همکاری Travala و Binance به منظور ساخت نسل آینده ی شرکت های خدمات مسافرتی

شرکت خدمات مسافرتی Travala که پذیرنده ی انواع مختلف ارز دیجیتال از جمله بیت کوین ، بایننس کوین ،استیبل کوین PAX ، و ارز دیجیتال BAT برای خدمات مسافرتی است، اعلام کرد که همکاری جدیدی را با Binance chain آغاز کرده است. Binance chain یک سیستم بلاک چینی قدرتمند است که توسط صرافی بایننس توسعه یافته است و در این همکاری قرار است تا نسل اینده ی شرکت های خدمات مسافرتی بر این بستر عملیاتی شود.

ژانگ پنگ جائو، مالک بایننس در خصوص این همکاری گفت:

” بایننس خود را مکلف می داند تا برای شرکای تجاری اش برنامه های غیر متمرکز خلاقانه ای بسازد که به رشد صنایع کمک کند. دو بخش Binance chain و Binance smart chain به تیم Travala.com کمک خواهند کرد تا نسل آینده ی مسافرت ها را بر بستر بلاک چین عملیاتی کنند.”

با نقشه ی راهی که Travala.com برای خود قرار داده است، که شامل دیدگاه های غیر متمرکز، آماده سازی رزرو خدمات به طور غیر متمرکز، سیستم غیر متمرکز معرفی افراد، نیروی فروش غیر متمرکز و یکپارچه سازی توکن های جایزه ای می باشد، بسیار محتمل است که این شرکت نسل ۳٫۰ شرکت های خدماتی مسافرتی را راه اندازی کند.

در این قرارداد امده است که تیم Travala با تیم بایننس همکاری خواهد کرد تا غیر متمرکز بودن پیشرفته و همچنین قابلیت داشتن یک بلاک چین منحصر به فرد مختص مسافران و شرکت های خدماتی را به منظور تکمیل یک بازار سریع را فراهم آورد.

همکاران ما