جاذبه های طبیعی اروپا در بهار

گل های طبیعی وحشی بهاری در اروپا

دیدن و و لذت بردن از زیبایی ها و نعمت هایی که خداوند برای بندگانش به امانت گذاشته است در هر کجای جهان ویژگی ها و خصوصیات خاص خودش را نیز به همراه دارد. با ما همراه باشید تا مکان های زیبا و جاذبه های طبیعی اروپا را به شما معرفی کنیم.

دیدن و لذت بردن از گل های قرمز، زرد و سبز توصیه می شود. نقاط زیبای وحشی در سراسر قاره اروپا برای لذت بردن و دیدن شکوفه ها، رنگین کمان و دیگر شگفتی های طبیعی وجود دارد. در صورتی که با ارمغان همراه باشید ما به شما بهترین پکیج های تور اروپا از مشهد را به شما ارائه می دهیم تا بتوانید از ثانیه به ثانیه لحظات سفر خویش لذت ببرید.

گالری هنر زندگی دریاچه کنستانس در آلمان

جاذبه های طبیعی اروپا در بهار

در جزیره مینوا دریاچه کنستانس(Constance)  گالری هنری زنده وجود دارد که پوشیده از گلهای  قرمز، نارنجی و زرد که در حوض وحشی به دامنه های چمنزاری افتاده اند، مانند نقاشی های پر جنب و جوش و زیبا. قطغا دیدن این منظره زیبا و چشم نواز حال هر گردشگری را خوب می کند. شما می توانید به راحتی از راه آهن کنستانتس و یا با قایق سواری به این منطقه برسید.

گل های برفی بر روی کوه کولیگا در اسلوونی

جاذبه های طبیعی اروپا در بهار

گل های نارسیسی سفید رنگ وحشی در دامنه های کولیگا بسیار چشم نواز و نیز رویایی هستند این شکوفه های زیبا در ماه آوریل و می در دامنه کوه کولیگا در اسلوونی بوجود می آیند.

شکوفه بهاری در سیرا نوادا اسپانیا

جاذبه های طبیعی اروپا در بهار

درختان بادام منطقه سیرا نوادا در اسپانیا شکوه های برفی شکل زیبایی دارند که منظره ی بسیار دیدنی به این منطقه بخشیده اند. بهار در اینجا با نمایش گل های معطر وحشی و پیاده روی از مسیر سیرا نوادا با گذشتن از طریق دره ها و پل های معلق، رودخانه ها و مخازن، مراتع رزماری و اسطوخودوس و میوه هایی مانند  انار، زردآلو، سیب، نارنجی است. نکته ی قابل توجه دیگر آن است که بزها و صدای موسیقی زنگ هایشان منطقه را پر می کنند.

جادبه های طبیعی اروپا بی شمار است به همین دلیل با ما همراه باشید تا از دیگر زیبایی های این قاره برای شما بگوییم.

در صورتی که علاقه مند به دیدن این شگفتی های زیبای قاره پهناور و سرسبز اروپا در فصل بهار هستید می تونید به طور مستقیم خود رزرو پرواز خارجی و نیز رزرو هتل خارجی را از سایت ارمغان انجام دهید و یا برای اطلاعات بیشتر در مورد تورهای خارجی با ما در ارتباط باشید.

همکاران ما