جزییات تور

اولین هتل شنی در جهان

 روزهایی را که در ساحل شروع به ساختن قلعه های شنی می کردید را یادتان می آید؟ مطمئنا رویایی در ذهنتان بوده است که ای کاش یکی از این قلعه ها داشتید. اخیرا دو هتل جدید در کشور هلند افتتاح شده اند که رویای شما را به واقعیت تبدیل کرده اند.

همزمان با برپایی جشنواره سالانه مجسمه های شنی در هلند نخستین هتل شنی جهان گشایش یافت.

در هتل استثنائی هلندی ها اتاق های یک تخته ساخته شده است. در ساختار اصلی این هتل شامل دیوارها و تزئیناتش از شن استفاده شده و امکاناتی از جمله تخت خواب، نورپردازی منحصر به فرد، دو پنجره، اینترنت پرسرعت، پریز برق و همچنین آبنمای کوچک در نظر گرفته شده است.

اولین هتل شنی در جهان

طراحان هتل می گویند در ساختن این سازه از هتل های یخی در سوئد و فنلاند الهام گرفته اند. تزئینات داخلی اتاق های این هتل برگرفته از مجسمه های باستانی چین و اژدهای معروف این کشور است.

در محوطه بیرونی هتل مجسمه های مشهور سربازان چین موسوم به «ارتش تراکوتا» قرار داده شده است. در جشنواره مجسمه های شنی هلند که به جشنواره «برابانت» شهرت دارد، مجسمه سازان و پیکرتراشان مجسمه های تاریخی و پیکره های بزرگ را با استفاده از شن طراحی و اجرا می کنند.

اولین هتل شنی در جهان

این جشنواره همزمان در دو شهر « اُس» و «اسنیک» برپا شده است.

برگزارکنندگان جشنواره برای ساخت مجسمه ها و هتل شنی خاص آن حدود ۸۰۰ تن شن و حدود ۴ هفته زمان صرف کرده اند. هزینه یک شب اقامت در این هتل برای دو نفر ۱۶۸ دلار است.

اولین هتل شنی در جهان

همکاران ما