ارزانترین هتل استانبول

هتل استانبول

استانبول شهر هزار مسجد در بین دو قاره اروپا و آسیا واقع شده است، دارای زیبایی های خاص خود نیز است که بازدید از آن ها خالی از لطف نیست. مهم ترین قسمت هر سفر انتخاب هتل مناسب است، از این رو برای رزرو ارزانترین هتل استانبول با بهترین موقعیت مکانی نیاز به دانستن اطلاعات کافی هستید، با ما همراه باشید تا این اطلاعات را به راحتی در اختیار شما بگذاریم.

جهت رزرو تور و بلیط استانبول با شماره ۲۳۳۴ ۶۹۸ ۰۹۳۸ تماس حاصل فرمایید

ارزانترین هتل استانبول

هتل آدا استانبول

هتل آدا استانبول (Ada Hotel Istanbul) یک هتل خانودگی با فضایی شبیه خانه است که در منطقه سلطان احمد واقع شده است. این هتل یک هتل ۳ ستاره میان رده است ارزانترین هتل استانبول که کیفیت آن متوسط است. ولی موقعیت مکانی آن خوب است زیرا با یک پیاده روی کوتاه می توانید به منطقه توریستی اصلی شهر برسید. این هتل به عنوان یکی از هتل های برتر در استانبول در Tripadvisor.com رتبه بندی شده است.

این هتل دارای اینترنت بی سیم با سرعت بالا (Wi-Fi) رایگان در اتاق ها و هر جای دیگری در هتل است. و نیز اتاق های بزرگ در مقایسه با هتل های دیگر در منطقه سلطان محمود که بیشتر ساختمان ها قدیمی و تاریخی هستند. تخت های راحت و کتانی با کیفیت بالا هستند. از بسیاری از اتاق های ما، دیدنی های جذاب دریای مرمره قابل مشاهده است.صبحانه بوفه به صورت رایگان برای مسافران در نظر گرفته شده است.

هتل کارلتون در استانبول

هتل کارلتون استانبول یک هتل مشهور میان میراث تاریخی استانبول محسوب می شود. این هتل ۴ ستاره در فاصله ی ۵۰۰ متری بازار بزرگ و مسجد سلیمانیه و ۱ کیلومتر از مسجد آبی، سنت سوفیا، کاخ توپکاپی، موزه سنت سوفیا و دیگر موزه های معروف جهان قرار گرفته است. فاصله تا فرودگاه ۱۶ کیلومتر است، Carlton Hotel Istanbul دارای ۷۵ اتاق و ۱۵۰ تخت است، دسترسی به اینترنت بی سیم.

در این هتل علاوه بر شیک و راحت بودن آن، فعالیت تمیز کردن اتاق شما به صورت روزانه انجام می شود و پس از آن آب به صورت رایگان برای استفاده شما در اتاق قرار داده می شود. این هتل به دلیل داشتن موقعیت مکانی مناسب به شما کمک می کند برای دیدن شهر در هزینه های صرفه جویی کنید.

در صورتی که پرواز برگشت شما در شب باشد ولی طبق قوانین جهانی هتل ها، ساعت تخلیه اتاق ها ساعت ۱۲ ظهر است، با این وجود شما می توانید وسایل خود را به ما تحویل دهید و خود به خرید یا بازدید بروید و زمانی که قصد رفتن به فرودگاه را داشتید ما آن ها را به شما تحویل می دهیم. رزرو پرواز خارجی تنها با چند کلیک ساده برای شما امکان پذیر خواهد بود.

سیاست لغو هتل

لغو رزرو هتل باید حداکثر تا سه روز قبل و قبل از ۱۲:۰۰ ظهر انجام شود، مورد تایید است، ممکن است با تاریخ ورود و نوع اتاق تفاوت داشته باشد. بهتر آن است که قبل از رزرو هتل از تعداد روزهای اقامت خود اطمینان کامل داشته تا در هنگام لغو هتل به مشکل بر نخورید. زیرا مخصوصا در بعضی از کشورهای خارجی قوانین خاصی برای لغو و یا کنسلی وجود دارد که به نفع مسافر نخواهد بود.

در صورتی به دنبال تور استانبول لحظه آخری از مشهد و یا شهرهای دیگر ایران هستید، ما برای شما پایین ترین قیمت را رزرو می نماییم تا بتوانید در هزینه های سفر خود صرفه جویی نمایید.

همکاران ما