تور مارماریس مستقیم از تهران

اگر قصد دارید به جای خوش آب و هوا و سر سبز سفر کنید، تور مارماریس مستقیم از تهران گزینه بسیار خوبی برای انتخاب مقصد می باشد. وقتی مارماریس را بعنوان مقصد انتخاب می کنید، سرگرمی ها و تفریحات زیادی در برنامه تان خواهید داشت. ماماریس بدلیل اینکه در مجاورت دریای مدیترانه و کوه های پوشیده از درخت قرار دارد و از نظر موقعیت جغرافیایی و آب و هوا شبیه هیچ کدام از سایر شهرهای ترکیه نمی باشد. از این رو با انتخاب تور مارماریس مستقیم از تهران پشیمان نخواهید شد.

برای تهیه بلیط هواپیما به تهران با بهترین قیمت کلیک کنید

بلیط داخلی

تور مارماریس مستقیم از تهران | شهر دلربای جنوب ترکیه

راه ارتباطی با آژانس ارمغان آفاق ایزانیان

آب و هوای مارماریس در فصل تابستان گرم و شرجی می باشد. دمای هوا در ماه جولای و آگوست با ورود موج گرما بسیار بالا است . در ماه اکتبر نیز با وجود بارش باران، هوا همچنان گرم است و گردشگران ترجیح می دهند که در اوایل پاییز مخصوصا ماه سپتامبر به این شهر سفر کنند. زمستان های مارماریس ملایم و مرطوب است و در این فصل باران شروع به باریدن می کند. زمستان بهترین فصل برای رزرو تور مستقیم مارماریس از تهران برای گردشگرانی است که در ماه های پاییز فرصت سفر و گشت و گذار را نداشته اند.

فرودگاه های مارماریس ترکیه

فرودگاه اصلی شهر مارماریس ترکیه، فرودگاه دالامان می باشد. گفتنی است این فرودگاه فاصله بسیار کمی در حدود ۱۰۰ کیلومتری تا شهر ماماریس دارد. برای اینکه از این فرودگاه به مرکز شهر ماماریس بروید، می توانید از اتوبوس ها و تاکسی هایی که در آنجا قرار داده شده اند استفاده کنید. نگران محدودیت های زمانی تان نباشید، چرا که اتوبوس های فرودگاه دالامان به فاصله زمانی نیم ساعت حرکت می کنند و از نظر قیمت بسیار مناسب هستند. تاکسی های فرودگاه دالامان نیز در هر ساعت از شبانه روز آنجا حضور دارند و با قیمتی ارزان شما را به سمت هتل خواهند برد.

در ار تباط با تور ماماریس ترکیه بخوانید: تور مارماریس از مشهد

تفریحات در تور ماماریس پاییزی

گردش در تور ماماریس مستقیم از تهران

آژانس ارمغان آفاق ایرانیان قصد دارد تا برای سفر شما مهیج ترین تفریح را در شهر مارماریس ترکیه معرفی کند. سفر با جیپ گروهی از نمونه تفرحات و سرگرمی هایی است که آدرنالین شما و هم گروهی های تان را به اوج می رساند. با جیپ های ماماریس به دل طبیعت بزنید و از جاذبه های طبیعی ماماریس نهایت لذت را کسب کنید. البته قایق دزدهای دریایی هم برای افرادی که به دنبال ماجراجویی هستند، از گزینه های برتر برنامه های تفرحی است. برای رزور تور مستقیم مارماریس از تهران با همکاران ما در ارمغان آفاق ایرانیان تماس بگیرید، تمامی شرایط را بپرسید و تصمیم نهایی تان را بگیرید.

همکاران ما