جزییات تور

تور باکو زمینی – تور باکو هوایی – تورهای آذربایجان

شهر باکو به عنوان پایتخت آذربایجان در این سال ها آنقدر پیشرفت داشته و شرایط مناسبی را برای گردشگران ایجاد کرده است که مسافران بسیاری برای بازدید از جاذبه های گردشگری و دیدنی های این شهر زیبا برای تعطیلات در شهری ساحلی با تور باکو سفر می کنند.

جهت تهیه ویزا آذربایجان و رزرو بلیط با شماره ۲۳۳۴ ۶۹۸ ۰۹۳۸ در ارتباط باشید.

ویزای آذربایجان

فرهنگ گردشگری باکو

فرهنگ مردم باکو بسیار نزدیک به فرهنگ ما ایرانیان می باشد و همین مسئله باعث شده تا ایرانی ها علاوه بر زیبایی های باکو جذب فرهنگ مردم این شهر شوند و در این کشور احساس غریبی نکنند. به خصوص آذری زبان های عزیز کشورمان که با زبان آنها نیز آشنا هستند از تور باکو لذت بیشتری نیز می برند.

بافت شهری باکو

شهر باکو نیز همانند بسیاری از شهر های دیگر به دو بافت قدیمی با معماری سنتی و بافت مدرن و امروزی با تکنولوژی روز دنیا تقسیم شده است که همین مسئله یکی از جاذبه های دیدنی باکو می باشد و علاوه بر این به دلیل نزدیکی کشور آذربایجان به ایران هزینه های سفر به این شهر دیدنی نیز برای ما ایرانیان بسیار مناسب است. بنابراین تور باکو زمینی و تور باکو هوایی از لحاظ هزینه و قیمت نیز بسیار به صرفه می باشد.

تور باکو از مشهد

شهر باکو نیز همانند بسیاری از شهر های دیگر به دو بافت قدیمی با معماری سنتی و بافت مدرن و امروزی با تکنولوژی روز دنیا تقسیم شده است که همین مسئله یکی از جاذبه های دیدنی باکو می باشد و علاوه بر این به دلیل نزدیکی کشور آذربایجان به ایران هزینه های سفر به این شهر دیدنی نیز برای ما ایرانیان بسیار مناسب است. بنابراین تور باکو زمینی و تور هوایی باکو از لحاظ هزینه و قیمت نیز بسیار به صرفه می باشد.

بهترین زمان سفر به باکو

از اونجایی که باکو شهری ساحلی در آذربایجان می باشد، در فصل بهار و تابستان آب و هوایی نسبتا خنک و مطبوع دارد. اما به طور کلی می توان گفت که باکو کشوری با آب و هوای خنک است و در فصل پاییز و زمستان هوای نسبتا سردی را تجربه می کنید. بنابراین بهترین زمان سفر با تور باکو ، تورآذبایجان زمینی و هوایی در بهار و تابستان می باشد که مسافران می توانند از دیدن این شهر ساحلی زیبا لذت ببرند و تجربه ی خوبی از جاذبه های دیدنی باکو داشته باشند.

فرودگاه بین المللی حیدر علی­اف باکو

این فرودگاه با حدودا بیست کیلومتر فاصله از شهر یکی از فرودگاه های پر رفت و آمد در این کشور است که بیشتر پرواز های بین المللی این کشور در این فرودگاه انجام می شود .

فرهنگ غذایی در باکو

پس از سفر با تور خارجی باکو قطعا متوجه این مسئله خواهید شد که فرهنگ غذایی این شهر با فرهنگ ما بسیار مشابه است و به هیچ عنوان برای خوردن غذا در این شهر دچار مشکل نخواهید شد. بنابراین تنوع غذایی در این شهر یکی از بهترین خاطرات سفر شما خواهد بود.

برای مسافرانی که از دیگر کشور ها به باکو سفر می کنند، غذاهای کبابی جذابیت خاصی دارد اما ما ایرانی ها بهتر است که غذاهای متفاوت تری را امتحان کنیم مثلا پلو گوشت با بادام و پسته که یکی از غذا­های مورد علاقه­ ی ایرانیان در باکو می باشد که در ظرف های سفالی سنتی با خورشت های ترش و دیزی های سنتی سرو می شود. اگر با تور باکو سفر کردید حتما از شیرینی های ترکی و دسر های سنتی آنجا امتحان کنید. این شیرینی ها را می توانید به عنوان سوغاتی باکو تهیه کنید و به همراه خود بیاورید.

حتما قبل از سفر با تور باکو موارد زیر را در نظر بگیرید:

  1. زبان باکو، ترکی آذربایجانی است .
  2. ساعت رسمی این شهر با نیم ساعت اختلاف از تهران جلو تر می باشد.
  3. واحد پولی رایج در این کشور منات آذربایجان است.
  4. سعی کنید منات را از صرافی ها تهیه کنید تا قیمت مناسب تری داشته باشد.

دیدنی های باکو

دیدنی ها و مراکز گردشگری در شهر ساحلی باکو بسیار زیاد هستند. بازدید از سواحل زیبای دریای خزر از سمت دیگر، پارک های آبی هیجان انگیز و موزه ­های قدیمی و سلطنتی پادشاهان گذشته آن خالی از لطف نیست. یکی از دیدنی ترین موزه های این شهر موزه تاریخ باکو ست که حتما باید از آن دیدن کنید و با گذشته این شهر قدیمی و دیدنی آشنا شوید.

دیدنی های تور باکو

به عنوان یکی از دیدنی های باکو می توانید از موزه حیدر علی­اف – که به نام یکی از رئیس جمهور های این کشور می باشد. ساخته معمار معروف جهان خانم زاها حدید است بازدید نمایید که علاوه بر موزه، دارای سالن همایش و معماری متفاوت و مدرن نیز هست.

از دیگر دیدنی های این شهر می توان به پارک قبرستان فخری، برج های دیدنی شعله، پارک شهیدلر، بام باکو یا هایلند پارک، ونیز پارک و موزه­ی فرش باکو اشاره کرد.

مراکز خرید در شهر باکو

باکو یکی از بزرگترین مراکز خرید با برند های مطرح دنیا را دارد که شامل ۲۸ مرکز خرید می باشد و دسترسی به آن برای مسافرین به دلیل نزدیکی به مترو بسیار راحت است. برای خرید پوشاک می توانید از (مرکز خرید متروپارک) بازدید کنید. علاوه بر این ها می توانید با بازدید از مرکز خرید مدرن پارک از امکانات تفریحی و فضای مناسب برای کودکان نیز بهره مند شوید.

شرایط سفر به باکو هوایی

برای سفر به این شهر دیدنی و سنتی باید حتما ویزا داشته باشید که برای تهیه آن حتما از آژانس های معتبر راهنمایی بگیرید. شما می توانید از مشاوران حرفه ای آژانس ارمغان کمک بگیرید و با خیال راحت ویزای تور باکو را دریافت نمایید. معمولا ویزا پس از سه روز تا یک هفته به دست شما می رسد و دارای دو ماه اعتبار می باشد.

انتخاب هتل در باکو

برای انتخاب هتل باکو بهتر است هتل های پنج ستاره را رزرو نمایید چرا که هتل ها در باکو اندکی ضعیف تر از کشور های دیگر می باشند. پس اگر به دنبال سفری راحت و لوکس هستید حتما از هتل های پنج ستاره این شهر استفاده کنید که البته مشاوران آژانس ارمغان نیز می توانند در این زمینه شما را راهنمایی کنند. علاوه بر این قبل از رزرو هتل تصاویر آن را در سایت Booking.com مشاهده کنید تا از انتخاب خود پس از مراجعه به این شهر راضی باشید.

تور باکو زمینی ارزان

برای سفر ارزان به باکو می توانید از تور های زمینی گروهی که از شهر های مختلف ایران حرکت می کنند استفاده کنید و یا از مرز آستارا اقدام به سفر زمینی کنید. که این روش می تواند در هزینه های شما به میزان زیادی صرفه جویی کند.

شما می توانید برای تهیه تور باکو ارزان با همکاران ما در آژانس ارمغان آفاق ایرانیان در ارتباط باشید، از تجربه چندین ساله­‌ی ما در این زمینه استفاده کنید و سفری لذت بخش را تجربه نمایید.

برای رزرو تور آذربایجان هوایی کافی است با ما تماس بگیرید.

دفتر مشهد: ۳۷۲۳۷۸۰۰ – ۰۵۱

همکاران ما