معروف ترین غذاهای استانبول و ترکیه

شهر توریستی و جذاب استانبول یکی از شهرهای دنیا است که جایگزین های متعددی را در زمان غذا خوردن، نوشیدن، سرگرمی و بسیاری موارد دیگر در اختیار شما قرار می دهد. آیا شما آماده هستید، از طعم های خاص و استثنایی غذاهای محبوب استانبول لذت ببرید؟ با ما همراه باشید تا از معروف ترین غذاها و سرگرمی های ترکی استانبول بیشتر برای شما بگوییم.

معروف ترین غذاها و سرگرمی های ترکی استانبول

فرهنگ غذای استانبول (Istanbul) به عنوان یک شهر پایتخت امپراتوری ترکیه که بسیاری از تمدن های در طول تاریخ زنده جهان را تجربه کرده است بسیار غنی است و کمتر کسی در دنیا پیدا می شود که غذاهای استانبولی را نپسندد. طعم و مزه ی غذاهای این شهر فراموش نشدنی است به همین دلیل با ارمغان همراه باشید تا برای تور ترکیه از مشهد را با ما تجربه کنید تا بتواند سفر شاد را در این شهر دیدنی آغاز کنید و معروف ترین غذاهای استانبول و کشور ترکیه را به شما معرفی کنیم.

بهترین برنامه ریزی برای سفر به استانبول

استانبول دارای جاذبه های جالب گردشگری متفاوتی است که می توانید از سرگرمی های مختلف و متفاوتی موجود در این شهر و نیز موسیقی های زیبای حاکم در این شهر لذت ببرید. ما برای هر روز شما برنامه ریزی کردیم تا بتوانید از تمامی وقت خود نهایت استفاده را ببرید با ما همراه باشید.

صبحانه ترکی

شروع روز در استانبول می تواند با یک صبحانه خوب در این شهر شروع کنید. پیشنهاد ما به شما کافه ها و یا مغازه های شیرینی فروشی در کنار ساحل بسفر است. شما می توانید از سمیت های خوشمزه ای که به همراه چای سرو می شود میل کنید و یا از سوبورکی ترکیه که شیرینی های لایه ای مانند است که داخل آن با گوشت یا پنیر پخته شده پر شده است و طمع لذیذی دارد. یا پیشنهاد دیگر ما به شما آن است که صبحانه ای شامل عسل، کره، پنیر سفید، زیتون و سایر محصولات غذاهای آماده در بسیاری از رستوران ها است، میل کنید.

معروف ترین غذاها و سرگرمی های ترکی استانبول

پس از پیاده روی طولانی و و گشت و گذار، اکنون زمان ظهر است و شما خیلی گرسنه هستید. ما پیشنهادات فراوانی در این زمینه داریم، زمان شما محدود است، اگر شما مایل هستید سلیقه خوبی به خرج دهید می توانید به توصیه ما توجه کنید، ما برای شما چند پیشنهاد عالی و در عین حال مقرون به صرفه داریم: کوفته استانبولی، دونر کباب و یا اینکه  یک بوفه یا رستوران در اطراف هر گوشه ای از استانبول پیدا کنید که می توانید از این غذاهای خوشمزه لذت ببرید.

دونر کباب ترکیه ای

اگر به دنبال غذاهای سریع و آسان نیستید، ما به شما پیشنهاد می کنیم طعم های سنتی معروف ترین غذاهای استانبول را امتحان کنید. رستوران ها که می توانید غذاهای مخصوص ترکیه ای را می توانید در رستوران هایی که می توانید معروف ترین غذاهای استانبول مانند: کارنیاریک، (غذای ساخته شده از بادمجان پر شده با گوشت زمین)، الی دولما (سبزیجات پر از گوشت)، برنج، تا کیباب (سبزیجات بره)،  هونکآرببندی (یک ظرف گوشتی ساخته شده با بادمجان خرد شده) و غذاهای متنوع دیگری که در فرهنگ غذایی ترکیه یافت می شوند می توانند میل کنید.

البته غذاهای معتبر در میان سلیقه های ترکی بدون شک کباب های ترکی ما هستند. شما می توانید انواع مختلفی از کباب های ترکیه را در رستوران های گوشت و در مکان هایی به نام fireside استفاده کنید.  کباب اروفا و آدانا با گوشت چرخ شده، کباب شیش و کباب با مکمل های گیاهی تهیه می شود که غذای بسیار کاملی است و می تواند به عنوان ناهار خود را به یک وعده غذایی شاد تبدیل کنید.

با ما همراه باشید تا بتوانید بهترین تور خارجی از مشهد را و یا در صورت نیاز پرواز خارجی لحظه آخری را با ارمغان رزرو نمایید.

همکاران ما