نمایندگی هواپیمایی عمان ایر در مشهد

نمایندگی هواپیمایی عمان ایر در مشهد

عمان ایر مشهد

شرکت هواپیمایی عمان ایر( Oman Air ) دارای نمایندگی های مختلفی در سراسر جهان است و شرکت ارمغان آفاق ایرانیان نماینده ی رسمی پرواز هواپیمایی عمان ایر در شهر مشهد است. گرفتن نمایندگی هواپیمایی عمان ایر در مشهد دارای مراحل خاصی بوده است که ما این کار را به برای مسافران خود انجام داده ایم. با ما همراه باشید تا بهترین ها را برای شما رزرو نماییم.

شرکت ارمغان آفاق ایرانیان ارائه دهنده بهترین خدمات و امکانات در زمینه ی رزرو پرواز عمان ایر از مشهد است و به مسافران خود این اطمینان را می دهد که با پرواز های لحظه آخری عمان ایر از مشهد و یا شهرهای دیگر ایران می توانند سفری خوب، مطمئن و آرامش بخش را تجربه کنند.

برای رزرو بلیط عمان ایر در کمترین زمان با آفر های ویژه

با شماره های زیر تماس بگیرید.

۰۵۱-۳۷۲۳۷۸۰۰ — ۰۹۰۲۷۲۳۷۸۰۰

شرکت هواپیمایی عمان ایر

عمان ایر ممکن است در مقابل برخی از رقبای خود در خاورمیانه، خیلی شناخته شده نباشد. با این وجود این تنها هواپیمایی پیشرو منطقه ای است که توانسته جوایز جهانی در زمینه کسب و کار و اقتصاد جهانی به ارمغان آورد. و این نیز تنها با ارائه جدید ترین فرست کلاس ها است. این شرکت هواپیمایی با ارائه بهترین خدمات در زمینه کلاس های پروازی و اقتصادی توانسته است پیشرو در منطقه باشد. عمان ایر هواپیما ملی برای سلطان عمان است.

مهمانان این ایرلاین می توانند از از غذا و نوشیدنی های موجود در سالن استفاده کنند و لذت ببرند. به علاوه یک منطقه تفریحی، اتاق سیگار کشیدن، اتاق نماز، مرکز کسب و کار، زمین بازی، دوش و یک منطقه سلامت هم وجود دارد تا مسافران از آن استفاده کنند. همچنین مهمانان کلاس اول می توانند از آشپز شخصی، خدمات لیموزین (از سالن به هواپیما) و اتاق های آرامش استفاده کنند.

مسافران کلاس اول و کلاس کسب و کار نیز می توانند از شراب و شامپاین های زیبا در حالی که در هوا استفاده می کنند لذت ببرند، که همه آنها در ظروف الگوی شیشه ای امارات متحده عربی در خدمت مسافران است. این شرکت هواپیمایی همچنین به مهمانان انواع چای و قهوه و همچنین انواع نوشیدنی های غیر الکلی ارائه می دهد.

تجربه پرواز با هواپیمایی عمان ایر

هواپیمایی عمان ایر یک مجموعه خصوصی جدید فرست کلاس در هواپیمای Boeing 787-9 Dreamliner خود ارائه می دهد که دارای یک تخت کاملا تخت و یک تقسیم کننده حریم خصوصی با کنترل الکتریکی است.

نمایندگی عمان ایر مشهد

درون این هواپیما بسیار بزرگ است. این مجموعه دارای صفحه تخت ۲۲ اینچ، میز کوکتل و پریز برق است. مسافران کسب و کار در حال سفر در هواپیمای ۷۸۷-۹ Dreamliner عمان نیز از طریق بخش های کسب و کار Apex نیز از حریم خصوصی برخوردار هستند.

عمان ایر علاوه بر خاورمیانه، آسیا و آفریقا، تعدادی از شهرهای اروپایی را نیز از جمله لندن، پاریس، فرانکفورت، میلان، مونیخ و زوریخ پرواز می کند.

این شرکت هواپیمایی در حال حاضر یک برنامه توسعه ناوگان و شبکه را اجرا می کند و هدف آن است  که تا سال ۲۰۲۲ تا ۷۰ هواپیما به حدود ۶۰ مقصد می رسد.

شرکت ارمغان نماینده ی رسمی عمان ایر در مشهد است و به راحتی می توانید برای خرید بلیط خارجی ارزان به ما مراجعه کنید. اگر به دنبال تور روسیه از مشهد و یا دیگر شهرهای ایران با قیمت لحظه آخری هستید می توانید با ما در ارتباط باشید.

با ثبت شماره خود ارزان ترین بلیط عمان ایر را با آفر های ویژه خریداری و رزرو کنید.

    همکاران ما