هتل های سریلانکا

سریلانکا کشوری خارق العاده و توریستی است که دارای طبیعتی بکر و بی نظیر است.داشتن پارک های ملی بسیار،حیات وحش بی نظیر و تاریخ غنی این کشور را به منطقه ای توریستی تبدیل کرده است.اگرچه این کشور مساحت کمی دارد و کوچک است ولی منظره های دیدنی بسیاری را در این کشور می توان دید.

اکثر هتل های سریلانکا پنج ستاره می باشند،هتل هایی با موقعیت های مکانی فوق العاده که مطمئنا برای گردشگرن آرامش را به همراه دارند.

شرکت ارمغان آفاق ایرانیان با برگزاری تور گروهی سریلانکا در مهر ماه ۹۶ و فرآهم کردن بهترین ها برای شما عزیزان سعی بر این دارد که سفری خوش و رویایی را در این سرزمین زیبا برای شما رقم بزند.

در این نوشته شما را با هتل هایی که در سه شهر کلمبو،کندی و بنتوتا برای شما در نظر گرفته ایم آشنا می کنیم:

هتل کینگزبری(The Kings Bury)

این هتل ۵ ستاره با داشتن ۲۲۹ اتاق در نزدیکی اقیانوس هند واقع گردیده است. فاصله آن با فرودگاه بین المللی تقریبا ۴۵ دقیقه و همچنین فاصله این هتل با مرکز شهر و جاذبه های گردشگری کمتر از ۱۵ دقیقه پیاده روی می باشد. این هتل همانند هتل های دیگر دارای انواع رستوران های بین المللی  و بار می باشد.اتاق های این هتل نورگیر و دارای سیستم تهویه می باشد..

امکانات تفریحی و رفاهی:

استخر سرپوشیده و روباز،سونا و جکوزی،باشگاه بدنسازی،ماساژ،اینترنت پرسرعت،سالن آرایش و زیبایی،صرافی،اجاره ماشین و پارکینگ،خشکشویی،انبار بار و چمدان و …

انواع اتاق ها:

Standard Room,Superior Room,Executive Room, Deluxe Room,Premium Room

هتل ایدن ریزورت اند اسپا(Eden Resort And SPA)

این هتل ۵ ستاره در نزدیکی ساحل طلایی بروولا (Beruwella) در شهر بنتوتا واقع گردیده است. فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی شهر کلومبو ۹۶ کیلومتر می باشد. این هتل دارای ۱۵۸ اتاق و همچنین دارای ۳ رستوران های بین المللی،بار و کافی شاپ می باشد.

امکانات ورزشی و تفریحی:

باشگاه بدنسازی،استخر روباز،مرکز سلامت و ماساژ،حمام بخار و جکوزی،سونا،زمین تنیس،بیلیارد،اسکوآش،ماهیگیری،انواع ورزش های آبی،اتاق بازی مخصوص کودکان،اینترنت رایگان در محوطه هتل،پارکینگ،خشکشویی،کتابخانه و …

انواع اتاق ها:

Superior Room,Deluxe Room,Suite Room

هتل ارل ریجنسی(Earl’s Regency)

این هتل ۵ ستاره در نزدیکی دریاچه کندی  و در شهر کندی واقع گردیده است. این هتل یکی از هتل های لوکس کندی به شمار می رود این هتل دارای ۱۰۲ اتاق می باشد.

امکانات تفریحی و رفاهی:

باشگاه بدنسازی،زمین تنیس،بیلیارد،اسکوآش،دوچرخه سواری،استخر روباز،استخر مخصوص کودکان،مرکز سلامت و ماساژ،اتاق بازی های کامپیوتری،زمین مخصوص بازی کودکان،خشکشویی،صرافی و …

انواع رستوران های محلی و بین المللی:

رستوران بین المللی Far Pavilions

رستوران هندی Royal Spice

کافی شاپ Mountbatten Lounge

انواع اتاق ها:

Standard Room,Deluxe Room,Luxury Room

همکاران ما