جزییات تور

معروف ترین بازارهای آنتالیا

یکی از اصلی ترین جاذبه های تور ترکیه مراکز خریدی است که در این کشور وجود دارد. بازارهای آنتالیا و استانبول، دیدنی ترین شهر های ترکیه، هر ساله توریست های زیادی را با آفر هایی که در فصل های خود می زنند به خود جذب می کنند.

آنتالیا یکی از ایده آل ترین و بهترین مکان ها هم برای تفریح و هم برای خرید است. قطعا لباس های شیک، زیبا و طراحی شده و زیورآلات مدرن و طراحی شده چشمانتان را خواهد گرفت. وجود کارخانه های ریسندگی، بافندگی، پوست و چرم و نمایندگی های بهترین برند ها در دنیا باعث شده که آنتالیا به یکی از مهم ترین قطب های خرید در ترکیه به حساب آید. با ارمغان در این مطلب همراه باشید تا به معرفی تعدادی از بهترین بازارهای آنتالیا بپردازیم و ویژگی های هرکدام را برایتان توضیح دهیم.

مرکز خرید shemall

مرکز خرید شیمال. بازارهای آنتالیا

یکی از جدیدترین بازار های آنتالیا است که با جدیدترین امکانات و ویژگی ها در سال ۲۰۰۸ تاسیس شده است. shemall در منطقه لارا قرار گرفته است. این بازار مساحتی در حدود ده هزار متر مربع دارد و بهترین مارک های اروپا و ترکیه در آن نمایندگی دارند. برند هایی نظیر LC Waikiki، Polo، Calvin Clein، Swatch. علاوه بر این که می توانید از خرید کردن لذت ببرید، امکانات تفریحی و رفاهی بسیار زیادی نظیر رستوران ها، سینما، سالن های ورزشی و کافه تریا های مختلف فراهم شده است.

مجتمع خرید deepo

مرکزخرید دپو

یکی از ویژگی های مثبت بازار deepo نزدیکی آن به فرودگاه آنتالیا می باشد و باعث شده است تا گردشگران به راحتی در ابتدا یا پایان سفر خود بدون هیچ دغدغه ای خرید خود را انجام دهند و پس از آن از درب خروجی وارد فرودگاه شوند. امکانات بسیار زیادی نظیر رستوران ها، کافی نت، مرکز تفریح کودکان، سینما تئاتر و پارکینگ برای لذت بردن هر چه بیشتر از خرید در فضایی ۷۵ هزار متر مربعی فراهم شده است. به علاوه اکثر برند های معروف در دیپو فروشگاه دارند.

از قدیمی ترین بازارهای آنتالیا ، migros

مرکز خرید میگروز. بازارهای آنتالیا

میگروس یکی از بهترین و معروف ترین بازار های آنتالیا است که در سال ۲۰۰۱ فعالیت خود را آغاز کرد. طیف گسترده ای از فروشگاه ها و رستوران ها و بهترین امکانات همانند سایر بازار ها وجود دارد. به علاوه هایپر مارکت های بزرگ، فست فود های معروف، مراکز فرهنگی و ورزشی و فضای مخصوص کودکان برای رفع نیاز مسافران فراهم شده است. میگروس در سال هایی که فعالیت کرده است توانسته به خاطر امکانات بسیار عالی که دارد جوایز بین المللی معتبر بسیار زیادی را در این زمینه کسب کند. این بازار از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب فعال است و شما می تواند از فروشگاه های آن خرید کنید.

منطقه تفریح و بازار laura

مرکز خرید لارا. بازارهای آنتالیا

منطقه لارا آنتالیا یکی از زیبا ترین و شناخته شده ترین مناطق این شهر می باشد. سواحل زیبا، هتل های معروف ۵ستاره و رستوران های عالی بین المللی باعث شده است تا میلیون ها نفر به این منطقه سفر کنند و از آن دیدن کنند. مرکز خرید لارا در سال ۲۰۰۴ افتتاح شد و مساحتی حدود ۱۱ هزار متر مربع دارد. پارکینگ، کافی شاپ و رستوران، هایپر مارکت، مراکز تفریحی کودکان و سالن های سرگرمی امکاناتی است که برای رفاه بیشتر خرید کنندگان فراهم شده است.

معتبر ترین برند لوازم آرایشی flormar

مرکز خرید شیمال. بازارهای آنتالیا

یکی از معتبر ترین و پر فروش ترین برند های لوازم آرایشی است. اگر قصد خرید لوازم آرایشی معتبر و با کیفیتی را دارید حتما به فروشگاه برند فلورمار سری بزنید. این برند از سال ۱۹۷۰ در زمینه لوازم آرایشی فعالیت دارد و با تولید بهترین محصولات مطابق با بالاترین استاندارد های تعریف شده، توانسته خود را مطرح کند و طرفداران زیادی کسب کند.

مرکز خرید ozdilek

مرکز خرید اوزدیلک. بازارهای آنتالیا

ozdilek یکی از قدیمی ترین بازار های آنتالیا و ترکیه می باشد که در سال ۱۹۷۹ ساخته شده است. این فروشگاه با سرمایه گذاری های بسیار زیادی که در مورد فروش محصول و جذب بهترین برند ها کرده است توانسته تا همچنان جزو بهترین فروشگاه ها باشد و فعالیت خود را قدرتمند ادامه دهد. تنوع کالا ها در این بازار فوق العادست و بیش از ۷۰ هزار نوع کالا را می توانید خریداری کنید. این بازار شعبات دیگری هم در استانبول و سایر شهر های ترکیه دارد که می توانید به آن ها هم برای خرید مراجعه کنید.

همکاران ما