اطلاعات هواپیمایی ماهان پرواز خارجی

برای رزرو بلیط با شماره ۲۳۳۴ ۶۹۸ ۰۹۳۸ در ارتباط باشید.

اطلاعات مفید هواپیمایی ماهان پرواز خارجی

شرکت هواپیمایی ماهان در جهت ارائه کیفیت برتر و خدمات عالی به مسافران، پروازهای خارجی متفاوتی به کشورهای مختلف دنیا انجام می دهد، تا مسافران ایرانی بتوانند با استفاده از یک شرکت هواپیمایی داخلی سفرهای مختلفی به اقصی نقاط ایران داشته باشند. با ما همراه باشید اطلاعات هواپیمایی ماهان پرواز خارجی را با شما در میان بگذاریم.

اطلاعات هواپیمایی ماهان پرواز خارجی

هواپیمایی ماهان با ارائه خدمات با کیفیت و شرایط مناسب در جهت ارتقا سطح رضایت مسافران خود تلاش می کند. و سعی در رعایت تمامی استاندارد های ناوگان حمل و نقل هوایی جهانی را دارد.

کلاس های پروازی هواپیمایی ماهان

با توجه به کلاس های مختلف پروازی متفاوتی که در ایرلاین ماهان وجود دارد، شما می توانید کلاس پروازی اکونومی که قیمت های آن نسبتا پایین تر است. و کلاس پروازی بیزینس که دارای شرایط مناسب تر و قیمت بالاتری است و افراد مهم می توانند از کلاس بیزینس استفاده ی بهتری کنند.

غذای هواپیمایی ماهان

غذایی که در پرواز ماهان برای مسافران سرو می شود از روش های مخصوصی پیروی می کند و فرآوری می شود و دارای طعم و مزه ی خوبی است تا مسافران در طول سفر خود با هواپیما از سفر خود لذت ببرند.

با توجه به مقصد مورد نظر مسافران، در واقع مقصد مورد نظر این هواپیمایی سعی کرده است تا ذائقه ی اصلی و محلی مقصد را در پرواز خارجی با ماهان در نظر بگیرد، تا مسافران بتوانند سفر راحت تری داشته باشند. البته ناگفته نماند معمولا در وعده ی ناهار دو نوع غذا سرو می شود و مسافر می تواند با توجه به نظر خود غذا را انتخاب کند.

نوع پذیرایی در کلاس پروازی اکونومی و بیزینس متفاوت است و کلاس بیزینس دارای تنوع بالاتری است. شما می توانید با توجه به بودجه ای که برای سفر خود در نظر گرفته اید کلاس پروازی خود را انتخاب کنید.

یکی از مزیت های هواپیمایی ماهان آن است که، برای مسافران به صورت تک نفره و جلوی صندلی آن ها یک مانیتور کوچک در نظر گرفته شده است تا بتوانند در طول سفر خود را سرگرم کنند. در این مانیتور می توانند، از فیلم های آموزشی ورزرشی فرهنگی و یا اخباری که در نظر گرفته شده است استفاده کنند و یا در هر لحظه موقعیت هواپیما در هوا و ارتفاع آن را مشاهده کنند.

در صورتی که با ارمغان آفاق ایرانیان همراه باشید ما نمایندگی هواپیمایی ماهان هستیم و می توانیم بهترین نرخ پرواز خارجی را برای شما رزرو نماییم.

رزرو بلیط خارجی

همکاران ما