جزییات تور

تایلند پوکت و بانکوک و پاتایا

تور تایلند پوکت و بانکوک

تور تایلند از مشهد با ارمغان آفاق ایرانیان.

اگر قصد سفر به تایلند را دارید این مطلب کمک زیادی به شما خواهد کرد .

با ۱۶ میلیون مسافری که سالانه به تایلند با تور تایلند از مشهد سفر می کنند،که در قالب تور تایلند، این کشور یکی از مقاصد اصلی گردشگری آسیاست.با وجود این حجم از بازدید کننده،میراث فرهنگی تایلند،بدون آسیب باقی مانده است. تایلند کشوری است که از غرب تاثیر پذیرفته درحالی که فرهنگ غنی خود را حفظ کرده است.

هرکجای تایلند ممکن است با ماهیگیران سنتی،مزارع روستاییان و معابد بودایی روبرو شوید. با وجود ظاهر صنعتی کشور،حدود ۴۰ درصد مردم تایلند کشاورز هستند که تامین کننده برنج هستند.برنج جز اصلی غذای مشهور و منحصربه فرد این کشور است.

tail 5

صنعت توریسم تنها دلیل پیشترفت تایلند نیست.از زمان پایان جنگ ویتنام(دهه۸۰ تا اوایل دهه ۹۰) تایلند سریع ترین رشد اقتصادی را در جهان تجربه کرد.اما تایلند از نظر سیاسی ثبات ندارد.از زمان جنگ جهانی دوم،اگر نیروهای نظامی اجازه دهند،حکومت دموکراسی در کشور پابرجاست. مهمترین تغییری که در ۶۰ سال گذشته در تایلند اتفاق افتاده، گرایش پادشاه محبوب Bhumibol به سمت فرقه کاتولیک مسیحیت بود با این وجود هنوز ۸۵ درصد مردم تایلند بودایی هستد.آیینی که همه جنبه های زندگی آنها را تحت تاثیر قرار می دهد. شما می توانید برای گرفتن تور ویتنام از مشهد با ارمغان در ارتباط باشید.

tail 2

مکان های دیدنی تایلند در تورتایلند

تضاد سنت و مدرنیته در بانکوک تقریبا در هر سفری احساس می شود. مرکز تاریخی آن شامل معابد مشهور، بازارهای محلی و کاخ بزرگ ساخته قرن ۱۸ است که از مرکز تجاری بانکوک که بوتیک های مدرن,بارها و کلوپ هارا درخود جای داده، جدا شده است. بعد از حومه شهر,بیشتر مسافران به سمت شرق به مقصد پاتایا می روند اما برای رسیدن به سواحل زیباتر، کمی دورتر به جزایرKosamet و Kochang archipelago با ماسه های سفید و خانه های ساحلی بروید.

tail 6

گردشگران اندکی به ISSAN، فقیرترین اما در این حال سنتی ترین منطقه تایلند می روند. سفری از میان مناظر دره رودخانه MEKONG که نهایت فرهنگ شمال شرقی این منطقه را در طرح اولیه ویلاهای روستایی و تجمع مکان های مذهبی، به نمایش می گذارد . در حالی که مناطق جنوبی ISSAN برخی از رازهای نهفته تایلند را درخود جای داده است از جمله: مجموعه معابد سنگی باشکوه PHIMAL ، PHANOM RUNG و KHAOPHRAVIHAN که همه توسطKHMERها از سلسله CAMBODIA در حدود ۱۰ قرن پیش ساخته شده است.

tail 1

نزدیک به مرکز، پارک جنگلی KHAOYAI، گونه های مختلف زیستی گیاهان و جانوران از ارغوان های وحشی گرفته و انجیرهای کمیاب گرفته تا فیلها. در قلب زمین های کوهستانی شمال،CHIANG MAIقراردارد که هم یک شهر تاریخی و هم مرکز فرهنگی با هنرهای سنتی،صنایع دستی و جشنواره هاست.

دوره های خودجوش پویا، از دوره های عالی مدیتشن گرفته تا کلاس های آشپزی تایلندی در این مکان برگزار می شود. جذابیت مهم مناطق اطراف،چشم انداز روستاهایی است که ساکنین آنها ترکیبی از مردمان بومی است. بخش عمده فعالیت ها و دوره ها همانند چشمه های آب گرم و ماساژ در PAL انجام می شود. ۴ ساعت که به سمت شمال غرب CHIANG MAIبروید، پایگاه های کوهستانی بین المللی برای مسافران وجود دارد.

ChiangMai4

در مقایسه با CHIANG MAI و شرق تایلند که جذابیت های زیادی برای مسافران مختلفی که به این منطقه می آیند دارند، دشت های میانی نرمش بیشتری از خود نشان می دهند. با این حال، در اطراف UMPHANG، نزدیکی مرز BURMESE و خرابه های پایتخت های پیشین باشکوه AYUTTHAYA و SUKHOTHAI میراث گردشگری با ارزشی وجود دارد که نمایانگر قابلیت های مختلف کشور در جذب فرهنگ های متفاوت است. KANCHANABURI،که در نزدیکی رودخانه KWAI قرار دارد، بخش تاریکی از تاریخ تایلند را دربر دارد که مربوط زمانی می شود که در جنگ جهانی دوم, ارتش ژاپن،خط راه آهن تایلند به BUMA را به قیمت فداکردن جان هزاران نفر از POW، راه اندازی کرد.

tail 3
بیشتر تعطیلات تایلندی مربوط به شن و ساحل می شود. نقطه ای که مجمع الجزایر SAMUI از سواحل خلیج جدا می شوند، یکی از این جاذبه هاست. ساحل KOSAUMI سفیدترین شن و بهترین امکانات تفریح و آسایش را دارد. KOPHANGAN که در نزدیکی KOSAUMI قرار دارد، هنوز مدرن نشده و به شما حق انتخاب بین خرابه های ساحلی و HAT RIN می دهد که مرکز جشن و پای کوبی تایلند است.جزیره دورافتاده صخره ای KO TAO، بزرگترین مرکز آموزش غواصی در جنوب شرق آسیاست.

در طرف دیگر PENINSULA، دقیقا در اطراف جزیره KOSIMILAN،ساحل ANDAMAN قراردارد که مناظر شادی بخش و بهترین صخره های مرجانی کشور را دارد و یکی از مناسبترین مکان های جهان برای شیرجه زدن است.

Phuket13
بزرگترین جزیره ساحل ANDAMAN، پوکت، یکی از مقاصد اصلی گردشگری در این کشور است که به ساحل های زیبایش شهرت دارد. ساحل کوچک و زیبای KO PHI PHI که مرکز جشن و پاکوبی است با دریای فیروزه ای و صخره های آهکی محاصره شده که تا خط ساحلی KRABI PROVINCE ادامه دارد.
KOLANTA وسیع و جنگلی،جایگزین مناسبی برای خانواده هاست.برای دیدن جنگل های بکر،به مقصد جنگل های بارانی KHAOSOK به سمت مرکز بروید.
از PENINSULA که به سمت پایین بروید،در ایالتهای جنوبی زندگی ساحلی، شن های کمیاب جزایر TRANG و تفریحگاه دریایی KOTARUTAO جاذبه های اصلی گردشگری هستند. اگر مسیر خود به سمت پایین را ادامه دهید,درکل مسیر پوکت به پنانگ،جزایر وسوسه انگیز زیادی وجود دارد.

ویدویی زیبا در مورد غذاهای تایلند

همکاران ما