جزییات تور

تور آفریقا جنوبی ? تور آفریقای جنوبی از مشهد ? تور آفریقای جنوبی از تهران

جمهوری آفریقای جنوبی توریست های بیشتری را نسبت به سایر مناطق جنوبی صحرای آفریقا به خود جذب می کند که شامل چشم اندازهای متنوع، شهرهای عظیم و مناظر طبیعی حقیقتا نفس گیری می باشد. تور آفریقا جنوبی برای دوستداران طبیعت مکانی شدیدا دلپذیر است که در مجاورت اقیانوس آتلانتیک و اقیانوس هند و چندین کشور آفریقایی مانند بوستوانا، لیسوتو، موزامبیک، نامیبیا، سوازیلند و زیمباوه قرار گرفته است. با ارمغان آفاق ایرانیان همراه باشید تا جاذبه‌های تور آفریقا جنوبی را به شما عزیزان ارائه بدهیم.

تور آفریقا جنوبی

مطمئنا عده‌ای از توریست‌ها برای بازدید از پارک جنگلی و تجربه زندگی حیوانات وحشی آفریقا به این کشور سفر می کنند. پارک ملی Kruger یکی از مشهور ترین پارک‌ها است. کسانی که با تور آفریقا جنوبی در این ناحیه به سیاحت می پردازند، می توانند فیل‌ها، زرافه‌ها، شیرها و گورخرهایی را ببینند که به شیوه بومی خود زندگی می کنند.

تور آفریقای جنوبی

سایر توریست‌ها نیز می توانند به ساحل رفته و از امکانات تراز اول موج سواری و سواحل فوق العاده این کشور لذت ببرند. کسانی که علاقه دارند داوطلبانه در فعالیت‌های بشر دوستانه خدمت کنند، با تعداد بسیار زیادی از افراد مشابه خود مواجه خواهند شد و بطور حتم اوقاتی خاطره انگیز و زیبا خواهند داشت. فرودگاه بین المللی او آر تامبو در ژوهانسبورگ (OR Tambo) به عنوان اصلی ترین راه بین المللی ورود به آفریقای جنوبی می باشد و در حقیقت شلوغ ترین فرودگاه سراسر قاره آفریقا است.

کیپ تاون

جاذبه‌های این شهر به حدی زیاد هستند که شما مجبور خواهید شد از بین آن‌ها تعداد محدودی را انتخاب نمایید. اگر مدت کمی در این شهر هستید، شاید بهتر باشد فقط در مرکز شهر به گردش بپردازید و از جاذبه‌های توریستی فراوان این شهر تاریخی و مناطق ساحلی آن لذت ببرید.

تور آفریقا جنوبی

در حقیقت اکثر جاذبه‌های گردشگری این شهر بسیار به هم نزدیک هستند و پیاده هم می توانید از آنها دیدن کنید. اما اگر مدت زیادی می خواهید اینجا بمانید، بهتر است از جاذبه‌های اطراف شهر نیز استفاده کنید که در سواحل و مناطق حاشیه‌ای کیپ تاون مستقر شده اند. در هر صورت اوقات خوشی در این شهر خواهید داشت.

آکواریوم های اقیانوس در جاده Dock

این آکواریوم حدود ۳۰۰ نوع ماهی در خود جای داده که همگی از ماهی‌های بومی اقیانوس هند و آتلانتیک می باشند. مخزن Open Ocean پربازدید ترین بخش از این آکواریوم است که کوسه‌ها و انواع ماهی‌ها را در آن می توان مشاهده کرد. این کوسه‌ها به همراه نمایش‌های خنده دار دلفین‌ها از محبوب ترین برنامه‌ها هستند.

افلاک نما در باغات ملکه ویکتوریا

این جاذبه که در ساختمان موزه آفریقای جنوبی کیپ تاون مستقر شده، به تمام بازدیدکنندگان در تمام سنین این امکان را می دهد که از تئاتر Celestial لذت برند. چندین نمایشگاه نیز برای تمام سنین از ۱۰ ساله‌ها گرفته تا بزرگسالان وجود دارد. گنبد عظیم این افلاک نما نیز نمایی زیبا از آسمان شب به نمایش می گذارد.

از دیگر مناطق دیدنی قصر Good Hope درخیابان Buitenkant ،جزیره Robben، دروازه‌ی نلسون ماندلا، کلیسای Groote در میدان کلیسا و…

تور آفریقا جنوبی

ژوهانسبورگ

بدون شک ژوهانسبورگ کلان شهری فعال و پرجنب و جوش می باشد و جاذبه‌های طراز اولی برای ارائه به توریست‌های خود دارد. بسیاری از جاذبه‌های پرطرفدار این شهر از سال‌ها پیش در اینجا مستقر شده اند و برای اهالی محلی آفریقا و گردشگران، جذاب و شگفت انگیز هستند. این شهر همواره در حال تغییر و تحول است و همیشه می توانید به دنبال جاذبه‌های جدید و تجربه‌های جدید بگردید. افلاک نمای شهر، شهر مرجان طلایی (Gold Reef) و باغ وحش معروف ژوهانسبورگ از جمله پرطرفدارترین جاذبه‌ها هستند.

تور آفریقا جنوبی

باغ وحش ژوهانسبورگ

این باغ وحش تاریخی حدود ۱۰۰ سال پیش تاسیس شد و هنوز با قدرت به کارش ادامه می دهد. امروزه حدود بیش از ۲ هزار حیوان در ۵۰ گونه ی مختلف در این باغ زندگی می کنند. عمده شهرت این باغ بدلیل نگه داری از شیرهای سفید نایاب و عجیب است. مساحت این باغ وحش حدود ۵۴ هکتار بوده و این موقعیت را خواهید داشت که شاهد غذا خوردن حیوانات آن باشید در سخنرانی های مربوطه شرکت کنید؛ جاذبه هایی هم مخصوص کودکان وجود دارند. همچنین می توانید از وقایع فصلی اینجا و تورهای همراه با راهنمای باغ استفاده کنید.

شهر مرجان طلایی (Gold Reef)

در اینجا خواهید دید که مردم در زمان استخراج طلا چگونه زندگی و کار می کرده اند. برخی از خانه‌ها، کافه‌ها، مغازه‌ها، تئاتر و هتل این شهر بازسازی شده اند. در اینجا حتی خشکشویی چینی و اداره روزنامه نیز وجود دارد. یکی از جاذبه‌های اصلی شهر، یک معدن متروکه متعلق به شرکت Crown Mines می باشد که از ثروتمند ترین کمپانی‌های استخراج معدن جهان است.

برج Top of Africa

این برج بهترین جایی است که از روی آن می توانید تمام شهر را ببینید. حتی در بام آن یک رستوران مستقر شده است. در هوای صاف و عالی می توانید از طبقه‌ی ۵۰ام آن، ژوهانسبورگ مرکزی، جاذبه‌های زیبای آن، Soweto، Sandton، فرودگاه و حتی Pretoria را ببینید. Carlton Centre جذابیت خاصی بدست آورده و چندین فروشگاه و یک سینما را در خود جای داده است.

فروشگاه Kwazulu Muti

دلیل اینکه چرا این فروشگاه سنتی دارو به عنوان “موزه ی انسان و علم” شناخته می شود، هنوز جای سوال است. این مکان ۶۰ سال پیش بنا شد و امروزه بیش از ۱۹۰۰ نوع گیاه خشک شده به همراه وسایل برقی جالبی مانند کتری برقی زولوها و عصای راه رفتن را شامل می شود. در طول سالیان گذشته اینجا به یکی از معروف ترین جاذبه‌های توریستی شهر تبدیل شده است.

جهت دیدن این طبیعت زیبا در تور آفریقا با همکاران ما تماس بگیرید

۳۷۲۳۷۸۰۰ – ۰۹۱۵   — ۷۲۳۷۸۰۰ ۰۹۱۵

همکاران ما