جزییات تور

آینده ی هتل های لوکس

اقامت در هتل های لوکس نسل آینده

تا به حال دوست داشتید زیر آب بخوابید یا اینکه روی تختی که بر روی آب های زلال و شفاف در حال حرکت است؟ خودتون رو برای این تجربه ها آماده کنید چرا که آینده ی صنعت هتل سازی به این سمت خواهد رفت.

اگرچه خیلی از طرح های مفهومی هتل های لوکس سرتاسر دنیای اینترنت قابل مشاهده هستند ولی چندین مورد از آنها در حال ساخت می باشند آن هم به این دلیل که ساخت این طرح ها امکان پذیر بوده است.

از استراحتگاه های زیر دریا گرفته تا اتاق های ساخته شده در زیر آبشار،این هتل ها در حال ساخت می باشند و تا چند سال آینده افتتاح خواهند شد.

 

هتل Shimao Wonderland Intercontinental

این هتل در شهر شانگهای چین می باشد که قرار است در اوایل سال ۲۰۱۷ به بهره برداری خواهد رسید.این هتل پنج ستاره دارای ۳۲۸ اتاق رویایی می باشد که در زیر آبشار واقع شده اند.

هتل Royal Atlantis

باز هم دبی و باز هم یک سازه ی فوق العاده دیگر…

این مجموعه ۱٫۴ میلیارد دلاری در سال ۲۰۱۸ افتتاح خواهد شد که روی جزیره ی پالم که ساخته بشر است می باشد. این هتل دارای ۸۰۰ اتاق مهمان و ۲۵۰ آپارتمان لوکس در ۴۶ طبقه است که سازه کاملا شیشه ای می باشد.

هتل Lofoten Opera

این معماری زیبا و شگفت انگیز که به شکل مار می باشد منظره ای فوق العاده از جزایر لوفوتن نروژ را به شما می دهد.قرار بوده این هتل در سال ۲۰۱۵ افتتاح شود که هم اکنون اعلام کرده اند که به زودی زمان افتتاح اعلام خواهد شد.

هتل شناور Salt & Water

این طرح توسط یک شرکت طراحی صربستانی پیاده شده است که اتاق ها بر روی آب شناور خواهند بود و تجربه ای فوق العاده را به شما خواهد داد.

آینده ی هتل های لوکس

جزیره خصوصی Amillarah

این جزیره خصوصی در حال ساخت می باشد.این جزیره در آب های خلیج پارس است که منظره ای فراموش نشدنی را برای شما به ارمغان می آورد.

آینده ی هتل های لوکس

هتل Creascent

این هتل در شهر باکو واقع شده است که در اواخر سال ۲۰۱۶ به بهره برداری می رسد و روی یک جزیره مصنوعی بنا می شود.

استراحتگاه کوهستانی Dawang

این هتل در شهر چانگ شای چین بنا خواهد شد که در سال ۲۰۱۶ افتتاح خواهد شد. از ویژگی های این هتل ۵ ستاره بودن آن و دارای ۳۳۰ سوئیت می باشد.

ریزورت Keemala

این هتل خارق العاده تا آخر سال ۲۰۱۵ افتتاح می شود که در جزیره زیبای پوکت تایلند می باشد.از ویژگی های این هتل کلبه های کاهگلی آن می باشد که بسیار زیبا جلوه می کنند.

ریزورت زیردریایی Posedion

این هتل اولین هتل جالبی است که در یک زیر دریایی آمریکایی در آب های فیجی می باشد. این هتل از ۲۴ سوئیت،کتابخانه،اسپا،بار و رستوران تشکیل شده است.
شما می توانید برای رزرو برترین و زیبا ترین هتل های دنیا با و رزرو هتل خارجی مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

 *** جهت رزرو هتل در سراسر دنیا با کارشناسان ما تماس بگیرید ***

۰۵۱-۳۷۲۳۷۸۰۰ — ۰۹۱۵۷۲۳۷۸۰۰

همکاران ما