جزییات تور

شهر کندی| تور سریلانکا

شهر مقدس کندی (Kandy) | در تور سریلانکا یکی از جاهای است که حتما باید ببینید .

این شهر در ۱۲۰کیلومتری کلمبو پایتخت سریلانکا واقع شده است و ۱۲۰هزار نفر جمعیت دارد. آب‌وهوای بسیار مناسب، طبیعت خیره‌‌کننده و حضور پرتعداد گردشگران خارجی، این شهر را به محبوب‌ترین شهر سریلانکا تبدیل کرده است. یکی از مهم‌ترین معابد بودایی جهان یعنی معبد دندان بودا در کنار دریاچه زیبای این شهر قرار دارد.

kandy

در این شهر معبدی به نام «دالادا ماگی گاوا» نیز وجود دارد که دندان مقدس منسوب به بودا در آن نگهداری می‌شود و از قداست خاصی نزد بوداییان سریلانکا و جهان برخوردار است. نزدیک این معبد موزه‌ای هست که پیکر مومیایی‌ شده‌ی فیلی عظیم‌الجثه در آن نگهداری می‌شود. کندی به شهر جشنواره‌‌های باشکوه نیز مشهور است.

در این شهر سالانه چهار جشنواره برگزار می‌شود که معروف‌ترینشان «اِسالا» (esala perahera) است و قدمتی چهارصدساله دارد. درا ین جشن محفظه‌‌ای که دندان منتسب به بودا در آن قرار دارد، دور شهر گردانده می‌شود. مردم با پوشیدن لباس‌ های سنتی و حمل مشعل در این جشنواره شادمانی می‌کنند و حضور بیش از صد راس فیلِ تزیین‌شده شکوه خاصی به این جشنواره می‌‌دهد.

باغ سلطنتی در شهر کندی یکی از سه باغ مشهور در سریلانکا است. در این باغ درختانی وجود دارندکه به دست سران، رهبران و مقامات مختلف جهان در سفر به سریلانکا کاشته شده‌اند.

اگر به موسیقی و فرهنگ علاقه دارید، کندی جای مناسبی برای تماشای رقصی آیینی است. در کنار دریاچه‌ی این شهر سالنی قرار دارد که هر روز بعدازظهر با پرداخت ورودیه می‌توانید رقص‌های بومی نواحی مختلف سریلانکا را تماشا کنید.

kandy-buddha_2652049a-large

 

 

همکاران ما