جاذبه های طبیعت گردی در ایران

جاذبه های طبیعت گردی در ایران را تجربه کنید

ایران با داشتن مناظری بکر و جاذبه های بسیاری از لحاظ مناطق دیدنی یکی از بهترین کشورهای جهان محسوب می شود. چیزی که ایران را بسیار دیدنی و متمایز کرده است چهار فصل بودن این کشور است.

 سوباتان

منطقه ییلاقی سوباتان یکی از زیباترین و خارق العاده ترین طبیعت های ایران را دارد. این منطقه به خاطر دسترسی سخت کمتر شناخته شده می باشد. اما در بین کسانی که به دنبال ماجراجویی در ایران هستند این منطقه از محبوبیت بسیاری در بین این قشر برخوردار است. این روستا در ارتفاعات شهر تالش قرار گرفته است. خرداد ماه بهترین طمان سفر به این منطقه شگفت انگیز است. در این ماه گل های شکفته این منطقه را بسیار زیبا می کند.
جاذبه های طبیعت گردی

 باداب سورت

در کنار کوه زیبای دماوند و سرو ابرکوه، چشمه های باداب سورت از آثار طبیعی ملی ایران محسوب می شود.این چشمه ها بعد از پامو کاله در کشور ترکیه دومین چشمه آب شور در جهان است. این چشمه ها در بخش چهاردانگه ساری در استان مازندران است.رسوب ایجاد شده در شیب کوهپایه باعث بوجود آمدن طبقات حوضچه ی بسیار دیدنی به رنگ های زرد و قرمز و نارنجی شده است.
 جاذبه های طبیعت گردی

 جواهردشت

آیا فردی ماجراجو هستید؟ دوست دارید بر فراز ابرها راه بروید؟ منطقه ییلاقی جواهردشت در کنار قله سماموس و همچنین نزدیکی به دریای خزر مناظر زیبایی از کوه و ابر و جنگل را بوجود آورده است. آب و هوای عالی،بکر بودن این منطقه مسافران زیادی را به این منطقه می کشاند.
جاذبه های طبیعت گردی

 چابهار

تنها بندر اقیانوسی ایران چابهار است که در جنوب شرقی ایران و در نزدیکی اقیانوس هند واقع شده است. چهار بهار با چابهار در تمام سال آب و هوای معتدل و خوبی دارد. از جاذبه های این منطقه ی زیبا می توان به جنگل حرا،سواحل سنگی و کوه های مریخی اشاره کرد.
 جاذبه های طبیعت گردی

اورامان

ماسوله ی استان کردستان و مهد زرتشت ایران، اورامان است. این منطقه را باید شما مسافران عزیز در لیست سفرهای خود حتما قرار دهید. منطقه ی اورامان کوهستانی ایت و بین مرز ایران و عراق است. معماری بی نظیر این روستا با دره های زیبا از جاذبه های این منطقه به شمار می رود. زبان قدیمی مردم این منطقه زبان اوستایی است. اگر به این منطقه سفر کردید حتما نان محلی این منطقه را امتحان کنید.
جاذبه های طبیعت گردی

 کویر لوت و کلوت ها

از دیگر جاذبه های طبیعت گردی ایران به کویر لوت و کلوت ها می توان اشاره کرد. اکثر کویر لوت فاقد پوشش گیاهی ایت و دارای ماسه های روان در سرتاسر آن است. گرم ترین نقطه ی جهان در کویر لوت است.
کویر لوت از نظر مجله نشنال جئوگرافی چهارمین منطقه ی دیدنی روی کره ی زمین است.
جاذبه های طبیعت گردی

 قشم

جزیره ی زیبای قشم که با تور قشم می توان از آن دیدن کرد بزرگترین جزیره ی دنیا محسوب می شود که کشور نیست. طبیعت زیبا و دیدنی آن مثال زدنی است. از جاذبه های این جزیره می توان به غار نمک،دره ستارگان،انجیر معابد و سدهای دوره ساسانیان اشاره کرد.
  جاذبه های طبیعت گردی

 مرنجاب و دریاچه نمک

این کویر در کنار شهر آران و بیدگل  از زیباترین نقاط کویری است که دسترسی آن بسیار راحت است. این کویر در جوار ریگ جن،کویر مرکزی و دریاچه نمک است.
دریاچه نمک،جزیره ی سرگردان و قلعه مرنجاب از دیدنی های این جاذبه ی طبیعت گردی در ایران است.
جاذبه های طبیعت گردی

جهت خرید تور داخلی با دفتر ارمغان تماس حاصل نمایید .

تلفن : ۳۷۲۳۷۸۰۰ – ۰۵۱   –   ۰۸۸۳۲۸۷ ۰۹۱۵

ایمیل : info@armaghantravel.com

همکاران ما