نمایندگی فروش هواپیمایی ترکیش در مشهد

آژانس هواپیمایی ارمغان آفاق ایرانیان

نمایندگی فروش هواپیمایی ترکیش در مشهد

نکته مهم :

تغییر تاریخ و یا کنسلی رزرو های گرفته شده ” فقط توسط دفتر صادر کننده بلیط ” قابل انجام می باشد

شرکت هواپیمایی ترکیش ایرلاین، یکی از بزرگترین ایرلاین های دنیا، برای ایرانیان و مردم جهان خدمات گسترده و بی نظیری در زمینه حمل و نقل هوایی ارائه می دهد. یکی از شعبه های اصلی این هواپیمایی در ایران در شهر مشهد مقدس است و به علاوه این شرکت نمایندگی های زیادی به شرکت های هواپیمایی مختلف در ایران ارائه می دهد. شرکت ارمغان آفاق ایرانیان یکی از نمایندگی رسمی هواپیمایی ترکیش در مشهد است.

به اطلاع مسافران محترم بیزینس کلاس ترکیش ایرلاینز می رساند که این شرکت هواپیمایی خدمات انتقال رایگان مسافران از فرودگاه به مقصد مسافر و بالعکس را در تمامی شهرهای پروازی ترکیش ایرلاینز در کشورهای آمریکا و کانادا با شرایط زیر ارائه می نماید:
بلیتهای رفت و برگشت و یک طرفه که از تهران شروع و به تهران ختم شوند برروی تمامی کلاسهای رزرویشن بیزینس کلاس ( C ,D ,Z ,K ,J ,I ) شامل این خدمات می باشند.
ارائه این سرویس تا شعاع ۳۵ مایل رایگان بوده و اضافه بر آن هزینه از مسافر دریافت خواهدشد.
این خدمات شامل بلیتهایی میگردد که تاریخ شروع سفر آنها تا ۳۱ دسامبر ۲۰۱۹ میباشد .

سایت ترکیش ایرلاینز
ترکیش مشهد

برای رزرو ارزان ترین بلیط هواپیما ترکیش با ما تماس بگیرید

کیفیت هواپیمایی ترکیش

از اول آوریل ۲۰۰۸، شرکت هواپیمایی ترکیه به عنوان یکی از اعضای Star Alliance (استار آلیانس)، بزرگترین شرکای هواپیمایی در جهان نه تنها بر رشد و سودآوری متمرکز شده بلکه متعهد به افزایش کیفیت خدمات خود شده است. با عملکرد موفق خود در این زمینه در سال های اخیر نشان داده شده است، به خوبی حامل پرچم ترکیه است و از طرف ارگان های مختلف جوایز متعددی دریافت کرده است.

تمامی اعضای خانواده های هواپیمایی بزرگ ترکیش،  که از طریق ایجاد نوآوری های جدید در هر مرحله از سفر، با ارائه شگفتی های دلپذیر و تجسم سفر متفاوتی و خاطره انگیز به عنوان یک اصل، باعث می شوند مسافران احساس خاص و ارزشمند در طول سفر خود داشته باشند. و نقش به سزایی در به رسمیت شناختن آن در سیصد منطقه مختلف جهان داشته است.

در تاریخ بیستم ماه می سال ۱۹۹۳ هواپیمایی ترکیش به عنوان بازوی وزارت دفاع ملی تحت نام “هواپیمایی دولتی” تاسیس شد. اولین ناوگان شامل دو شاه پرنده (پنج نفره)، دو Junkers F-13 (چهار نفره) و یک هواپیمای ATH-9 (ده سایز) بود.

هواپیمایی ترکیش به صراحت توانسته است، درهای مسافران جهان از سیصد مقصد جهان را به این هواپیمایی باز کند و  ارزش ها را در اختیار آنها قرار دهند و شگفتی های شاد و لذت بخش را به همراه آورند. در سال ۱۹۴۷ اولین پرواز بین المللی از آنکارا به آتن از طریق استانبول انجام شد.

نمایندگی ترکیش در مشهد

چه مسیرهای جدیدی در سال ۲۰۱۸ در ترکیش آغاز خواهد شد؟

هواپیمایی ترکیه در حال برنامه ریزی برای راه اندازی برخی از مقصدهای جدید مانند Freetown (سیرالئون)، سمرقند (ازبکستان)، عقابا (اردن) و مورونی (اتحادیه کومور) در این سال است.

همانطور که گفته شد شرکت ارمغان نمایندگی ترکیش در مشهد است و شما می توانید با تجربه ای که کارکنان ما دارند، خرید مطمئن و به صرفه از هواپیمایی ترکیش داشته باشید و سفر خوبی را برای خود و عزیزان خود رقم بزنید.

ما نیز جهت رفاه بیشتر حال شما بهترین تور لحظه آخری را برای شما به تمام نقاط دنیا با بهترین قیمت نیز فراهم کرده ایم تا بتوانید در تمامی هزینه های خود صرفه جویی کنید.

تنها با یک کلیک ارزان ترین بلیط ترکیش را رزرو کنید

بلیط ترکیش ارزان

سوالات متداول هواپیمایی ترکیش

اکنون که به دلیل کرونا و ترس از ابتلا به این بیماری می خواهیم پروازهای خود را کنسل را کنیم یا از صحت پروازهای خود مطلع شویم، می بایست چه کار کنیم؟

?? برای کنسل کردن بلیط های خود و اطلاع از کنسلی پروازهای تان می بایست با شماره ۱۹۹ تماس بگیرید ??

همکاران ما