خرید بلیط از نمایندگی هواپیمایی ایرفلوت

هواپیمایی ایرفلوت

هواپیمایی ایرفلوت یکی از بزرگترین شرکت های هواپیمایی روسی در اروپا است. خرید بلیط از نمایندگی هواپیمایی ایرفلوت در مشهد که یکی از جوان ترین شرکت های هواپیمایی اروپایی است از طریق ارمغان امکان پذیر است. که توانسته است نظر مسافران را به خود جلب کند. با ما همراه باشید تا ویژگی های این هواپیمایی بیشتر با شما بگوییم.

نمایندگی هواپیمایی ایرفلوت در مشهدایرلاین ایرفلوت یکی از جوانترین ناوگان های هواپیمایی در جهان است که شامل ۱۷۰ هواپیمای ایرباس، بوئینگ می باشد. ارزیابی ایمنی انجمن هواپیمایی ایرفلوت انجام شده است که با همتایان خارجی آن قابل مقایسه است و می توانید به آن اطمینان کنید زیرا توسط انجمن IATA  میزان امنیت آن بررسی شده است.

این هواپیمایی از فرودگاه شرمتیوو مسکو استفاده می کند که، حدود ۱۳۰ مقصد را دارد. که این شامل ده ها مقصد داخلی و خارجی مانند اروپا و آسیا، آفریقا، خاورمیانه، آمریکای شمالی و کارائیب است. از آنجایی که ایرفلوت هواپیمایی ملی روسیه است می توان به آن اعتماد کرد زیرا دارای قیمت خوب و مناسب و خدمات رسانی خوب است.

خرید بلیط شرکت هواپیمایی ایرفلوت

هواپیمای مسافربری سوخو سو پرجت۱۰۰(Sukhoi SuperJet 100) روسی توسط کشور روسیه تولید شده است و قابل مقایسه با اکثر مدل های ایرباس A319 یا A320 است. یک فروند از این هواپیمایی در سال ۹۶ وارد ایران شده است. هواپیمایی سو پرجت یک هواپیمای باریک است و در مسیرهای کوتاه در سراسر اروپا و یا داخلی در داخل روسیه عمل می کند. هواپیماهای روسیه پیشرفت چشمگیری داشته است و در مقابل هواپیماهای شوروی قابل مقایسه نیست.

کارکنان و مهمانداران روسی هواپیمایی ایرفلوت، بسیار جوان و کارآزموده بوده و رفتار بسیار خوشی با مسافران دارند. مهمانداران لباس های پر زرق و برق با یقه سفید به تن دارند به همین دلیل مطمئن باشید در طول سفر با ایرفلوت می توانید از سفر خود لذت ببرید.

شما به راحتی می توانید خرید بلیط شرکت هواپیمایی ایرفلوت را از طریق ارمغان که نمایندگی رسمی ایرفلوت به صورت آنلاین و یا آفلاین انجام دهید و از خرید خود مطمئن باشید زیرا ما پایین ترین قیمت را تضمین می کنیم. ما بهترین خدمات رزرو بلیط خارجی ارزان و نیز رزرو  تور خارجی را برای مردم عزیزمان انجام می دهیم تا بتوانید سفری خوب و به صرفه را آغاز کنید.

 

 

همکاران ما