تور ویتنام نوروز 99 | اطلاعات کامل تور ویتنام

تعطیلات نوروز روز به روز نزیک تر می شود. آیا برای سفر امسال خود برنامه ریزی مناسبی انجام دادید؟ یکی از پیشنهادات ما برای سفر در ایام نوروز ۹۹ کشور زیبای ویتنام است. یکی از بهترین دلایل برای سفر به این کشور طبیعت زیبای آن است. تعطیلات نوروز فرصت مناسبی برای سفر و گشت و گذار به دور دنیا است، آژانس مسافرتی ارمغان آفاق ایرانیان نیز مانند هر سال، برگزار کننده تورهای نوروزی با کیفیت به پر طرفدارترین نقاط جهان است. در تور ویتنام شما می توانید از منظره های تراس های دیدنی و بسیار سبز برنج و کوه های جنگلی و دره های زیبای و نیز دلتاهای حاصلخیز و سواحل زیبای آن در سراسر این کشور لذت ببرید.

ویتنام سرزمین مناظر قابل توجه از تراس‌های سرسبز برنج و کوه‌های جنگلی در شمال تا دره‌های زیبا از ارتفاعات مرکزی و دلتاهای حاصلخیز و سواحل زیبا در جنوب. با جاذبه‌های فراوان گردشگری از شهرهای مدرن پررونق تا شهرهای استعماری، استراحتگاه های ساحلی، روستاهای سنتی، مکان‌های باستان شناسی و جزایر بی‌نظیر پدید آمده است.

جاذبه های گردشگری ویتنام Vietnam

هانوی کشور ویتنام

هانوی، پایتخت کشور ویتنام و دومین شهر بزرگ این کشور است در شمال این کشور و در کنار روخانه سرخ قرار گرفته است، که آثار حضور فرانسوی‌ها را در خود نگاه داشته و ترکیب آنها با فرهنگ و معماری ویتنامی-چینی زیبایی‌های خاصی را به این شهر بخشیده است. هانوی شهری قدیمی و مرکز اداری ویتنام است. در این شهر جاذبه های توریستی و بسیار زیبایی وجود دارد که از جمله آن می توان به پارک ملی کت با، ترن کواک پاگود، دریاچه هوان کیم، دریاچه وست، بتکده تک ستون (وان پیلار پگودا)، موزه انسان شناسی ویتنام، موزه هو شی مین، موزه تاریخ نظامی ویتنام، غار هوانگ تیک، مقبره هو شی مین اشاره کرد. یکی از آپشن های تور ویتنام دیدن زیبایی های شهر هانوی است.

شما می توانید با بین المللی کردن گواهینامه خودرو و پلاک ترانزیت خودرو با خودروی شخصی خودتان به کشورهای خارجی و این کشور زیبا سفر کنید و از لذت رانندگی در جاده های زیبای ویتنام بهره مند شوید.

جاذبه های گردشگری ویتنام Vietnam

خلیج هالونگ ویتنام

خلیج هالونگ یکی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری آسیا است که که در کشور ویتنام واقع شده است.

این خلیج زیبا مناظر زیبایی از ستون های سر به آسمان کشیده و جنگل هایی پوشیده از درختان سرسبز و جزایر کوچک و آب زمردین از زیبایی های نفس گیر خلیج زیبای هالونگ می باشد. که برای ایام نوروز یکی از زیبا ترین و بکر ترین مناطع دنیا محسوب می شود که شما می توانید با توروهای نوروزی ارمغان آفاق ایرانیان به برترین و زیبا ترین مناطق دنیا برنامه ریزی کنید.

جاذبه های گردشگری ویتنام Vietnam

برای خرید تور ویتنام با ارمغان آفاق ایرانیان همراه باشید.

تلفن : ۳۷۲۳۷۸۰۰ – ۰۵۱ — ۳۷۲۳۷۸۰۰ ۰۵۱

ایمیل : info@armaghantravel.com

به دلیل طبیعت منحصر به فرد خلیج زیبای هالونگ، نام آن را در لیست عجایب هفتگانه  طبیعت دنیا  می توان دید و نیز این خلیج زیبا به ثبت جهانی در لیست میراث یونسکو رسیده است و با سفر به خلیج هالونگ شما توانایی دیدن و لذت بردن از تفریحات متنوع و بی نظیری را خواهید داشت.

کشتی کروز هالونگ

جاذبه های گردشگری ویتنام Vietnam

اقامت‌ در کشتی کروز هالونگ بی یکی دیگر از جاذبه های گردشگری سفر با ارمغان به کشور ویتنام است. ما می توانیم در خلیج هالونگ به این کشتی سوار شویم. کشتی‌های کروز متنوع هستند و هر کمپانی مانند کمپانی های خودرو که چندین محصول دارند، چندین نوع کشتی با امکانات مختلف دارد.  کشتی کروز یک کشتی تفریحی لوکس برای تجربه ای تازه برای بازدید از مقاصد مختلف و ثبت خاطرات است.

شما می توانید در صورتی که صبح زود از خواب بیدار شوید از مناظر فوق العاده طلوع آفتاب بر روی عرشه کشتی لذت ببرید با صبحانه ای عالی ترکیبی ازبهترین مواد مواد غذایی پذیرایی شوید و از منظره لذت کافی را ببرید و عکس های زیبایی در کنار خانواده خود ثبت کنید.

شما را به دیدن ویدئویی زیبا در مورد کشتی کروز دعوت میکنیم.

اقامت در کروز برای شما بسیار فراموش نشدنی خواهد بود زیرا شما می توانید از موسیقی زنده در بارها و رستوران‌های فوق‌العاده کشتی لذت ببرید، شما می‌توانید با حق انتخاب‌های زیاد و خوراکی‌های خوش طعم، از غذاهای معتبر مدیترانه‌ای تا Tex-Mex تند و آتشین. شب خود را با نمایشی در سطح جهانی در تئاتر Strand کامل کنید.

موزه مردم شناسی ویتنام

جاذبه های گردشگری ویتنام Vietnam

این موزه مردم شناسی یکی از برترین موزه های مدرن ویتنام است که فضای باز با ساختمان ها و بناهایی هستش که به خوبی بیانگر معماری هانوی هستند،، شما می توانید اقوام مختلف ویتنامی را با شباهت ها و تفاوت هایی که با هم دارند در این موزه تماشا کنید و تاریخ این شهر را مرور کنید.

شهر ساپا

دیگر تفریحات که در سفر تور ویتنام خواهید دید دیدن شهر ساپا است. زمین های برنج این منطقه از یکی از جذاب ترین دیدنی های تفریخی در ویتنام و بلکه دنیا است که تصاویر شهر ساپا را مرتبا در مجله ها و وبسایت های تفریحی در جهان ناظر بودید .

جاذبه های گردشگری ویتنام Vietnam

شهر ساپا ایستگاه تپه ای در سال ۱۹۲۲ توسط فرانسوی ها در شمال غربی ویتنام ساخته شد. هدف از ایجاد ساپا ی ویتنام در واقع ایجاد مکانی در ویتنام بود که دیدنی ترین و زیباترین دید را در روزهای افتابی داشته باشد. از تپه های ساپا در تور ویتنام شما دید جالبی از یک دره با رودخانه ای در انتهای آن و همچنین دید بی نظیری از طبیعت و کوهستانهای ویتنام خواهید داشت که بدون شک یکی از دیدنی ترین جاذبه های تور ویتنام است.

بیمه مسافرتی تور ویتنام

در صورتی که تور خود را با آژانس مسافرتی ارمغان انتخاب کنید می توانید با در دست داشتن بیمه مسافرتی به راحتی و به دور از هر گونه استرسی سفر خود را ایمن و مطمئن انجام دهید.

شما می توانید برای گرفتن بهترین خدمات و مناسب ترین قیمت تور ویتنام از مشهد با آژانس ارمغان در ارتباط باشید.

تلفن : ۳۷۲۳۷۸۰۰ – ۰۵۱ — ۳۷۲۳۷۸۰۰ ۰۵۱

ایمیل : info@armaghantravel.com

همکاران ما