جزییات تور

چرا گیفت ویزا کارت

چــــرا؟؟

همانطور که می دانید و همه می دانند به دلیل تحریم های وارده علیه کشور عزیزمان ایران، ویزا هیچگونه فعالیتی در این کشور انجام نمی دهد!

پس از نظر فنی و قانونی ایرانیان نمی توانند ویزا کارت داشته باشند و پرداخت بین المللی انجام دهند!!!!

و اما راههای به وجود آمده برای برطرف کردن این مشکل:

راه اول کارت های قابل شارژ ویزا با نام شخص ، که  آن را  دبیت کارت قابل شارژ می نامند! و سوال اینجاست چگونه کسی در ایران زندگی می کند و هیچ اقامت و یا حساب بانکی خارج از ایران ندارد می تواند ویزا کارت دبیت داشته باشد!!!!

و اما پاسخ : بسیاری افراد با داشتن حساب بانکی در خارج از ایران صدور کارت بر روی این حساب انجام می دهند! یعنی بر روی یک حساب بانکی اقدام به صدور کارت مجازی می نمایند ! به این معنی که حساب متعلق به شخص دیگری است و در صورت بروز هر گونه مشکلی و بسته شدن حساب این شخص شما نیز به پول خود دسترسی نداشته و هیچ جای پیگیری هم نخواهید داشت!

این ریسک برای شرکت الکترونیک جیب بسیار زیاد بوده! و به این دلیل ما راه بهتری را انتخاب نمودیم :

راه دوم ویزا کارت هدیه می باشد.

travelez01ویزا کارت هدیه

این کارت ۱ مرتبه شارژ می شود امــــا بسیار به صرفه تر خواهد بود زیرا:

۱-  به هیچ وجه بلاک نمی شود: این یک کارت هدیه است ، به نام شخص صادر می شود و مهمتر از همه یک کارت پیش پرداخت است.

به این معنی که به حساب بانکی وصل نیست که در صورت مسدود شدن حساب شما دچار ضرر شوید!

۲- یک مرتبه شارژ می شود تا سقف ۱۰۰۰ دلار و هزینه صدور پایینی دارد

۳-  کارمز پرداخت اینترنتی و فیزیکی آن صفر است!

۴- به نام شخص صادر می شود و کارت دارای حساب کاربری می باشد. و حتی شخص می تواند اقدام به تغییر PINو اطلاعات Billing addresse خود کند.

۵- صدور و شارژ کارت ، آنی است . به دلیل ارتباط و داشتن نمایندگی از برند Travelez در ایران ما می توانیم شارژ این کارت ها را به صورت آنی انجام دهیم.مبلغ شارژ شما می بایست ضریبی از ۵ باشد، به این معنی که اگر پرداخت شما ۲۰۸ دلار است شما می بایست ۲۱۰ دلار شارژ نمایید!

۶- گر به هر دلیلی هر مشکلی در پرداخت و یا کارت شما به وجود آمد با تماس با شماره پشتیبانی درج شده در پشت کارت و وصل شدن به اپراتور فارسی زبان کارت در کشور امارات می توانید مشکلتان را به سادگی برطرف کنید.

1200x900

همکاران ما