جزیره کیش و نکات سفر به آن

خاک جزیره کیش دارای ساختار مرجانی است و با رنگ نقره فام در زیر آفتاب از درخشندگی خیره‌کننده‌ای برخوردار است. این ویژگی را بسیاری از سواحل دنیا که از ماسه خاکستری پوشیده شده اند،ندارند.

آب دریا در ساحل این جزیره شفاف و روشن است به طوری که تا فاصله‌ای دور می توان کف دریا را به راحتی تماشا کرد. کارشناسان محیط ‌زیست این خاصیت را به وجود مرجان‌ها در پیرامون جزیره نسبت می دهند و معتقدند که مرجان ها به صورت طبیعی موجب تصفیه آب و شفافیت و زیبایی سواحل جزیره هستند.

جزیره کیش

** جهت خرید تور کیش در غیر از ساعت کاری با شماره ۰۸۸۳۲۸۷ ۰۹۱۵ تماس حاصل نمایید **

شما می توانید از این سواحل دیدنی با تور کیش از مشهد دیدن کنید .

کیش به نسبت وسعت خود دارای یکی از طولانی ترین ساحل ها است و در دنیا کمتر ساحلی را می توان یافت که به وسعت سواحل کیش قابل استفاده باشد و مسافران بتوانند با آرامش و دور از غوغاهای سواحل معروف در آن به استراحت بپردازند. ماهی‌ها و دیگر آبزیان موجود در سواحل کیش، استثنایی‌ترین ویژگی این جزیره به شمار می‌روند.

ماهی‌های تزئینی و بسیار زیبا که در آب‌های حاشیه کیش غوطه‌ور هستند و وجودشان را از تماشاگران پنهان نمی‌کنند؛ از جاذبه‌های استثنایی کیش در تور کیش  به حساب می‌آیند و می‌تواند مسافران را ساعت‌ها سرگرم کنند.

در عین حال مرغوب‌ترین ماهی‌های خوراکی کشور نیز در همین سواحل توسط شرکت صید کیش و بومیان ماهیگیر صید می شود. علاقمندان به ماهیگیری نیز می توانند در سواحل جنوبی و غربی جزیره به صید بپردازند.
ساحل کیش از کم خطرترین سواحل دنیاست. آب‌های ساحلی کیش فاقد کوسه خطرناک بوده و استفاده از آب دریا کاملا بی خطر است.

لازم به یادآوری است، کوسه‌هایی که بعضا در ساحل کیش دیده می شوند از ماهی های کوچک تغذیه می‌کنند و برای شناگران خطری ندارند. ساحل کیش از آن نوع سواحل استثنایی است که هم در فصل سرد و هم در فصل گرم برای مسافران قابل استفاده می‌باشد و امکان ورزش‌های دریایی در آن فراهم شده است.

تور کیش سفری ست برای سیاحت، گردش و بهترین تفریحات و استفاده از طبیعت تابستانی. گذراندن اوقاتی خوش و مفرح در پاک ساحلی مرجان، اسکله تفریحی، پارک دلفیننها، باغ پرندگان و دیگر مکان های دیدنی و بی نظیر با رزرو تور کیش در ارمغان آفاق ایرانیان به راحتی و با پایین ترین قیمت و در کوتاه ترین زمان امکان پذیر می باشدد.

کشتی یونانی

خرید و دیدن کردن از بازارهای کیش که به دلیل جذابیت های خاصشان همواره مورد توجه گردشگران و توریست ها بوده اند نیز از دیگر مزایای تر کیش می باشد. همین حالا با رزرو تور کیش لذت بردن از خرید با کیفیت ترین کالاهای داخلی و خارجی در مراکز خرید لوکس و زیبای کیش را تجربه کنید.

جهت اطلاع از نرخ های تور لحظه آخری کیش با ما تماس بگیرید

دفتر مشهد:۳۷۲۳۷۸۰۰ – ۰۵۱ — 7237800 0915

همکاران ما