بهترین شهرهای توریستی ترکیه

شهرهای توریستی ترکیه برای بازدید

بهترین شهرهای توریستی ترکیه

ترکیه همواره یک مقصد محبوب برای تعطیلات ساحلی یا فرهنگی، تاریخی بوده است، اما نکته قابل توجه آن است که ترکیه دارای شهرهای متفاوت و جذابی برای سفر کردن به مدت ۲ روز و یا ۴ روز است با ما همراه باشید تا بهترین شهرهای توریستی ترکیه را به شما معرفی کنیم و بهترین تورها را برای شما رزرو نماییم.

تور ترکیه می تواند برای سفرهای انفرادی، زوجی، دوستان و یا خانوادگی می تواند دارای جاذبه های شب گردی، خرید، جاذبه های تاریخی، غذاهای محلی و آداب و رسوم محلی خاص است. بلیط خارجی متعدد از سراسر جهان به این کشور باعث شده است که در بالای لیست قرار بگیرد و مقصدی آسان برای سفر گردشگران باشد.

شهر استانبول

استانبول پایتخت سابق امپراتوری عثمانی و بیزانس بوده است، بنابراین دارای جاذبه های تاریخی شامل کاخ موزه توپکاپی، باسیلیکا سیسترن استانبول( Basilica) و مسجد آبی و یا همان مسجد سلطان احمد می باشد. برای رزرو بهترین قیمت تور استانبول از مشهد می توانید با ارمغان در ارتباط باشید.

شهر استانبول

ازمیر ترکیه مناطق دیدنی

ازمیر در سواحل اقیانوس است و چیزهایی که می توانید در آنجا انجام دهید عبارتند از: باغ وحش محلی، مسابقه اسب ازمیر، خرید در السانک و به دست آوردن منظره پانوراما از قلعه. ازمیر همچنین دارای یک شب زنده داری فعال و زیبا و تابستان با غذاهای معروف اژه است.

ازمیر ترکیه

آنکارا مناطق دیدنی

آنکارا مناطق دیدنی

آنکارا پایتخت ترکیه است و جاذبه های کافی در داخل شهر برای نگه داشتن هرکدام از قشرهای مختلف گردشگری حداقل به مدت یک هفته وجود دارد. اگر فشار و شلوغی بیش از حد برای شما خوشایند نیست، به حومه و روستای تاریخی عثمانی بی پازاری بروید.

آنتالیا نقاط محبوب

آنتالیا به دلیل سواحل منحصر به فرد آن، محبوب ترین مکان ترکیه برای گذاراندن تعطیلات است. ولی توصیه ما به شما آن است که در تور آنتالیا حتما از قسمت قدیمی این شهر هم بازدید کنید و گذشته این شهر را مرور کنید. همچنین کوه تاتلی برای صعود از قله آن بسیار مناسب است.

آنتالیا نقاط محبوب

تور ترابزون

ترابزون واقع در شمال شرق ترکیه،  یک شهر بین المللی با مردم محلی دوستانه است.جاذبه ی نزدیک صومعه سومالیا، ترابزون را به عنوان پایگاه فوق العاده برای دیدن یکی از بزرگترین جاذبه های گردشگری ترکیه تبدیل کرده است. همچنین در داخل شهر سوفیا هاگیا و خانه آتاتورک برای بازدید وجود دارد.

خانه آتاتورک در ترابزون

با ما همراه باشید تا بهترین نرخ بلیط هواپیما ارزان و نیز کلیه ی پروازها و هتل های خارجی را رزرو نماییم تا بتوانید اوقات خوشی را برای خود رقم بزنید.

همکاران ما