جزییات تور

تورهای شاد شمال ? فروش ویژه تور شمال گردی?رزرو تور شاد شمال

سفر به شمال از آن دسته سفرهای مورد علاقه‌ی ایرانیان است. آب و هوای مطبوع، جنگل‌ها و پوشش گیاهی زیبا، دریای خزر و سایر جاذبه‌های گردشگری همه روزه مسافران زیادی را به این ناحیه از کشورمان می کشاند. برای سفر به شمال راه‌های متعددی وجود دارد. شما می توانید به همراه خانواده و با اتومبیل شخصی نیز به شمال سفر کنید. اما پیشنهاد ما برای لذت دو چندان، سفر با تور شمال است. اگر دوست دارید که با یک تور گروهی بسیار شاد در نواحی شمال ایران بچرخید و بگردید؛ تور شاد شمال مناسب ترین گزینه پیش روی شما است. تورهای داخلی مزایایی دارند که در ادامه این مطلب به آن خواهیم پرداخت. همراه ارمغان باشید.

تور گیلانگردی نوروز 99

شمال گردی در شهرهای شمالی ایران

شمال ایران به ترتیب از شرق به غرب شامل سه استان گلستان، مازندران و گیلان است. مراکز این استان‌ها گرگان، ساری و رشت هستند. برخی از سایر شهرهای شمال کشور شامل: بابل، آمل، انزلی، رامسر، لاهیجان، آستارا، تنکابن، نکا، فریدون کنار، گنبد کاووس، چالوس، بابلسر، نور، نوشهر، کلاچای، بندر ترکمن،… می باشد.

تور شمال

شهرهای شمال بسیار نزدیک به هم واقع شده اند و در واقع شما با خروج از یک شهر به سرعت وارد شهر جدید خواهید شد. این به علت آب و هوا و پوشش گیاهی مناسب در گذشته بوده که نقطه به نقطه این سرزمین برای سکونت و اقامت بسیار مناسب می باشد. این یکی از نقاط مثبت سفر به شمال است. چرا که زمان بسیار کمی را میان شهرها و در جاده می گذرانید.

آب و هوای شمال ایران

آب و هوای این منطقه معتدل و مرطوب است. جنگل‌های کوهستانی در دامنه رشته کوه البرز به همراه مناطق جلگه‌ای در حاشیه ی دریای خزر به همین علت ایجاد شده اند. در شمال ایران بارندگی بسیار زیاد است به ویژه اگر نیمه ی دوم سال باشد. در تمام فصول میزان رطوبت هوا نسبت به شهرهای دیگر بیشتر است و حالت شرجی دارد. این به علت به دام افتادن رطوبت ناشی از دریای خزر در پشت رشته کوه‌های البرز است. آب و هوا در این منطقه معتدل است، به این معنا که اختلاف دمای زیادی بین شب و روز و یا زمستان و تابستان آن دیده نمی شود. این ویژگی شمال کشور را تبدیل به منطقه‎ای مناسب برای سفر در تمام طول سال کرده است.

تور شمال

جاذبه های گردشگری شمال ایران

یکی از مناطق توریستی که جاذبه‌های فراوانی را در دل خود جای داده و در کشورمان بی مانند است، استان‌ها و شهرهای تماشایی شمال ایران است. استان‌های گیلان و مازندران با طبیعت فریبنده و نفسگیری که دارند، در نقاط منتخب تورهای شاد شمال قرار می گیرند. از همین رو، بازدید از نقاط جذاب و تماشایی شهرهای شمال ایران کمی دشوار به نظر می رسد. ارمغان آفاق ایرانیان سعی دارد تا با ارائه لیستی از “بهترین مناطق شمال برای بازدید” ارائه مناسبی خدمت شما عزیزان داشته باشد. البته این نکته را بگوییم که شمال ایران تنها به این دو استان منتهی نمی شود. طبیعت بکر استان‌های البرز و گلستان نیز قاب تماشایی شاد و حیرت انگیزی دارند که نباید از آن‌ها غافل بود.

تور شمال

ماسوله

ماسوله شهری بسیار زیبا و دیدنی در استان گیلان است که یادگار دوران زندیه می باشد. معماری زیبا و دیدنی این شهر آن را تبدیل به یکی از مناطق توریستی پر بازدید در کشور کرده است. معماری ماسوله به صورت طبقاتی است. یعنی خانه‌های قدیمی و دل نشین که به صورت طبقاتی بر روی همدیگر ساخته شده اند. در این شهر بازارچه‌های سنتی زیبایی نیز وجود دارد که صنایع دستی مردم خطه‌ی گیلان در آن به فروش می رسد. این شهر در فاصله ۶۰ کیلومتری رشت قرار دارد.

  • راهنمای دسترسی به ماسوله : مسیر تهران به ماسوله از اتوبان تهران به کرج شروع می شود و پس از گذر از قزوین و رشت به ماسوله منتهی می شود. با پرداخت هزینه پارکینگ، با خیال راحت خودتان را به قلب تپنده و متحیر کننده شمال ایران می رسانید. چه حسی بهتر از شادی و نشاط و طراوت در خط سبز شمال کشورمان! ?
تور شمال

جواهرده

این روستا در ارتفاعات قرار گرفته و حالتی مه آلود دارد. محل قرار گیری آن در حدود ۳۰ کیلومتری رامسر می باشد. این روستا در فصل‌های سرد سال تخلیه می شود و بعنوان ییلاق در فصل‌های گرم سال مورد استفاده قرار می گیرد. چشم انداز دیدنی و دلربای این روستا را نباید از دست داد. درباره علت نام گذاری این روستا سه داستان نقل می شود. اولین داستان این است که در این روستا گنج‌های زیادی وجود دارد و به این علت به جواهر ده نام گذاری شده است. عده‌ای می گویند در گذشته زنی با نام جواهر بر آن حکومت می کرده است. عده دیگری نیز می گویند نام اصلی آن جورده بوده است و در گذر زمان گویش آن به جواهرده تغییر یافته است.

  • راهنمای دسترسی به جواهرده : سفر به بهشت زمینی جواهرده بطور قطع نه تنها برای شما بلکه خیلی از مسافران بی همتا و مهیج است. برای دسترسی به روستای زیبای جواهرده می بایست ابتدا به استان مازندران بروید و سپس ماشین‌تان را به سمت شهر شاد رامسر کج کنید. اکنون که به مرکز رامسر رسیدید، جنوب غربی شهر را در پیش بگیرید. سپس می بایست یک جاده ۲۹ کیلومتری تا روستای جواهرده را بپیمایید و از سفر خود لذت ببرید! ❤
تور شمال

دریاچه چورت

این دریاچه در نزدیکی ساری و در مجاورت روستای چورت قرار دارد. به همین علت به نام چورت شناخته می شود. گرچه نام اصلی آن میانشه است. زیبایی این دریاچه خیره کننده است. هوای مه آلود در اطراف دریاچه منظره را رویایی می کند. زیبا ترین قسمت آن درختانی است که تا تنه در آب دریاچه فرو رفته اند. کسانی که از این دریاچه دیدن می کنند از صدای زیبای حیوانات و پرندگان مختلف ساکن این زیست بوم لذت می برند. اگر به شمال سفر می کنید بهتر است به ابن منطقه نیز سر بزنید.

  • راهنمای دسترسی به دریاچه چورت : دریاچه چورت مازندران در ۷۱۰ کیلومتری ساری قرار دارد و با توجه به تابلوهایی که در مسیر سفرتان به ساری می بینید، می توانید بفهمید که تا دریاچه چورت چقدر فاصله دارید! مطمئن باشید با رفتن به دریاچه چورت حس و حال‌تان نسبت به همه چیز تغییر خواهد کرد! تورهای شاد شمال را جدی بگیرید! ?

آبشار اوبن

آبشار اوبن یک آبشار خزه ای زیبا و بکر در شمال ایران و در نزدیکی ساری است. این آبشار در میان جنگل‌های دودانگه ساری قرار گرفته و حدود ۱۰۷ کیلومتر با شهر ساری فاصله دارد. این آبشار به رودخانه شیرین رود می ریزد.

تور شمال

فیلبند

فیلبند در ارتفاع ۲۷۰۰ متری از سطح دریا واقع شده است و به همین دلیل به آن سرزمین ابرها نیز گفته می شود. این منطقه ییلاقی بوده و در فصول گرم سال برای رها شدن از گرمای شدید به آن پناه می برند. این منطقه دارای چندین چشمه نیز می باشد که گفته می شود خواص درمانی زیادی برای کلیه‌ها دارند. معنای فیلبند به گویش مازندرانی برمیگردد؛ فل به معنای خستگی است و بند به معنای ناتوانی و بند آمدن. این نام به این علت گذاشته شده است که این منطقه مرتفع و با پیچ های تند در مسیر می باشد.

  • راهنمای دسترسی به فیلبند : فیلبند جاذبه گردشگری است که تمامی طبیعت گردانی که به دنبال تورهای طبیعت گردی هستند، آن را بخوبی می شناسند! مسافت بین تهران تا فیلبند ۱۸۶ کیلومتر است. از نظر زمانی از تهران تا فیلبند حدود سه ساعت و نیم می باشد. برای رفتن به فیلبند می بایست ابتدا وارد جاده هزار شوید. پس از گذراندن رودهن،آبعلی، حدودا ۵۰ کیلومتر بعد از گزنگ و ۲۵ کیلومتر مانده به آمل، یک خروجی در سمت راست جاده می بینید که سنگچال منتهی می شود. پس از سنگچال، فیلبند قرار دارد. اکنون می توانید دوربین عکاسی‌تان را بردارید و از همه مناظر طبیعی و بکری که در مقابل چشمان شما است، عکاسی کنید! تورهای شاد شمال جذابیت‌های بخصوصی دارند که هیچ وقت تکرار شدنی نیستند. ?
تور شمال

جنگل های دوهزار

این جنگل‌ها یکی از مشهور ترین جنگل‌های شمال کشور هستند که معمولا در سفر به این منطقه از آن‌ها نیز بازدید می شود. این جنگل در چند کیلومتری تنکابن قرار دارد. زیبایی‌های این منطقه شامل جنگل‌ها، قله‎ها، چمن زارها، مراتع و نیز رودخانه دو هزار است. طبیعت بکر این جنگل‌ها مورد علاقه بسیاری از گردشگران است.

  • راهنمای دسترسی به جنگل‌های دوهزار : جنگل‌های دوهزار طبیعت نفسگیری دارد که در لیست بهترین مناطق شمال قرار می گیرد. برای رفتن به جنگل‌های دوهزار نخست می بایست به سمت تنکابن در استان مازندران بروید. در قدم بعدی جاده خرم آباد را ادامه دهید و پس از ۱۰ کیلومتر رانندگی به اول جاده سه‌هزار برسید. مسیر جاده‌های دوهزار و سه‌هزار بصورت جدا از هم در این قسمت از جاده قرار گرفته اند. طبیعت آرامبخش و سبز رنگ جنگل‌های پر طراوت دوهزار را از دست ندهید و از حس و حال حضورتان در آن جا کیف کنید! ?
تور شمال

دریاچه سد لار

این دریاچه نزدیک به شهر آمل و در ۱۳ کیلومتری پلور قرار گرفته است. این منطقه در واقع یک دشت عظیم دارای دریاچه‌ای زیبا و گونه‌های گیاهی جانوری متنوع است. در این منطقه جانورانی مانند فلامینگو، کبک، بز کوهی و پلنگ نیز زندگی می کنند که تنوع جالبی از گونه‌های جانوری را ایجاد کرده است. از دیگر زیبایی‌های این منطقه می توان به دشت‌های شقایق در فصل بهار اشاره کرد که منظره دریاچه را دیدنی تر از همیشه می کند.

تور شمال
  • راهنمای دسترسی به دریاچه سد لار: اگر اردیبهشت ماه را برای سفر به شمال ایران انتخاب کرده اید، بازدید از دریاچه سد لار را فراموش نکنید. این دریاچه در شهرستان آمل استان مازندران قرار دارد. دشت‌های شقایق که اطراف این دریاچه را در ماه اردیبهشت بسیار تماشایی و دل انگیز است!
تور شمال

این‌ها فقط تعداد کمی از جاذبه ها شمال کشور هستند و از سایر جاذبه‌های شمال می توان به این موارد اشاره کرد:

  • دشت دریاسر
  • منطقه ی تفریحی الندان
  • آرامگاه کاشف السلطنه
  • بام سبز لاهیجان
  • شیطان کوه
  • جنگل عباس آباد
  • ماسال

سفر با تور شمال

تورهای شمال معمولا مدت زمانی بین ۲ تا ۶ روز دارند. این تورها از اکثر شهرهای ایران وجود دارند و توسط آژانس‌های گردشگری مختلفی برگزار می شوند. بنا به امکانات، مدت زمان سفر، محل اقامت، وعده‌های غذایی، وسیله حمل و نقل و سایر عوامل، قیمت تورهای شمال متغیر است. یک تور داخلی ممکن است توسط اتوبوس، قطار و یا هواپیما انجام شود. شما می توانید بسته به سلیقه شخصی، فاصله شهر محل سکونت تا مقصد، میزان هزینه مد نظر و میزان زمانی که در اختیار دارید یکی از این روش‌ها را برای سفر انتخاب کنید. از پیشنهادهای لحظه آخری تور گروهی شمال غافل نشوید؛ ممکن است بتوانید با درصدی تخفیف از این تورهای داخلی بهره مند شوید.

تور شمال

محل اقامت شما در این تورها می تواند یک هتل گران قیمت، یک هتل معمولی، مهمانسرا و یا اقامتگاه‌های بوم گردی باشد. درباره وعده‌های غذایی نیز ممکن است برگزار کننده تور صرفا صبحانه را بر عهده بگیرد و یا تمامی وعده‌ها بر عهده تور باشد. این مسئله مستقیما بر میزان قیمت تور شمال موثر است. هنگام مقایسه قیمت تورهای شمال به تعداد وعده‌های غذایی، وسیله حمل و نقل و محل اسکان نیز توجه کنید.

تور شمال

بهترین جای دیدنی شمال ایران کجاست؟ عباس آباد

عباس آباد یکی از شهرستان‌های مازندران و افسانه‌ای ترین منطقه شمال کشورمان است. این منطقه از لحاظ گردشگری بسیار متنوع است و بسیاری از سلیقه‌ها را پوشش می دهد. عباس آباد همان نقطه استثنائی است که سرسبزی و آب و هوای لطیف و ملایم آن، زبانزد بسیاری از گردشگران و مسافران می باشد. مسیر جنگلی کلاردشت از نمونه‌های درخشان و استثنائی عباس آباد مازندران است. پارک ملی خشکه داران یا جنگل مازیچه عباس آباد یا غار دهچال از نمونه‌های دیگر جاهای دیدنی عباس آباد هستند.

تور شمال

بهترین جاذبه توریستی عباس آباد از نظر مسافران و گردشگران، دریاچه مشهور و آبی رنگ آن می باشد. یک بنای تاریخی در میانه این دریاچه معروف وجود دارد که قدمت آن به دوران صفویه تا اکنون باز می گردد. در کنار این دریاچه خارق العاده، باغی وجود دارد که در فهرست سازمان جهانی یونسکو قرار گرفته است.

چگونه می توانیم به عباس آباد برویم؟

شما عزیزان و دوست داران کوله گردی می توانید از سمت تهران به جاده هراز و آمل بروید. در مسیر مسیر جاده بابل، قائم شهر، ساری و بهشهر برانید. در قرم بعدی، نرسیده به بهشهر وارد بلوار هاشمی نژاد و سپس بلوار امام رضا شده و در نهایت وارد جاده عباس آباد می شوید. اگر قصد دارید تا به دریاچه عباس بروید، می بایست جاده رستوران قصر را رد کنید و به خروجی آن در سمت راست به سوی دریاچه عباس آباد بروید.

تور شمال

تور گروهی شمال با هواپیما

این که شما تمایل دارید با چه وسیله‌ای به شمال سفر کنید کاملا به انتخاب خودتان است. اما ما پیشنهاد می کنیم که تا حد ممکن با هواپیما سفر نکنید. اگر چه که تور گروهی شمال با هواپیما نیز وجود دارد، اما افراد کمی خواهان آن هستند. معمولا افراد اتوبوس و قطار را برای این سفر ترجیح می دهند. علت این موضوع این است که مسیر شمال کشور بسیار زیبا است و بهتر است از زیبایی‌های جاده و چشم انداز دیدنی آن استفاده کنید. خاصیت مسیرهای شمال ایران این است که حتی جاده‌ها هم جاذبه گردشگری محسوب می شود.

تور شمال

تور شمال با قطار

مزیت این تور نسبت به تور قبلی در این است که چشم اندازهای زیبای شمال کشور قابل مشاهده هستند. البته میزان بهره مندی از چشم اندازها در سفر با اتوبوس بسیار بیشتر است. اما سفر با قطار برای افرادی که در شهرهای دورتری نسبت به شهرهای شمالی زندگی می کنند بهترین گزینه است. چرا که مدت زمان سفر را کاهش می دهد.

تور شمال با اتوبوس V.I.P

پر طرفدار ترین تورهای شمال این تورها هستند. علت‌های متعددی نیز برای آن وجود دارد:

  • در سفر با اتوبوس تمام مسیر را به خوبی مشاهده کرده و از جای جای مسیر لذت می برید.
  • اگرچه این اتوبوس‌ها با اتوبوس‌های معمولی تفاوت‌های بسیاری دارند و از نظر کیفیت صندلی‌ها، امکانات و … در سطح بالایی قرار دارند اما به هر حال نسبت به قطار و اتوبوس هزینه کمتری دارند.
  • در سفر با اتوبوس افراد امکان معاشرت بیشتری دارند و لذت تفریح‌های دسته جمعی بیش از پیش احساس می شود.
تور شمال

? مزایای سفر به شمال با تورهای شاد شمال

همان طور که گفته شد سفر به شمال به دو روش شخصی و با تور امکان پذیر است. در این بخش می خواهیم درباره ی مزایای تور شمال نسبت به سفر شخصی صحبت کنیم.

کاهش دغدغه ها

در سفر شخصی تمام مسئولیت سفر بر عهده شما است. یک سفر خوب سفری ست که خستگی زندگی روزمره را رفع کند و عاری از دغدغه باشد. سفر با تور این خصلت را دارد. زمانی که شما همراه تور سفر می کنید با خیال راحت و آسوده و بدون هیچ گونه مسئولیتی از مناظر لذت می برید و می توانید زمان بیشتری را با خانواده و دوستان سپری کنید.

تور لیدر

در سفر با تورهای شاد شمال یک تور لیدر مجرب و کاربلد همراه شما است. این فرد از تمامی جاذبه‌های منطقه مطلع است و در مسیر توضیحات کاملی به شما ارائه می دهد. اما در یک سفر شخصی این امکان وجود ندارد. ممکن است جاذبه‌های گردشگری زیادی را از دست دهید، مسیر را گم کنید و یا درباره ی محلی که از آن بازدید کردید اطلاعات درستی نداشته باشید. به همین دلیل است که عده زیادی سفر با تور را ترجیح می دهند.

معاشرت گروهی

در سفرهای شخصی شما صرفا با افراد مشخصی که دوستان و یا خانواده شما هستند در ارتباط هستید. در حالی که در سفر با تور افراد مختلفی همسفر شما هستند که می توانید از معاشرت با آنان لذت ببرید. علاوه بر این هر چه جمعیت بیشتر باشد سفر شاد تر و جذاب تر خواهد شد. آوازها، سرگرمی‌ها و بازی‌های گروهی، دورهمی‌های شبانه دور آتش،… از جذابیت‌های سفر گروهی به همراه تور شمال هستند.

زمان بندی مشخص

در سفر به همراه تور یک برنامه ی مشخص وجود دارد. این برنامه به شما اطمینان خاطر می دهد. شما از شروع سفر زمان بندی دقیق برنامه ها را می دانید و زمان رفت و برگشت شما نیز مشخص است. بنابراین نگرانی بابت زمان وجود ندارد. اما در سفر شخصی معمولا این مشکلات وجود دارند و زمان بندی شما به حد کافی دقیق نیست.

بازدید از مکان های دیدنی متعدد

تعدد مکان‌هایی که در سفر با تور بازدید می شود، بسیار بیشتر از حالت عادی و شخصی است. این موضوع به این علت است که راننده و لیدر تور از مکان‌های دیدنی و بهترین مسیر برای رسیدن به آن‌ها اطلاع کامل دارند و زمان کمتری صرف طی راه می شود. علاوه بر این امکان افتادن در مسیر اشتباه و گمراه شدن نیز در تور منتفی می باشد. این در حالی است که در سفرهای شخصی برای رسیدن به یک جاذبه گردشگری باید مدت زمانی را به یافتن مسیر اختصاص دهید و ممکن است چند باری نیز وارد مسیر اشتباه شوید.

تور شمال

همان طور که گفته شد شمال ایران جاذبه‌های گردشگری بسیاری دارد که آن را تبدیل به مقصد مناسبی برای سفر‌های خانوادگی و دوستانه کرده است. روش‌های مختلفی برای سفر به شمال وجود دارد که در این مطلب به بررسی آن‌ها پرداختیم. اگر شما نیز سفر با تور را ترجیح می دهید، آژانس گردشگری ارمغان برای ارائه انواع خدمات تور شمال همراه شما است.

سوالات متداول تورهای شاد شمال ارمغان آفاق ایرانیان ?

ویژگی تورهای شاد شمال ارمغان آفاق ایرانیان چیست؟

تور شاد شمال جزو آن دست از تورهای داخلی است که هر ساله موج بزرگی از مسافران را به سمت و سوی جنگل‌های شمال کشورمان می کشاند. خدمات گردشگری تورهای شاد شمال بصورت ذیل می باشند:
اتوبوس توریستی
لیدر فوق العاده عالی برای تمامی مسیر
بیمه مسافرتی
چندین وعده صبحانه بوفه
چندین وعده ناهار ( منو ناهار شامل چلو ماهی+ ترشی تره ، چلو جوجه +باقالاقاتوق، چلو کباب کوبیده + خورشت قیمه، چلو مرغ + خورشت قرمه سبزی. * کلیه غذاها همراه با سالاد فصل و سالاد شیرازی و سیرترشی و نوشیدنی*)

گشت‌‌های ویژه تور شاد شمال به چه صورت است؟

تورهای شاد شمال ارمغان آفاق ایرانیان دارای گشت‌های ویژه درون شهری بسیاری است که نظر علاقه مندان بسیاری را نسبت به این تور ویژه شاد جلب کرده است. لیست زیر تمامی گشت‌های تور شاد شمال هستند:
آبگرم رامسر
رامسر دلربا
کاخ موزه سلطنتی
موزه عاج
جنگل‌های زیبای دو هزار
قایقرانی در ساحل هتل (با هزینه شما)
بازدید از مرکز خرید ایران کتان
بازدید از مرکز خرید هالیدی
بازار سوغات
چشمه دمکش
*** مسافران تورهای شمال می بایست دقت داشته باشید که هزینه ورودی اماکن گردشگری شهرهای شمال برعهده خودتان است. ***

بهترین فصل سفر به شمال ایران با تورهای شاد شمال چه زمانی است؟

فصل‌های پاییز و بهار بهترین فصل برای بستن چمدان و رزرو تورهای شاد شمال است. چرا که آب و هوای مطبوع و لطیف شهرهای شمال ایران در این موسم، مورد توجه بسیاری از مسافران است.

برترین مراکز خرید شمال ایران چه مراکزی هستند؟

اگر قصد دارید تا با تورهای شاد شمال به تمامی جاذبه‌های گردشگری کشورمان سر بزنید، می بایست بازدید از لیست زیر را در اولویت قرار بدهید. خوب است بدانید که مرکز خرید ایران کتان نیز در گشت‌های ویژه تور شمال قرار دارند.
مرکز خرید ایران کتان
مرکز خرید سله بن
مرکز خرید سالیان
مرکز خرید شی شی
مرکز خرید لایکو
مرکز خرید مهر ۱
مجتمع تجاری انقلاب

جاهای دیدنی شمال در تابستان کدام یک از مناطق هستند؟

تابستان فرصت بسیار مناسبی برای رزرو تورهای شاد شمال است تا از جاذبه‌های گردشگری شمال ایران بازدید کنید و لحظاتی بسیار دل انگیزی را برای خود و خانواده‌تان رقم بزنید.
خانه میرزا کوچک جنگلی
امامزاده هاشم
آبشار شیطان کوه
تله کابین لاهیجان
استخر لاهیجان
جواهردشت
چشمه های باداب سورت
پارک ملل ساری
پارک نیلوفر آبی
دریاچه خزر
دریاچه چورت
باغ گلبن
پارک جنگلی قرن آباد
جنگل توسکستان

با ثبت شماره خود از آفر ویژه تور شمال ارمغان بهره مند شوید

    برای رزرو و اطلاع از تور های داخلی با ما تماس بگیرید.

    دفتر مشهد: ۰۹۱۵۷۲۳۷۸۰۰ — ۳۷۲۳۷۸۰۰ – ۰۵۱

    همکاران ما