جزییات تور

فستیوال عید فطر دبی

عید فطر یکی از مهمترین جشن‌ها در تقویم جهانی است که در میان مسلمانان سراسر دنیا جشن گرفته می‌شود. در دبی نیز عید فطر یا جشن افطار و اتمام ماه‌ رمضان ، از سپیده‌دم فردای آخرین غروب ماه رمضان جشن گرفته می‌شود. این فستیوال در دبی با رویدادهای دیگر نیز همراه است که در اقصی نفاط شهر برگزار می شود.

اگر با تور دبی سفری به دبی داشته باشید، میبینید که خیابان‌های دبی در این روز چراغانی‌اند، مراکز خرید انواع جوایز و هدایا را برای بازدیدکنندگان خود در نظر می‌گیرند، آتش‌بازی‌های معروف دبی هر شب آسمان شهر را نورانی می‌کند، هنرمندان شناخته شده عرب به اجرا برای مردم می پردازند و بسیاری از فروشندگان تخفیف‌های تا سقف ۷۵ درصدی را برای مشتریان خود در نظر می‌گیرند. علاوه بر تمامی این‌ها، برای هریک از شب‌ها برنامه‌های مخصوصی در نظر گرفته می‌شود. تاکنون بسیاری از برندهای معروف دنیا برای حضور در این جشنواره اعلام آمادگی کرده‌اند و روزبه‌روز به تعدادشان افزوده می‌شود.

تاریخ : ۷ جولای ۲۰۱۶ (۱۷ تیر ۱۳۹۵) که ممکن است برطبق رویت ماه یک روز جابه‌جا شود.

تعطیلات عید فطر کشورمان نیز فرصتی مناسب برای رفتن به سفری شاد و پرانرژی را فراهم کرده است. چند روز تعطیلی که دقیقاً با جشن عید در دبی همزمان است. اگر به دنبال تجدید قوا بعد از یک ماه سخت و طاقت‌فرسا هستید عید در دبی می‌تواند لحظات خاطره‌انگیزی برایتان بسازد.

1 2 3 4

همکاران ما