا صادر می کنند: قطر-لبنان-عمان

اما در این بین کشور هایی که پر طرفدار تر هستند و معمولا همه روزه شامل پرواز های چارتر می شوند فقط ارمنستان، ترکیه، گرجستان و مالزی هستند. بنابراین شما می توانید برای سفر به این کشور ها از پرواز خارجی چارتر استفاده کنید و هزینه های سفر را کاهش دهید. اختلاف قیمت پرواز چارتر با پرواز معمولی به صورتیست که اگر گوش به زنگ باشید ممکن است بلیط یک پرواز ۵۰۰ هزار تومانی را فقط با ۱۰۰ هزار تومان خریداری کنید.

نکات پایانی

سفر به خارج از کشور تفاوت زیادی با سفر های داخلی که تا کنون رفته اید دارد. اجازه ندهید دغدغه های اقتصادی مانع این تجربه شوند. بهتر است با روش هایی مانند توجه به فصل سفر، خرید پرواز خارجی چارتر، اقامت در هتل خارجی مناسب و برنامه ریزی مناسب از سفر خود با کمترین هزینه لذت ببرید.

برای استفاده از مزایای بلیط چارتر بهتر است همواره آماده ی سفر باشید. اگر تصمیم به سفر خارجی به مقصد کشور هایی مانند ترکیه، ارمنستان و یا گرجستان گرفته اید بهتر است ابتدا چمدان تان را ببندید. سپس با مشاهده ی بلیط ها به صورت روزانه از جدید ترین هزینه ی بلیط ها با خبر باشید تا بتوانید بلیط چارتر با قیمت مناسبی خریداری کنید.

برای خرید بلیط هواپیما می توانید با همکاران ما در تماس باشید.

دفتر مشهد: ۰۹۱۵۷۲۳۷۸۰۰ — ۳۷۲۳۷۸۰۰ – ۰۵۱

همکاران ما