جزییات تور

تور ترکیبی اروپا شرقی لحظه آخری

شرایط تور اروپا

سفر به اروپا یکی از جذاب ترین سفر ها است و تور اروپا شرقی هم همیشه از پرطرفدارترین تور خارجی است. کشور های اروپایی به دلیل زیبایی های گردشگری و طبیعی و همچنین امکانات و شرایط اقامتی عالی برای توریست ها، همیشه از مقاصد اصلی گردشگری در جهان به شمار می آیند و درآمد های زیادی را هم از این طریق کسب می کنند.

در کنار کشور های اروپایی غربی همانند اسپانیا و فرانسه که معروفیت بیشتری بین کشور های اروپا دارند، کشور های تور اروپا شرقی هم با توجه به جاذبه های تاریخی و معماری و زیبایی های طبیعت موجود در این کشور ها، عاشقان سفر را به خود جذب می کنند. با ارمغان همراه باشید تا به معرفی بهترین کشور تور اروپا شرقی برای سفر بپردازیم.

تور چک پراگ اروپا

تصویری زیبا از شهر دیدنی پراگ در کشور چک در تور اروپا

جمهوری چک در قلب اروپا واقع شده است و در طول تاریخ شاهد حوادث بسیار زیادی بوده است. فرهنگ، تاریخ، افسانه ها، معماری و مجسمه های بی نظیر در این کشور از زیبایی های شاخص این کشور به حساب می آید. پایتخت این کشور یعنی شهر پراگ به عنوان یکی از زیباترین و رمانتیک ترین پایتخت کشور های جهان به شمار می آید. در این شهر قلعه های بسیار زیادی وجود دارد که از معروف ترین آن ها می توان به هلوبوک یا سسکی استرنبرک که یکی از محافظت شده تری قلعه های اروپا و کشور چک به شمار می آید اشاره کرد. بدون شک جمهوری چک از جذاب ترین کشورهای سفر برای تور خارجی به حساب می آید.

بهترین تور کرواسی

تصویری از یکی از ساختمان های زیبا در کشور کرواسی در تور اروپا

از دوست داشتنی ترین و بهترین مکان ها برای گذراندن تعطیلات کشور کرواسی است. این کشور در کنار تاریخ و فرهنگ هزار ساله خود، چشم اندازها و ساحل های بسیار زیادی دارد. جزایر زیادی که در این کشور وجود دارد و شما می توانید از زیبایی های ساحل و مناطق بکر این جزایر لذت ببرید.

دیدن از جزایر بریجونی و دریاچه های پلیتزوایس در لیکا و محل تولد مارکوپولو را هم فراموش نکنید. یکی از شهر های دیدنی در کرواسی، شهر دوبرونیک است که با معماری جالب و بام های قرمز رنگ در کنار دریایی زیبا از جذابیت های منحصر به فرد این شهر به حساب می آید. زاگرب هم که پایتخت کرواسی است هم از بهترین مکان ها برای گشت و گذار به حساب می آید.

تور ترکیه لحظه آخری

تصویری از شهر استانبول ترکیه در شب در تور اروپا

از شناخته شده ترین مناطق برای سفر و گذراندن تعطیلات به خصوص برای ایرانیان کشور ترکیه است. درکنار جاذبه های تاریخی در این کشور امکانات و خدمات توریستی از جمله رستوران ها و مراکز خرید این کشور را تبدیل به یکی از لذت بخش ترین کشو های تور اروپا شرقی کرده است. این کشور اروپا را به آسیا متصل می کند و به همین خاطر فرهنگی تلفیق از این دو قاره را دارد.

شهر استانبول از اصلی ترین شهر های ترکیه است که دلیل آن هم وجود مسجد بزرگ، بازار بزرگ، معماری و فرهنگ غنی و جذاب در تور ترکیه لحظه آخری است. در این کشور با تنوعی که وجود دارد همه چیز برای هر کس وجود دارد و می تواند هر سلیقه ای را از سفر به این کشور راضی کند. شما می توانید از طریق تور ترکیه لحظه آخری به این کشور سفر کنید و معبد آرتمیس که زمانی یه عنوان یکی از عجایب هفت گانه بود را دیدن کنید.

جاذبه های گردشگری مونته نگرو

تصویری از کوه و دریا در کشور مونته نگرو تور اروپا

کشوری بسیار کوچک در اروپای شرقی که پر است از مناطق زیبا و منحصر به فرد. از این کشور به عنوان مروارید پنهان مدیترانه نام برده می شود. این کشور به سه قسمت تبدیل می شود:

  • منطقه ساحلی در غرب ریویرا
  • منطقه مرکزی که پر شده از پارک های بسیار زیبا
  • منطقه کوهستانی

این کشور زیباترین ساحل قاره باستانی در تور اروپا شرقی را دارد و بزرگ ترین منطقه حفاظت شده در اروپا در این کشور واقع شده است.

راهنمای سفر به رومانی

تصویر از آسمان کشور رومانی درتور اروپا

رومانی کشوری است که بین دریای سیاه و کوهستان های کارپات قرار گرفته است و بدون شک معروف ترین و زیبا ترین بخش این کشور، ترانسیلوانیا است که بین کوه های زیبا محاصره شده است. دلیل معروف بودن این مکان به خاطر این است که از آن به عنوان زادگاه خون آشام نام برده شده است.

پایتخت فرهنگی یعنی سیبیو هم در رومانی است. از دیگر شهرهای معروف و زیبای رومانی می توان به براسوف و بوکووینا هم اشاره کرد که در آن بهترین صومعه های اروپا را مشاهده کنید.

تور اسلوونی از تهران

نمایی زیبا از کشور اسلوونی در تور اروپا

اسلوونی کشوری با جمعیت اندک و پر شده از باغ های انگور و جنگل های مرموز و قدیمی. این کشور به دلیل قرار گرفتن در نزدیکی کوه های آلپ از اصلی ترین مقاصد برای گردشگران زمستانی به حساب می آید. شهر لیوبلینا پایتخت این کشور و بزرگترین شهر اسلوونی است و سبک معماری بسیار زیبایی دارد. لیوبلینا در سال ۲۰۱۱ از طرف یونسکو به عنوان پایتخت کتاب دنیا معرفی شده و در سال ۲۰۱۲ هم به عنوان پایتخت فرهنگ اروپا برگزیده شده است.

از زیبا ترین مناطق این کشور میتوان به روگاسکا اسلاینا اشاره کرد که یک منطقه جادویی با آب گرم ها و مناطق آرامش بخش زیبا است. همچنین پورتوروز یک ساحل محبوب و غار پوستونیا هم از دیگر مناطق دیدنی اسلوونی است.

تور بلغارستان ارزان

غروب زیبای و ساختمان های دیدنی بلغارستان در تور اروپا

این کشور به تازگی به یکی از مقاصد گردشگری تبدیل شده است و تور بلغارستان هم طرفدار های زیادی پیدا کرده است. بلغارستان پر است از جاذبه هایی که تورسیت ها عاشق آن ها هستند. گردشگاه های کوهستانی، مراکز اسکی، جنگل های انبوه، معماری باشکوه و غذا های عالی از جمله زیبایی های این کشور هستند. پایتخت بلغارستان شهر صوفیه است. شهری بسیار قدیمی و از مراکز اصلی فرهنگ در اروپا است. پانسکو در این کشور میتواند بهترین مقصد برای تعطیلات زمستانی باشد.

همکاران ما