جزییات تور

مکان های دیدنی پاریس در تور فرانسه

تور فرانسه

بسیاری از مردم جهان دوست دارند از نزدیک پاریس را ببینند، در خیابان های آن قدم بزنند و در کافه هایش قهوه بنوشند. این شهر مملو از زیبایی است. از موزه لوور گرفته است تا برج ایفل، کلیسای نتردام، خیابان شانزه لیزه، ساکره سوآ و … . پاریس را می توان شهر مد و فرهنگ نیز نامید. باید گفت پاریس اصلی ترین جاذبه گردشگری فرانسه است. هتل ها و مسافرخانه های متنوع با قیمت های متفاوت در این شهر وجود دارند. حمل و نقل این شهر نیز عالیست. مترو مهم ترین نقش را در جابه جایی مسافرها در این شهر ایفا می کند.

 

برج ایفل (Eiffel tower)

برج ایفل برای بزرگداشت صدمین سالگرد انقلاب فرانسه ساخته شده است. نام سازنده این بنا گوستاو ایفل بود و به همین دلیل نام ایفل را بر آن نهاده اند. برج ایفل، یکی از عجایب هفت گانه دنیاست و نه تنها به عنوان نماد شهر پاریس، که به عنوان یکی از برج های مشهور و قابل تامل دنیا شهرت دارد.

برج ایفل حدود ۳۲۴ متر ارتفاع و ۱۶۶۵ پله دارد. حدود سیصد کارگر به مدت دو سال و دو ماه متوالی کار کرده اند تا سرانجام در سال ۱۸۸۹ این برج افتتاح شده است.

68_1-1024x691
کلیسای جامع نوتردام (Notre Dame Cathedral)

نوتردام – « به معنای بانوی ما» – یکی از مهم ترین بناهای مذهبی-تاریخی شهر پاریس است. این کلیسا از زیباترین کلیساهای اروپا با قدمتی بیش از هفتصد سال است و معماری آن به معنی واقعی کلمه خیره کننده و زیباست.

کلیسای نوتردام دو برج دوقلو با ارتفاع ۷۰ متر دارد. ناقوس کلیسای نتردام که بزرگ ترین ناقوس کلیسای جهان است و حدود ۱۳ تن وزن دارد، در برج سمت راست قرار دارد و برای رسیدن به آن باید حدود ۲۰۰ پله سنگی را بالا رفت. در حیاط کلیسا نیز یکصد مجسمه سنگی از پادشاهان فرانسه قرار دارد.

kvefr1367s
موزه لوور (Louvre Museum)

در سال ۱۷۳۹ میلادی تاسیس شده است و یکی از پربازدیدترین موزه های فرهنگی جهان است. بیشتر آثاری که در موزه لوور نمایش داده می شود در زمینه فرهنگ، تاریخ و هنر است.
زیباترین قسمت موزه، ورودی آن است. پِی‌پیرامید به صورت هرمی شیشه ای ساخته شده است و بخش بزرگی از راهروهای زیرزمینی را نورافشانی می کند.

مکان های دیدنی پاریس
شانزه لیزه (Champs Elysees)

شانزه لیزه میان خیابان شارل دوگل و میدان کنکورد واقع شده است. طول این خیابان حدود ۲ کیلومتر است. گران ترین برندها در خیابان شانزه لیزه شعبه دارند. بهترین رستوران ها و کافه ها را می توان در این خیابان پیدا کرد. پارک ها و گل کاری های این خیابان نیز از جمله جاذبه های آن هستند. یعنی علاوه بر سالن های سینما و تئاتر، کافه و رستوران، فضاهای سبز و پارک های سرسبزی دارد که مکان های خوبی برای تفریح و استراحت به شمار می روند.

large
تاق پیروزی (Arc de Triomphe)

تاق پیروزی در واقع یادبودی برای سربازهایی است که در طول تاریخ جان خود را در را فرانسه از دست داده اند. تاق پیروزی در سال ۱۸۰۶ میلادی توسط فردی به نام ژان شارگرین طراحی و بنا شده است. ارتفاع این بنا حدود ۵۰ و عرض آن ۴۵ متر است.

Arc-de-Triomphe-at-sunset-Paris-France1
آرامگاه پانتئون (Pantheon)

ساختمان این آرامگاه معماری قدیمی و به سبک  معابد یونانی دارد. اندازه این ساختمان با همه بناهای معمولی متفاوت است ۱۱۰ متر طول و ۸۳ متر عرض دارد. از جمله جاذبه های آن ۴۲۵ پله ای است که برای رسیدن به بالای هرم گنبدی شکل این بنا وجود دارند. در این آرامگاه، بزرگان علم وسیاست فرانسه همچون امیل زولا، ویکتورهوگو، ژان مولن، ماری کوری، الکساندر دوما و … به خاک سپرده شده اند.

کشور فرانسه جزو کشورهای تور اروپا از مشهد محسوب می شود که شما می توانید به راحتی این تور را تجربه کنید.

Panthéon_Paris_25_March_2012

برای کسب اطلاع بیشتر با ما تماس بگیرید.

شماره تماس‌های شرکت هواپیمایی ارمغان : ۳۷۲۳۷۸۰۰ ۰۵۱  – ۰۹۱۵۷۲۳۷۸۰۰

ایمیل شرکت : info@armaghantravel.com

همکاران ما