جزییات تور

تور قبرس

تور قبرس از مشهد

قبرس جزیره ای زیبا در مدیترانه

کشور قبرس در اروپا واقع شده است و کشوری جزیره ای می باشد. قبرس در شرق دریای مدیترانه می باشد و پایتخت آن نیکوزیا است. این کشور دو بخش دارد که بخشی یونانی نشین و بخش دیگر ترک نشین هستند. جالب است بدانید که ترک های قبرس مسلمان هستند. این کشور سومین جزیره بزرگ مدیترانه است.

آب و هوای قبرس در تابستان گرم است که این گرما از اواسط اردیبهشت تا آخرهای مهر ماه به طول می انجامد. زمستان های قبرس کوتاه  و هوا ملایم است.

تور قبرس

پارک آبی آفرودیت

این پارک آبی با نمادهایی از اساطیر یونانی طراحی و تزیین شده است و تمامی سرسره ها با معماری یونانی می باشد.این پارک آبی از بهترین سرسره های آبی د سایزهای مختلف تشکیل شده است  که زمین کوچکی برای کودکان،رستون های زیادی در محوطه آن قرار دارد.

خیابان فینیگوودس

خیابان نخل در شهر لارناکا اصلی ترین خیابان این شهر است که مردم شهر آنجا را بسیار دوست دارند.کافه های زیادی در این خیابان واقع شده است که فرصت خوبی برای نوشیدن قهوه  یا نوشیدنی های دیگر است.فروشگاه ها و مغازه ها محلی برای خرید را برای شما ایجاد می کند و می توانید صندل و لباس های خنک و ساحلی خریداری کنید.

تور قبرس از مشهد

غار دریایی

غار طبیعی دریایی نیز که از جاذبه های گردشگری شهر آیاناپا می باشد و با قایق های تفریحی می شود به آنجا رفت.

ساحل نیسی

ساحلی با شنهای طلایی و آبی شفاف. یک جزیره کوچک در کنار آن قرار دارد که براحتی و بدون نیاز به قایق یا شنا کردن و پیاده می توان به آنجا رسید. در این جزیره انواع مختلف قایق اجاره ایی جهت استفاده وجود دارد. در بالای قایقهای پدالو، یک سرسره وجود دارد، که در وسط دریا می توان از آن استفاده کرد. در انتهای ساحل نیز یک جرثقیل برای بانجی جامپینگ وجود دارد که می توانید هیجان خود را در آنجا خالی کنید!

مسجد حلا سلطان، مرکز شهر آیاناپا، کلیسای سنت لازاروس و بسیاری جاهای دیدنی دیگر به گردشگران نوید مسافرتی خاطره انگیز می دهد.

آژانس ارمغان بهترین امکانات و خدمات را در زمینه تور اروپا از مشهد ارائه می دهد که شما می توانید به ما اطمینان کامل داشته باشید.

تور قبرس

 

برای خرید تور قبرس با ما تماس بگیرید

تلفن : ۳۷۲۳۷۸۰۰ – ۰۵۱   — ۳۷۲۳۷۸۰۰ ۰۵۱

ایمیل : info@armaghantravel.com

همکاران ما