تور بلاروس تابستان 97

تور گردشگری بلاروس

بلاروس یک کشور زیبای واقع در قلب اروپا است، آن را به پنج کشور دیگر متصل می کند. مناطق حاشیه ای لهستان در غرب کشور قرار دارند، قسمت شمال غربی آن به لیتوانی نزدیک است، در شمال مناطق بلاروس مرز لتونی و روسیه، در جنوب کشور ما نزدیک به اوکراین و در شرق و شمال شرق با روسیه همسایه است با ما همراه باشید تا تور بلاروس تابستان ۹۷ را به شما معرفی کنیم.

تور گردشگری بلاروس

کشور بلاروس از سال ۱۹۹۴، حکومت آن جمهوری بوده و  اکنون الکساندر لوکاشنکو رئیس جمهور است. پول رسمی در این کشور روبل است. اولین و بزرگترین شهر بلاروس، پایتخت آن مینسک، که یک شهر کاملا اروپایی مدرن محسوب می شود.

اولین و بزرگترین شهر بلاروس، پایتخت آن مینسک است که کاملا یک شهر اروپایی مدرن است که تقریبا دو میلیون نفر در آنجا زندگی می کنند. این مرکز بزرگ حمل و نقل کشور است. یک فرودگاه بین المللی، ایستگاه راه آهن بزرگ و ایستگاه اتوبوس، مترو وجود دارد.

ویژگی اصلی کشور بلاروس آن است که موقعیت جغرافیایی آن در اروپا مرکزی است و بر روی وضعیت اقتصادی این کشور و ارتباط با مناطق مرزی و سایر کشور ها تاثیر گذار است.

تور بلاروس ۹۷

در صورتی که دنبال سفر به یک کشور اروپایی زیبا هستید، تور بلاروس تابستان ۹۷ یکی از گزینه های مناسب برای شما خواهد بود زیرا آژانس مسافرتی ارمغان افتخار دارد که بهترین نرخ تور خارجی و یا حتی بلیط خارجی ارزان هستید می توانید به ما اعتماد کنید زیرا با بهترین ها را برای شما رزرو نماییم تا بتوانید سفری رویایی و با نرخ مناسب را تجربه کنید.

منطقه جنوب غربی بلاروس به داشتن مکان های تاریخی و بناهای تاریخی منحصر به فردش مشهور است. این آثار تاریخی عبارتند از قلعه افسانه ای برست که تاریخ قهرمانانه آن به خوبی در سراسر جهان شناخته شده است، قدیمی ترین جنگل اروپا با قایق های باشکوه، کاخ های زرق و برق دار و بسیاری جاذبه های گردشگری متفاوت که در این کشور قابل مشاهده است.

یکی از جاذبه های مهم آبی دریاچه ناروچ در این کشور است که مساحت آن ۷۹ کیلومتر مربع است. این منطقه در مینسک واقع در پارک ملی ناروچ واقع شده است. اکثر دریاچه های بلاروس و پارک ملی زیبا “Braslavskiye ozera” در منطقه شمال کشور قرار دارند که اغلب به نام پوزیری بلاروس( Belarusian Poozeriye) نامیده می شود.

با ما همراه باشید تا بهترین ها نرخ تور بلاروس را به شما معرفی کنیم.

همکاران ما