تور گرجستان مخصوص نوروز- تورهای ویژه نوروز

تور گرجستان مخصوص نوروز- تورهای ویژه نوروز

کد تور: 22357
مبدا حرکت: تهران
تاریخ حرکت: 1398/12/27
تعداد شب: 3
شروع قیمت: 3,400,000ت
مقصد: گرجستان
نوع پرواز: هوایی
ایرلاین: قشم ایر
نام آژانس: ارمغان آفاق ایرانیان
توضیحات: شروع پروازها از ۲۷ اسفند تا ۱۵ فروردین
تور گرجستان نوروز 99
  • توضیحات تور
  • گالری عکسها

سال نو و تعطیلات طولانی مدت نوروز، فرصت ویژه‌ای برای رزرو تور گرجستان نوروز است. برای مثال، چه افرادی که کارمند هستند و چه افرادی که شغل آزاد دارند، حداقل 7 روز در ابتدای سال جدید، دارای تعطیلات هستند. در فصل بهار زمین دوباره زنده می شود و بهترین زمان ایده آل برای دیدن مناظر جذاب و خیره کننده گرجستان می رسد.

برای برنامه ریزی سفر در تعطیلات نوروز خوب است که با افراد دارای تجربه در این زمین مشورت کنید. آژانس ارمغان آفاق ایرانیان مدت‌ها است که برای تورهای نوروزی خصوصا تور گرجستان نوروز برنامه ریزی می کند و خدمات گردشگری قابل توجهی را به مسافران و گردشگران ارائه می دهد. اگر می خواهید از اطلاعات دقیق تورهای گرجستان نوروز اطلاع داشته باشید، پکیج‌های تورهای نوروزی ارمغان را مشاهده کنید و سپس برای درخواست رزرو اینترنتی تورهای نوروزی با همکاران ما به شماره 05137237800 و 09120828898 تماس بگیرید.

قیمت تور گرجستان نوروز

وقتی که تورهای گرجستان ویژه نوروز را اینترنتی رزرو می کنید، در حقیقت دو پارامتر را می بایست در تعیین قیمت تورهای خارجی نوروز بدانید. رزرو پرواز خارجی و رزرو هتل‌های خارجی از عوامل تعیین کننده قیمت تور گرجستان می باشند. نگران نباشید، پیش از رسیدن نوروز و فصل گرانی‌های سفر به گرجستان می توانید ارزانترین تور گرجستان نوروز را به راحتی و آسانی از آژانس ارمغان آفاق ایرانیان رزرو نمایید. یکی از عوامل کاهنده سفر به گرجستان، عدم نیاز به ویزا برای ورود به گرجستان می باشد. از همین رو هر چقدر که بخواهید با پکیج تورهای نوروزی گرجستان می توانید با خیال راحت به تفلیس و باتومی سفر کنید و به دور دنیا بچرخید. ارمغان آفاق ایرانیان همسفر هر سفر خاری شما است. خوب است بدانید که اپلیکیشن رزرو آنلاین پرواز ارمغان در ایام تعطیلات نوروز امسال هم سفر شما عزیزان است و به راحتی می توانید برای سفرهای نوروزی خود برنامه ریزی کنید.

نکات مهم:

  • نرخ‌ها ممکن است بر اساس نرخ پرواز تغییر کنند.
  • حداقل اعتبار پاسپورت از تاریخ خروج مسافر ۶ ماه می‌باشد.

خدمات تور:

  • بلیط رفت و برگشت با پرواز قشم ایر
  • ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی
  • راهنمای تور فارسی زبان
  • اقامت در هتل با صبحانه
  • بیمه مسافرتی

همکاران ما