جزییات تور

تور آذربایجان هوایی | تور هوایی آذربایجان باکو

هر زمان که صحبت از سفر به خارج از کشور می‌شود، به خصوص زمانی که می خواهیم مقصدی نزدیک به کشورمان انتخاب کنیم، قطعا یکی از بهترین انتخاب‌های پیش رو آذربایجان است. اگر جزو افرادی باشید که به سفر زمینی و ارزان علاقه دارید، تور آذربایجان هوایی از مشهد جزو بهترین پیشنهاد های ما به شما است.

جهت تهیه ویزا آذربایجان و رزرو بلیط با شماره ۲۳۳۴ ۶۹۸ ۰۹۳۸ در ارتباط باشید.

تورهای آذربایجان

جمهوری آذربایجان و به خصوص پایتخت زیبای آن یعنی باکو، هرساله پذیرای تعداد زیادی از گردشگران ایرانی هستند. باکو در نزدیکی دریای خزر واقع شده است و شهری پر از جاذبه‌های گردشگری به شمار می‌ آید که هر ساله نظر تعداد زیادی از گردشگران را به خود جذب می کند.

آذربایجان و سایر کشورهای همسایه همیشه جزو انتخاب های اول ایرانیان برای سفر بوده اند. اما مهمترین دلیل ما برای پیشنهاد تور زمینی آذربایجان، علاوه بر نزدیکی این کشور، ارزان بودن و با کیفیت بودن این سفر است. قطعا یکی از ملاک های شما برای انتخاب مقصد، موجودی‌تان است. تور زمینی آذربایجان جزو آن دسته سفرهایی است که متناسب با هر مقدار موجودی شما میتوانید از سفرتان لذت ببرید. پس نگران هزینه هایتان و همچنین رزرو هتل باکو نباشید.

دلیل بعدی پیشنهاد آذربایجان به شما غنی بودن این کشور است. باکو با دارا بودن تعداد بسیار زیادی از تفریحات مدرن مثل پارک‌های ساحلی، برگزاری برنامه های مختلف هنری، موسیقی و … و همچنین وجود میراث فرهنگی در این شهر، باکو را به یکی از پرجاذبه‌ترین شهر های توریستی تبدیل کرده است. به همین علت است که می گوییم آذربایجان کشوری غنی است.

آذربایجان جزو کشور های انعطاف پذیر برای ما ایرانیان محسوب می‌شود. یعنی شما هم با تور آذربایجان و هم با تهیه بلیط، می توانید از زیبایی های این کشور بهره ببرید. همچنین با تور زمینی آذربایجان، علاوه بر جاذبه های این کشور از دیدنی های مسیر هم می توانید استفاده کنید.

مسیر حرکت تور آذربایجان زمینی | تور آذربایجان هوایی یا تور آذربایجان زمینی؟

آذربایجان با ایران از سه ناحیه با ما هم مرز است. مرز آستارا در استان گیلان، مرز بیله سوار در استان اردبیل و مرز جلفا در آذربایجان شرقی. مرز آستارا فاصله کمتری نسبت به بیله سوار از مشهد و تهران دارد ولی فاصله آن تا باکو ۳۰۰ کیلومتر است و به صورت ۲۴ ساعته باز است در صورتی که برای رفتن به باکو از مرز بیله سوار باید ۱۲۰ کیلومتر را طی کنید.

حتما کلیک کنید: بلیط پرواز آذربایجان مستقیم از مشهد

مرز جلفا هم راه دیگری است که میتوانید از طریق آن به آذربایجان سفر کنید ولی تحت نظر جمهوری خودمختار نخجوان است.

چرا باید تور آذربایجان هوایی انتخاب شما باشد ؟

اغلب وقتی سخن از سفر به آذربایجان می‌شود، مقصود ما بیشتر پایتخت آن شهر باکو می‌باشد . معمولا برای پاسخ به چرایی انتخاب یک مقصد ، جاذبه های گردشگری آن مهمترین دلیل ما برای انتخاب آنجاست. پس در ادامه به دیدنی های بکر آذربایجان اشاره ی کوتاهی میکنیم تا مهمترین دلیل شما برای انتخاب این کشور باشند:

شهر قدیم باکو | جاهای دیدنی تور آذربایجان

شهر قدیم تور باکو

اگر جزو علاقه‌مندان به مناطق تاریخی هستید، باکو پاسخ خواسته شماست. بافت قدیمی شهر باکو که در محله ی خاصی قرار گرفته و به “ایچری شهر”  شهرت دارد، از جاذبه های پر طرفدار این شهر است. توصیه می شود گشت و گذار در باکو را از این منطقه شروع کنید. دیدنی های دیگر این منطقه مثل حمام های تاریخی، مساجد و کاروانسرا هم می توانند نظر شمارا به خود جلب کنند. پس از زلزله شدیدی که در پایتخت قدیم آذربایجان رخ داد، شاه به باکو رفت و از این زمان هم بناهای تاریخی جذابی در این منطقه قرار دارد که برای شما تماشایی خواهند بود .

برج دختر | جاهای دیدنی تور آذربایجان

یکی از جاذبه های جذاب باکو برجی به ارتفاع ۲۹ متر است که در منطقه قدیم باکو، که در مورد قبل توضیح دادیم، واقع شده و قدمت آن هم حدود ۱۰۰۰ سال است. داخل برج، موزه و پله های مارپیچی که شمارا به بالای برج می‌رساند، قرار دارد .

بلوار باکو | جاهای دیدنی تور آذربایجان

بلوار باکو آذربایجان

شاید کمی برایتان عجیب باشد که یک بلوار، جاذبه گردشگری باشد اما بلوار باکو مثل همه ی بلوار ها نیست. این بلوار در امتداد دریای خزر و به طول سه‌ونیم کیلومتر است که تبدیل به یکی از مناطق پرطرفدار از نظر مردم و گردشگران شده است. به خصوص شب ها که بلوار پر از نورپردازی های جذاب است پیاده روی به شدت توصیه میشود و می تواند یکی از لذت بخش ترین کار ها باشد . همچنین در این مکان از کافه و رستوران های مختلف هم می توانید استفاده کنید.

برای رزرو تور آذربایجان زمینی و اطلاع از شرایط ویژه اقساطی با ما تماس بگیرید.

دفتر مشهد: ۰۹۱۵۷۲۳۷۸۰۰ — ۳۷۲۳۷۸۰۰ – ۰۵۱

چشم باکو | جاهای دیدنی تور آذربایجان

تور آذربایجان از مشهد

چرخ و فلک های غول پیکر همیشه جزو پرطرفدارترین جاذبه ها بوده اند. چشم باکو، چرخ و فلکی با ارتفاع ۶۰ متر است و نیم ساعت طول میکشد تا یک دور کامل بچرخد. اگر همراه خانواده به آذربایجان سفر کرده اید، چشم باکو میتواند تبدیل به یکی از بهترین خاطره هایتان شود.

برج های شعله | جاهای دیدنی تور آذربایجان

برج شعله تور آذربایجان زمینی

معروف ترین در بین جاذبه های آذربایجان، برج های شعله هستند. سه برج و آسمان خراشی که تبدیل به نماد باکو شده اند و طراحی آنها به گونه ای است که تداعی شعله های آتش باشند چرا که فرهنگ و هویت مردم آذربایجان با آتش پیوند نزدیکی دارد.

برزگترین KFC دنیا

kfc باکو

بزرگترین شعبه KFC دنیا در میدان ۲۸ می باکو قرار دارد. احتمالا هنگام گشت و گذار در این شهر به آن برخورد می کنید. اگر از طرفداران KFC باشید قطعا به یاد ماندنی ترین خاطره خود را در این شعبه رقم می زنید.

حیدر علیف | جاهای دیدنی تور آذربایجان

حیدر علیف آذربایجان

آذربایجان همیشه میزبان تعداد زیادی از نمایشگاه ها، جشنواره ها و برنامه های فرهنگی متعدد بوده است. حیدر علیف بنای سفید و منحنی شکل مدرن که ظاهر آن هم به اندازه کافی جذاب به نظر میرسد، هرساله میزبان تعداد زیادی از برنامه های فرهنگی است. علاوه بر ظاهر زیبای آن، نمایشگاه های داخل این بنا هم نظر گردشگران را به خود جلب می کند. مزیت این مکان این است که به راحتی با مترو می توانید از این مکان و پارک های زیبای اطراف آن هم دیدن کنید.

میدان فانتن | جاهای دیدنی تور آذربایجان

میدان فانتن تور باکو زمینی

میدان فانتن از زیبا ترین میدان های شهر است که از محبوبیت زیادی در بین گردشگران برخورددار است. این محبوبیت ناشی از وجود تعداد زیادی از کافه ها، رستوران ها، مراکز خرید، بوتیک ها، هتل ها و … می باشد. حتما به این میدان سر بزنید و از غذاهای خوش طعم آذری استفاده کنید.

جاذبه های کشور غنی آذربایجان تنها محدود به این موارد نیست و هر قطعه از کشور آذربایجان می تواند برای هر گردشگری با هر نوع سلیقه‌ای جذاب باشد. خوشبختانه با نزدیکی کشور آذربایجان به ایران، این امکان را برای ایرانیان فراهم کرده است تا زمینی هم به این کشور سفر کنند که میتواند بسیار با صرفه تر و لذت بخش تر باشد. این فرصت فراهم شده را از دست ندهید و یکی از بهترین سفرهایتان را رقم بزنید.

دیگر مناطقی که می توانید از آن ها بازدید کنید:

  • کاخ شروان شاه
  • قلعه دختر
  • موزه کتاب های مینیاتوری
  • موزه ادبیات نظامی گنجوی
  • معبد آتش
  • یانار داغ (کوه سوزان)
  • میدان فواره ها
  • پارک مفاخر باکو
  • خیابان شهدا
  • ونیز کوچک
  • Mega Fun (پارک بازی کودکان)

ویزا آذربایجان | تور آذربایجان هوایی باکو با هواپیمایی آزال از مشهد

ارمغان این افتخار را دارد تا اعلام کند ارزان ترین نرخ ویزا آذربایجان را در ایران به صورت اختصاصی برای مسافرانش صادر می کند.

مراکز خرید باکو | جاهای دیدنی تور آذربایجان هوایی باکو

یکی از بهترین فرصت هایی که در تور آدربایجان زمینی نصیبتان می شود قطعا خرید کردن از بهترین برند های دنیا در این کشور است. این سفر می تواند برای خانوم ها به یک سفر رویایی تبدیل شود چرا که بهترین لباس ها متناسب با مد روز از بهترین برند ها در باکو وجود دارد و در این شهر شعبه دارند.

در سفر به باکو حتما به این مراکز خرید سری بزنید.

  • ۲۸ می
  • Ganjlik
  • بازار صدرک Sadrak
  • Meg Amalt
  • پارک بلوار مال

فرهنگ مردم آذربایجان | آذربایجان گردی

مردم آذربایجان از لحاظ فرهنگی و اخلاقی مردمانی شبیه به ما هستند و همین مسئله یکی از دلایل محبوبیت این تور به حساب می آید. در خصوص رانندگی در کشور آذربایجان اگر خواستید با ماشین شخصی به این کشور سفر کنید با این را بدانید که جهت رانندگی مانند ایران است.

یکی از مسائلی که پلیس و مردم به آن خیلی توجه دارند بحث عبور از خیابان است. حتما از خط عابر پیدا عبور کنید در غیر این صورت پلیس می تواند شما را ۲۰ منات جریمه کند.

غذا خوردن یکی محبوب ترین کار ها در باکو و آذربایجان به حساب میاد و در سفر با تور آذربایجان زمینی خوردن شاه پلو معروف رین غذای این کشور را فراموش نکنید.

سیستم حمل و نقل باکو

در باکو می توانید از تمامی وسایل حمل و نقل شهری استفاده کنید. مترو، اتوبوس، تاکسی و… . برای این که بتوانید از این وسایل استفاده کنید باید کارت مخصوص آن ها را تهیه کنید. این کارت یک منات قیمت دارد و قابل شارژ شدن هم هست.

اما بهترین راه حمل و نقل در باکو اتوبوس است. چون سیستم و اتوبوس های آن کاملا جدید و تمیز هستند و قیمت مناسب تری هم دارند. در صورتی که سیستم مترو باکو با وجود داشتن تنها دو خط، کمی قدیمی است.

پرداخت عوارض خروج از کشور

برای اینکه از کشور خارج شوید باید حتما عوارض از خروج را پرداخت کرده باشید. طبق آخرین قیمت های اعلام شده، هزینه عوارض خروج از کشور در خصوص سفر های خارجی به شرح زیر می باشد.

  • نوبت اول: ۲۲۰ هزار تومان
  • نوبت دوم: ۳۳۰ هزار تومان
  • نوبت سوم: ۴۴۰ هزار تومان

این کار را به راحتی می توانید به صورت اینترنتی انجام دهید. برای پرداخت هزینه عوارض خروج از کشور کلیک کنید.

پرداخت عوارض خروج از کشور

با ثبت نام شماره خود سفر ارزان به آذربایجان باکو داشته باشید

    همکاران ما