بهترین مقصد سفر برای آخر تعطیلات

آخرین ماه تعطیلات و بهترین مقصد سفر

شهریور ماه برای دانشجویان و دانش آموزان آخرین فرصت سفر تابستانی است، پس بهتر است دست به کار شوید و قبل از اینکه مهر ماه کار شروع شود، یکی از ۵ مقصد زیر را انتخاب کنید و به سفر بروید. این پیشنهادها طوری انتخاب شده اند تا نه تنها گرمای تابستان مانع از سفر شما نشود بلکه حتی هوای خنک مقصد هم خستگی سفر را از تن شما در کند. توضیحاتی که برای هر یک از مقاصد گردشگری نوشتیم بصورت خلاصه می باشد.

آبشار اسپه او

بهترین مقصد سفر برای آخر تعطیلات

آبشار اسپه او در استان مازندران در نزدیکی روستای پاسند در نکا واقع است. این روستا پر از جنگل سرسبز و این آبشار تنها یکی از جاذبه های طبیعی آن است. آبشار به صورت پلکانی و کاسه ای است و بیش از ۳۰ متر ارتفاع دارد. پیاده روی طولانی برای رسیدن به آبشار و همچنین عبور از رودخانه ای که آبشار از آن می گذرد، مفرح است.

مازیچال

بهترین مقصد سفر برای آخر تعطیلات

دهکده مازیچال که نزدیک کلاردشت قرار دارد یک یاز زیباترین جاذبه های طبیعت گردی ایران است. این روستا چشم اندازی وسیع از رامسر تا چالوس دارد و پر از ابرهای زیباست. این منطقه با آب و هوای بسیار مطبوعش مقصد خوبی برای سفر در تابستان است.

 اورامان

بهترین مقصد سفر برای آخر تعطیلات

روستای اورامان از زیباترین مناطق استان کردستان است که در دامنه کوه قرار گرفته. این منطقه پر پیچ و خم با آب و هوای کوهستانی بسیار زیباست ولی در فصل سرما بارش برف، دسترسی به آن را غیرممکن می کند.

مرگور

بهترین مقصد سفر برای آخر تعطیلات

روستای مرگور در شهرستان ارومیه واقع شده است. این روستا دارای تنوع گونه های مختلف گیاهی و پر از آبشارهای طبیعی، رود، باغ و دره های سرسبز است. چشمه های آب معدنی زیادی هم دارد.

روستای تخت سلیمان

بهترین مقصد سفر برای آخر تعطیلات

در استان آذربایجان غربی واقع شده است. مجموعه بناهای تاریخی تخت سلیمان در اطراف دریاچه ای طبیعی ساخته شده اند که زیباست. آثار دوره های اشکانیان و ساسانیان در این محل قرار دارند. مجموعه تاریخی تخت سلیمان پر از تاریخ ایرانیان، مغول و ایتالیایی هاست که دیدن آنها هر انسانی را به ذوق می آورد. گنج هایی هم در این دریاچه مدفون است.

همکاران ما