جزییات تور

تور دبی از مشهد ? تور دبی از تهران ? تورهای دبی از تهران

جهت رزرو پرواز و هتل با شماره ۲۳۳۴ ۶۹۸ ۰۹۳۸ در ارتباط باشید.

دبی یک مکان فوق العاده برای تعطیلات است و چیزهایی برای انجام هر گونه مسافرتی وجود دارد. شهر زیبای آن با بهترین خدمات به مشتریان است. حتی تعطیلات بودجه به نظر می رسد مانند یک تعطیلات لوکس. با ما همراه باشید تا تور دبی را برای شما با بهترین شرایط رزرو نماییم. واحد پول رایج در دبی درهم است. این شهر، یک شهر بین المللی است که از تمامی دنیا در این شهر زندگی می کنند.

اطلاعات کامل تور دبی

تور دبی از بهترین تورهای خراجی است که درخواستن‌های زیادی از سوی مسافران داشته است. تور دبی در زمستان‌ و نوروز هر سال می توانید انتخاب بسیار مناسب برای ثبت به یادماندنی ترین خاطرات سفر به امارات است. با ارمغان همراه باشید تا اطلاعات کامل تور دبی را بدانید.

رزرو تور دبی ارزان

اطلاعات پرواز مستقیم ایران به دبی

برای رزرو تور دبی می توانید مبدا تور خارجی را خودتان انتخاب کنید. مشهد و تهران، دو مبدا اصلی برای آغاز سفر به شهر دبی در امارات هستند. در اصل، درخواست‌های متعدد مسافران و گردشگران باعث شده است که شهر مشهد به نقطه آغازین تور دبی امارات تبدیل شود. خوشبختانه سفری راحت و لذت بخش از مشهد به دبی برای گردشگران مشهدی و سایر شهرهای مشهد فراهم شده است.

تور دبی

رزرو تور دبی از مشهد

پروازهای دبی از مشهد بوسیله چندین هواپیمایی معتبر و معروف انجام می شود. هواپیمایی ماهان، هواپیمایی امارات و فلای دبی از شرکت‌های هواپیمایی هستند که آماده ارائه بهترین پروازهای مشهد به دبی هستند. روز و ساعت پروازی برای پرواز به دبی از هر کدام از این ایرلان‌ها متفاوت است. وقتی که در پکیج تور دبی شما درج شده باشد که ایرلاین سفر به دبی، هواپیمایی ماهان است، می بایست در یکی از روزهای  یکشنبه، چهارشنبه و جمعه قبل از ساعت ۱۷ وارد فرودگاه هاشمی نژاد شوید. پس از گذراندن ۲ ساعت و ۲۰ دقیقه در فرودگاه دبی امارت فرود می آیید.

تور دبی

اما اگر در پکیج تور دبی ارمغان درج شده باشد که هواپیمایی امارات یا هواپیمایی فلای دبی، حمل و نقل هوایی مسافران تور دبی را بر عهده دارد، مسلما روزهای پرواز از مشهد به دبی فرق خواهد داشت. برای مثال، هواپیمایی امارات در دوشنبه، سه شنبه، چهارشنبه و جمعه در ساعت ۲۱ از فرودگاه هاشمی نژاد مشهد به سمت فرودگاه دبی امارات انجام می شود. مدت پرواز به دبی با هواپیمایی امارات همان ۲ ساعت و ۲۰ دقیقه است.

هواپیمایی فلای دبی همانند دو هواپیمایی دیگر، پرواز مشهد به دبی مستقیم دارد. در همه روزهای هفته، پرواز مشهد به دبی با بهترین ساعت‌های پروازی به مسافران ارائه می شود. ساعت ۹ صبح هر روز، پرواز دبی از مشهد مستقیم انجام می شود. البته دقت داشته باشید که پیش بینی آب و هوا قبل از پرواز و در حین پرواز مشخص نیست. از همین رو، در اکثر روزهای سال، پرواز مشهد به دبی در روزهای گفته شده با ساعات مشخص از فرودگاه هاشمی نژاد مشهد انجام می شود.  

میزان بار مجاز هواپیمایی امارات چقدر است؟

هواپیمایی امارات در سال ۲۰۱۶ بعنوان بهترین شرکت هواپیمایی در خاورمیانه انتخاب شد. امنیت پرواز، کیفیت بالای خدمات و درجه بالای رضایت مشتریان سبب شده است تا هواپیمایی امارات در جایگاه اول قرار بگیرد. هواپیمایی امارات همانند سایر هواپیمایی‌ها دارای قوانین است. در کلاس پروازی اکونومی امارات مجاز هستید تا ۲۵ الی ۳۰ کیلوگرم بار حمل کنید. در پرواز بیزنس کلاس، حداکثر به حمل ۴۰ کیلوگرم بار مجاز هستید. در کلاس پروازی فرست کلاس، حداکثر ۵۰ کیلوگرم بار می توانید حمل کنید.

بار همراهی که با خود به هواپیما می برید هم مهم است. باید بدانید که چه میزان بار می توانید با خود ببرید. یک کیف دستی بهمراه ساک تنها چیزهایی هستند که می توانید با خود به داخل هواپیما ببرید. لازم است بدانید که میزان بار مجاز در پروازها به چند فاکتور بستگی دارد. مسیر پروازی، کلاس پروازی و مبدا و مقصد سفر، فاکتورهایی هستند که میزان بار مجاز و قابل حمل را برای گردشگران مشخص می کند.

چرا قیمت تور دبی در زمستان کمی گرانتر است؟

تور دبی همانند تور ترکیه و تور گرجستان، تر لحظه آخری ندارد. چون تورهای لحظه آخری برای مقصد دبی معنا ندارد. دلیل لحظه آخری کردن تور ترکیه و تور گرجستان، عدم نیاز به ویزا برای ورود به این کشورها است. گفتنی است که برای ورود افراد خارجی به دبی، می بایست ابتدا ویزای دبی تهیه کنید که حداقل ۷ ماه اعتبار داشته باشد.

سفر به دبی در زمستان از نظر اقتصادی کمی گرانتر است. چون آب و هوای فصل در زمستان در بی همانند آب و هوای کیش در ایران است. از این رو، جو آب و هوایی مناسب و معتدل در دبی، مسافران و گردشگران بیشتری را ترغیب می کند تا ماه‌های زمستانی را برای سفر به دبی انتخاب کنند.

تور دبی

بهترین زمان سفر به دبی

دبی شهری گرم و ساحلی است و معمولا در بیشتر روزهای سال گرم و شرجی است. بهترین زمان سفر به این شهر زیبا، بین ماه‌های آبان تا فروردین است. در این ماه‌ها، هوای دبی معتدل و خنک است و با خیال راحت می توانید با خرید تور دبی از این شهر توریستی دیدن کنید.

اما کسانی هم هستند که برای حمام آفتاب به دبی سفر می کنند، فصل بهار و پاییز بهترین زمان برای حمام آفتاب است. دبی تابستان گرمی دارد، اگر به هوای گرم عادت دارید که پیشنهاد می کنیم در همه فصول به دبی سفر کنید. نگران گرمی هوا هم نباشید، پاساژ ها، رستوران ها، مراکز خرید از سیستم‌های تهویه هوا قوی برخوردار هستند و خیلی راحت می توانید در این مراکز با لذت گشت بزنید.

مقایسه دقیق تور دبی با پرواز دبی

تور دبی با پرواز دبی قطعا تفاوت‌هایی دارد که پیش از رزرو آن‌ها، حتما باید به این نکات توجه داشته باشید. یکی از راه‌های دسترسی به پاسخ سوالات مربوط به انتخاب تور دبی یا پرواز دبی، پرسش از افراد کثیرالسفر می باشد. استفاده از تجربیات کسانی که وضعیتی شبیه به شما داشته اند، بسیار به شما کمک می کند.

برای مثال اگر می خواهید برای خرید و فروش در مراکز تجاری امارات، به دبی سفر کنید؛ قیمت  رزرو جداگانه هواپیما دبی و رزرو جداگانه هتل دبی فرقی ندارد. همچنین برای رزرو تور دبی برای ایام تابستان با ارمغان همراه باشید تا درباره تور دبی و سفر به امارات بیشتر آشنا شوید.

یکی دیگر از راه‌هایی که شما می توانید از آن استفاده کنید، استفاده از مشاوره رایگان تورهای دبی است. شما می توانید فرم درخواست تور خارجی را پر کنید تا در اسرع وقت با شما تماس گرفته شود.

تور دبی

چگونه به دبی سفر کنیم؟

راه‌های مختلفی برای سفر به دبی وجود دارد. راحت ترین و آسان ترین راه سفر به دبی، انتخاب تور دبی ارمغان آفاق است . یکی از ویژگی‌های تور دبی ارمغان این است که شما می توانید از ارزانترین و در عین حال با کیفیت ترین تورها در بین تورهای دبی استفاده کنید.

البته کار دیگری نیز می توانید انجام دهید. برای مثال، بلیط رفت و برگشت را خودتان تهیه کنید، هتل را هم خودتان رزرو کنید. خب یک لحظه اجازه دهید، تا همین جا ببینید چه مقدار باید هزینه کنید !! بله درسته، خیلی بیشتر باید هزینه کنید. پس بهترین کار این است که با انتخاب تور دبی ارمغان آفاق با آسودگی خاطر به این شهر زیبا سفری خاطره انگیز را رقم بزنید.

حال که با استفاده از تور دبی ارمغان آفاق به فرودگاه بین المللی شهر زیبای دبی رسیدیم، می توانیم با استفاده از تاکسی های فرودگاه وارد شهر شویم. بهترین سرویس تاکسی که به طور رسمی و قانونی در فرودگاه کار می کند، DTC است.

کرایه تاکسی‌هایی که تاکسی متر دارند، برای هر یک کیلومتر حدود ۲۵ درهم و ماشین‌های لوکس تر و بزرگ تر ۳۰ درهم است‌. کرایه تاکسی از فرودگاه به مقصد دیره حدود ۴۰ درهم، به مقصد بور دبی یا بزرگراه شیخ زاید حدود ۴۰ تا ۸۰ درهم و به مقصد جمیرا حدود ۵۰ تا ۸۵ درهم هزینه دارد. کرایه‌های تاکسی در شهر دبی با توجه به وضعیت جاده، ترافیک، توقف‌های شما و ساعت شبانه روز، متغیر است.

بله درسته شهر دبی، از فرودگاه بین المللی هم مترو و هم اتوبوس دارد . با اینکه این وسایل نقلیه ارزان تر از تاکسی‌ها هستند اما به راحتی آنها نیست، مخصوصا اگر ساک یا چمدان در دست دارید که غالبا هم ساک و هم چمدان دارید.

تور دبی

آیا می توان بیمه مسافرتی آنلاین دبی و امارات خرید؟

خوشبختانه در وبسایت ارمغان، امکان خرید آنلاین بیمه مسافرتی نیز وجود دارد. وقتی وارد وبسایت خرید آنلاین بیمه مسافرتی می شوید، باید اطلاعاتی را که در ادامه به شما گفته می شود، وارد کنید.

خرید بیمه مسافرتی آنلاین برای سفر به دبی در امارات

  1. کشور مقصدتان را انتخاب کنید. (سه حرف اول کشور مقصد را بنویسید و در تب پایین روی آن کلیک کنید.)
  2.  تاریخ دقیق شروع سفرتان را درج کنید. (روز، ماه و سال سفرتان را حتما مشخص کنید.)
  3. مدتی را که قرار است به کشور مقصد سفر کنید، انتخاب کنید. (بازه زمانی مدت سفر بر اساس تعداد روز، ماه و سال می باشد.)
  4. تعداد مسافرانی را که در برنامه‌های سفر شما هستند، انتخاب کنید و از صحت آن مطلع باشید.
  5. اکنون به تعداد مسافرانی که در طول سفر، همراه شما هستند؛ تاریخ دقیق تولد را وارد کنید.
  6. در مرحله آخر، کافی است که روز دکمه “جستجوی بیمه” کلیک کنید.

با طی کردن این مراحل و پس از کلیک بر روی دکمه جستجو، در کمترین زمان می توانید که قیمت بیمه‌های مسافرتی خودتان و همراهان‌تان را ببینید و سپس بصورت آنلاین وجه بیمه مسافرتی را پرداخت کنید

پلاک ترانزیت خودرو دبی یا اجاره ماشین در دبی؟

خیابان‌های بزرگ و گسترده دبی در مالزی، گردشگران را ترغیب می کند تا با ماشین‌ها و اتومبیل‌های آخرین مدل به گردش و گشت و گذار در دبی بپردازند. البته این را هم بگوییم که اجاره اتومبیل در دبی به استان یا شهر خاصی، اختصاص پیدا نمی کند. با توجه به گسترش استفاده از اینترنت و بالا رفتن تعداد خریدهای اینترنتی در کل جهان، امکان خرید و اجاره اتومبیل در دبی برای توریست‌ها فراهم شده است. بدون شک همکاران ما در ارمغان آفاق ایرانیان می توانند بهترین خدمات گردشگری نظیر اجاره اتومبیل در دبی را به شما ارائه کنند. لازم است بدانید که روند اجاره ماشین در دبی یا اجاره اتومبیل در امارات، اصلا طولانی نیست و شما معطل نخواهید شد. از طرفی خیال‌تان کاملا راحت باشد که خیابان‌ها و بزرگراه‌های دبی از امنیت بالایی برخوردار هستند. برای همین به راحتی می توانید در خیابان‌های دبی و امارات لوکس برانید. با توجه به هزینه‌های بالای حمل ماشین تا کشور دبی، اگر وسیله نقلیه خودتان را به دبی نبرید؛ هزینه‌های سفر برای شما ارزانتر تمام می شود.

بیشتر بخوانید: اجاره ماشین در دبی

هر آنچه که باید درمورد پلاک ترانزیت در دبی بدانید

بعضی از افراد علاقه‌ی خاصی به حمل و نقل با ماشین اجاره‌ای در طول سفر خارجی‌شان دارند. خدمات گردشگری صدور پلاک بین المللی ترانزیت خودرو در ارمغان از وِیژگی‌های بسیار خوبی است که سبب شده تا ارمغان در بین آژانس‌های مشهدی بدرخشد. گرفتن مدرک معتبر برای گشت و گذار با ماشین شخصی‌تان در سطح بین المللی از نکات مثبت انتخاب آژانس ارمغان است. در ضمن لازم است بدانید که صدور گواهی نامه بین المللی در بازه زمانی کمتر از ۱۵ دقیق انجام می شود و زمان تلف شده‌ای بابت صدور گواهی نامه نخواهید داشت.

بسیاری از گردشگران در مورد صدور پلاک ترانزیت سوال دارند و می خواهند بدانند که تا چه مدت می توان از این پلاک بین المللی استفاده کرد. شما عزیزان در این خصوص باید بدانید که این پلاک‌های صادر شده تا پایان عمر وسیله نقلیه‌تان اعتبار قانونی دارد و در هر کجا که بخواهید، می توانید برانید.

تور دبی

شما می توانید با بین المللی کردن گواهینامه خودرو در کمتر از ۱۰ دقیقه و با ۵۰ درصد تخفیف در صورت خرید تور دبی، از لذت رانندگی در خیابان های زیبای امارات بهره مند شوید

جشنواره خرید دبی

جشنواره خرید دبی که به نام DSF شناخته می شود، واقعا بهشت بهشت است. تور ویژه دبی و بازدید از شهر دیدنی دبی تقریبا بیش از یک ماه، مراکز شهر، بازارها، فروشگاه‌های خرده فروشی عمومی و مراکز تجارتی همه پیشرفت می کنند. از تخفیف های عظیم به معاملات شگفت انگیز، مسابقات و جوایز، ساکنان و گردشگران فرصت‌های متعددی برای دست یافتن به مد، اسباب بازی، مبلمان، وسایل نقلیه، جواهرات و حتی پیشنهادات ناهار خوری دارند.

مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای دبی

روادید شهر دبی به صورت برگه ای صادر می‌شود و اجباری به الصاق عکس ندارد و برای دریافت ویزای دبی، ارائه مدارک شخصی زیر الزامی است: اسکن رنگی از کلیه صفحه‌های پاسپورت

جاذبه های گردشگری تور دبی

گرچه دبی و تور دبی مقصدی تازه برای گردشگران به نظر می رسد، ولی دارای تاریخ قدیمی است که گردشگران را وادار می کند که با فرهنگ اعراب آشنا شوند. اولین مکان موزه دبی است که شما با تاریخ این شهر بیشتر آشنا می شوید. موزه‌های دیگری هم در این شهر وجود دارد که تاریخچه این شهر و رشد چشمگیر آن را بازگو می کنند.یکی از این جاذبه‌ها مسجد بزرگ دبی است.

تور دبی 98

بلند ترین برج جهان هم در این شهر بنا شده است که به نام برج خلیفه نام گذاری شده است. این برج به دستور پادشاه دبی ساخته شده است.

 

برای رزرو تور دبی با دفتر ارمغان تماس حاصل نمایید .

دفتر مشهد: ۰۹۱۵۷۲۳۷۸۰۰ — ۳۷۲۳۷۸۰۰ – ۰۵۱

ایمیل : info@armaghantravel.com

پارک فراری دبی

تور صحرا (Safari)

تور صحرای دبی یکی از مفرح ترین تورهای دبی می باشد. آنچه تور صحرا را جذاب می کند، نشان دادن چهره واقعی کویر و زندگی بادیه نشینان به توریست‌ها و مسافران دبی می باشد. مدت زمان تور صحرا بنا به انتخاب فرد ممکن است بین چند ساعت تا چند روز متفاوت باشد. در رایج ترین تور صحرا بازدید کنندگان حدود ساعت ۳ یا ۴ بعد از ظهر به طرف صحرا حرکت می کنند.

سافاری کویر دبی

مرحله اول تور صحرا در دبی

در اولین بخش از تور صحرا با ماشین‌های چهار محور (۴WD) به گردش در میان تپه های شنی کویر می پردازند. مسافرت در میان شن‌های روان و تپه ماهورهای کویر در یک خودرو دو دیفرانسیل، روشی عالی برای لذت بردن از زیبایی منحصر بفرد صحرا است. مسافران تور صحرا بعد از عبور از کنار کاروان‌های شتر در یک اردوگاه عربی توقف می کنند.

مرحله دوم تور صحرا در دبی

مرحله بعدی تور صحرا ورود به کمپی در دل کویر است که به صورت سنتی ساخته شده است. صرف شام و نوشیدنی، موزیک و رقص عربی در زیر آسمان زیبای کویر و منقش کردن دست خانم‌ها به طرح‌های سنتی به وسیله حنا از برنامه‌های این قسمت می باشد.

تور صحرا با بازگشت به شهر دبی در حدود ساعت ۱۰ شب پایان می یابد. در تورهای یک روزه و یا چند روزه، برنامه‌هایی از قبیل دیدار از وادی‌ها و روستاها، مزارع پرورش شتر در کویر، دیدار از کوه‌های حجر، دیدار از منطقه زیبا و خوش آب و هوای حتا، شنا در استخرها و چشمه‌های این منطقه، توقف در هتل حتا، صرف غذا در این هتل و استفاده از امکانات ورزشی آن، دیدار از قدیمی ترین مسجد امارات و حضور در جمعه بازار در نظر گرفته شده است.

افراد در سفر به دبی می توانند با شرکت در یک سفر صحرای چند روزه به همراه یک راهنمای تور مسافرتی، تجربه کامل تری از صحرای دبی داشته باشند.

مرکز شبیه سازی پرواز و چتربازی (iFly)

در مرکز شبیه سازی پرواز در دبی رویای خلبان شدن شما به حقیقت می پیوندد چرا که می توانید با بوئینگ ۷۳۷ و یا ایرباس A380 پرواز کنید. دستگاه‌های شبیه سازی این مرکز بسیار واقعی هستند و خلبانان به راحتی می توانند در آن‌ها آموزش ببینند. شما می توانید از هر یک از ۲۴۰۰۰ فرودگاه سرتاسر دنیا پرواز کرده و یا در آن فرود نمایید. مرکز شبیه سازی دبی به عنوان یکی از جالب توجه ترین تفریحات موجود در دبی شناخته شده است.

ای فلای تور دبی

چتربازی هم از آن دسته تجاربی است که خیلی سخت و با هزینه بسیار زیادی به دست می آید. اما تجربه سقوط آزاد و معلق بودن روی هوا و پرواز تجربه‌ای است که در مرکز ifly به راحتی و با هزینه بسیار کمتری برای شما امکان پذیر خواهد بود. تجربه‌ای بسیار متفاوت و منحصر بفرد که آدرنالین را در رگ‌های شما جاری و آزاد خواهد ساخت.

شما در تونل بادی با حداکثر قدرت ۸۰۰ اسب و با سرعت حداکثر ۲۰۰ کیلومتر در ساعت قرار خواهید گرفت و تجربه‌ای بسیار رویایی و منحصر بفرد را بدست خواهید آورد.

مدینه جمیرا (Madinat Jumeirah)

با سفر به مدینه جمیرا در دبی می توانید در سراسر ساحل خصوصی شهرک به گشت و گذار بپردازید و در تفرجگاه آن به تفریح و سرگرمی‌های معتبر متعلق به عصر عرب باستان بپردازید و از زیبایی طبیعی منطقه لذت ببرید. مدینه جمیرا دارای دو هتل بزرگ به سبک بوتیک با نامهای ال قصر Al Qasr و مینا السلام Mina ‘Salam می باشد، ۲۹ خانه سنتی تابستانه در دارالمصیاف، ۷ ویلای ملکیه، بیش از ۴۰ رستوران و کافه، امکانات برگزاری کنفرانس و مهمانی از جمله دو سالن باله بزرگ، یک سالن آمفی تئاتر با ۱۰۰۰ صندلی و یک مرکز سرگرمی چند منظوره در محل تعبیه گردیده اند و کلیه این امکانات توسط ۳ کیلومتر از راه‌های آبی و مناظر طبیعی به هم متصل شده اند.

 مدینه جمیرا تور دبی

امکانات گسترده‌ای از جمله آبگرم و مرکز تناسب اندام در کنار بازار سنتی مدینه جمیرا، تجربه‌ای کهن را برای شما رقم می زنند. شهر جمیرا تنها ۲۵ دقیقه تا فرودگاه بین المللی دوبی فاصله دارد و دسترسی خوبی به شهر رسانه، شهر اینترنت، پالم جمیرا و دبی مارینا دارد. این مجموعه بسیار زیبا یادآور شهر ونیز در ابعاد بسیار کوچک تر می باشد.

آکواریوم لاست چمبرز، نخل دبی (The Lost Chambers Aquarium, The Dubai Palm)

تصور کنید در ویرانه‌های مرموز آتلانتیس در حال گشت و گذار هستید، خود را در میان ۶۵۰۰۰ حیوان دریایی مجسم کنید که دورتا دور شما در حال حرکت هستند. در اتاق گمشده آتلانتیس می توانید به ماجراجویی بپردازید، در میان مارپیچ‌ها و تونل‌های این تمدن از دست رفته در زیر آب ماجراجویی کنید در حالی که در مواجهه با کوسه‌ها، مارماهی، اسب دریایی و پیراناها قرار گرفته اید. بیش از ۲۰ نمایشگاه قابل توجه از زندگی دریایی در این آکواریوم در دوبی تعبیه شده است، از جمله یک مخزن لمسی و نمایش تئاتر آبی.

آکواریوم لاست چمبرز تور دبی

این تور اطلاعات زیادی را در مورد افسانه آتلانتیس در اختیار شما قرار می دهد.

پارک آبی آتلانتیس (Atlantis Water Park)

با حضور در این پارک از هیجان حضور در بزرگترین پارک آبی خاورمیانه و اروپا لذت خواهید برد، این پارک مساحتی بالغ بر ۱۷ هکتار دارد و انواع سرگرمی‌ها برای تمام سنین در آن جا نمایی شده است. قطعاً ترشح آدرنالین را با استفاده از بازی های مختلف و یا پریدن در تالاب کوسه‌ها تجربه خواهید نمود.

 پارک آبی آتلانتیس تور دبی

در صورت تمایل می توانید در ساحل خصوصی احاطه شده با مناظر سرسبز گرمسیری به استراحت بپردازید. سواری‌های جالب و سرسره‌های هیجان انگیز پارک روزی فراموش نشدنی را برای شما رقم خواهند زد. برای رزرو تور هتل آتلانتیس با ما همراه باشید.

پارک آبی وایلد وادی (Wild Wadi Water Park)

پارک آبی وایلد ویدی در نزدیکی برج العرب واقع شده و بهترین گزینه برای خنک شدن و فرار از هوای گرم دبی می باشد، پارک بسیار تمیز است، خدمه ی آن گرم و صمیمی بوده و انواع سرگرمی‌ها در آن تعبیه شده اند. آنچه این پارک آبی را از سایر پارک‌های آبی دنیا مجزا نموده غریق نجات ها و نگهبانانی هستند که در گوشه و کنار پارک از جان مردم محافظت می کنند. در استخر مواج پارک خطری کودکان را تهدید نمی کند.

پارک آبی وایلد وادی تور دبی

یکی از هیجان انگیزترین بازی‌ها در این پارک سقوط مرگ نام دارد که افراد با زاویه ی ۹۰ درجه با یک پرش تند و سریع و ناگهانی به پایین سقوط می کنند. به شما پیشنهاد می کنیم خانوادگی به این پارک سفر کنید چرا که کودکان قطعاً از آب بازی در آن سیر نخواهند شد. این پارک یک محل عالی برای گذراندن یک روز فراموش نشدنی است.

مرکز خرید امارات، اسکی و اسنوبورد (Ski Dubai)

مرکز خرید امارات بی اندازه بزرگ است، یک مجتمع سینمایی با نام سین استار Cinestar، محوطه‌ی عظیم بازی، سالن‌های بولینگ و مغازه‌های بسیار بزرگی در آن وجود دارد. در این بازار بزرگ برندهای متعددی همچون دبنهامز، زارا، منگو، برشکا، آدیداس، نایک و… را در کنار ورساچه و فراگامو می توان یافت. پس از خرید می توان به سراغ مرکز اسکی دوبی رفت.

پیست اسکی تور دبی

اسکی دبی یکی از بزرگ ترین جاذبه‌های توریستی در امارات متحده عربی به شمار می رود که بازدید کنندگان می توانند در آن به انجام فعالیت‌هایی چون اسکی، اسنوبورد، سورتمه و یا پرتاب توپ‌های برفی در پارک برف بپردازند. در کنار مرکز اسکی رستوران‌های متعددی برای رفع گرسنگی پس از انجام فعالیت‌های متعدد در انتظار شما هستند.

دبی مال، آکواریوم دبی و باغ وحش زیر آب (The Dubai Mall)

دبی مال بزرگترین مرکز خرید سرپوشیده ی دنیا است که انواع برندها را می توان در آن یافت و فضاها و جاذبه‌های دیدنی بسیاری در آن تعبیه شده است. آکواریوم دبی یکی از بزرگ ترین مخازن آبی در جهان با ظرفیت ۵۱×۲۰×۱۱ مترمکعب و شامل یکی از بزرگ ترین دریچه‌های مخصوص تماشای آبزیان با ۳۲٫۸ متر عرض و ۸٫۳ متر ارتفاع است.

این آکواریوم دارای بیش از ۳۳۰۰۰ موجود زنده است که ۸۵ گونه جانوری را به نمایش می گذارند و بیش از ۴۰۰ کوسه در این آکواریوم نگهداری می شوند. تونل آکواریوم زاویه ۲۷۰ درجه دارد و برای تجربه برخورد نزدیک با حیوانات زیر آب بسیار جذاب است. روشنایی مخزن بسته به زمان روز تغییر خواهد کرد. جنگل انبوه، سواحل صخره‌ای و موجودات اقیانوس همگی در باغ وحش زیر آب دبی قابل رویت هستند. در اینجا خود را در مواجهه با پیراناهای خطرناک، گربه ماهی‌های غول پیکر، سمورهای بازیگوش و در مستعمره پنگوئن‌ها خواهید یافت.

برج خلیفه (Burj Khalifa)

تماشای شهر از بالای برج خلیفه دبی بسیار هیجان انگیز است و بلیط ورود به آن را می توان به صورت آنلاین نیز خریداری نمود. صعود به بالای برج و رسیدن به طبقه ۱۲۴ تنها یک دقیقه به طول می انجامد و از آن بالا چشم انداز شهر و غروب آفتاب بسیار دیدنی است. تماشای بلند ترین برج دنیا در روز و شب زیبایی خاص خود را دارد چرا که در روز نور آفتاب را منعکس کرده و در شب بسیار خیره کننده به نظر می رسد.

برج خلیفه تور دبی

گرفتن عکس از آن ارتفاع نیز هیجان خاص خودش را دارد و تجسم اینکه در بالاترین نقطه از سطح زمین به سر می برید بسیار لذت بخش است. خاطرتان باشد بهتر است که بلیط را از وب سایت خریداری کنید که زمان زیادی را برای خرید و بالا رفتن و انتظار صرف نکنید.

فواره دبی (The Dubai Fountain)

نمایش زیبای فواره‌های رویایی که در نزدیکی دبی مال و برج خلیفه برگزار می شود، بسیار دیدنیست و رقص نور و موج آب که حرکتشان با موسیقی دل انگیزی هماهنگ شده است، ارزش یکبار دیدن را دارد. تماشای رقص فواره‌ها رایگان بوده و از ساعت ۶ بعد از ظهر هر نیم ساعت برگزار می شود. محل نشستن نیز به اندازه کافی برای تماشاگران وجود دارد.

فواره تور دبی

نمایش بسیار تماشایی بوده و فواره‌ها گاهی آب را تا ارتفاع ۱۵۰ فوت به هوا پرتاب می کنند. پس از یک روز کامل گشت و گذار، تماشای فواره‌ها و گوش دادن به موسیقی که شامل قطعاتی از معروف ترین آهنگ‌های سرتاسر جهان است بسیار لذت بخش خواهد بود. تور ترکیه و تور دبی از بیشترین مقصد‌های گردشگری هست که گردشگران ایرانی علاقه زیادی به بازدید از آنجا دارند.

بازار ابن بطوطه

ماجراجو و گردشگر عرب به نام ابن بطوطه مردی با اعتقادات قوی دینی و فردی فرانگر بود. وی در سن ۲۰ سالگی سفرهای خود را شروع کرد و خیلی زود به دانشی در حد یک محقق بزرگ رسید که فکر بسیار بازی داشت. فروشگاه ابن بطوطه در خیابان شیخ زاید واقع شده است. امروزه فروشگاه ابن بطوطه به عنوان بزرگ ترین فروشگاه جهان با تم موضوعی اولین مجموعه خریدی است که پس از گذشت نزدیک به ۶ قرن از زمانی که او شهرت خود را به دست آورد، با الهام گرفتن از زندگی این ماجراجوی عرب بنا شده است.

تور دبی

هر قسمت از این فروشگاه بزرگ با تم خاصی (اندلس، تونس، مصر، ایران، هند و چین) طراحی شده است که بیانگر معماری خاص این کشورها می باشد. این بخش‌ها به خوبی تاریخ و فرهنگ غنی این ماجراجوی عرب را  که قرن‌ها پیش به اقصی نقاط جهان سفر کرده بود را می دهد. در ضمن این بخش‌ها دقیقا بیانگر مکان‌هایی است که وی به آنجا سفر کرده است.

تور دبی

فروشگاه ابن بطوطه دارای جوی است که گردشگران از تمامی فرهنگ‌ها در آن احساس خوبی دارند و به لطف معماری بخش‌های مختلف به خوبی گردشگران را جذب می کند. این فروشگاه با داشتن بیش از ۲۷۰ مغازه، ۵۰ رستوران، سینمایی با ۲۱ صفحه نمایش و بیشتر از ۴۵۰۰ فضای پارکینگ بزرگ ترین فروشگاه جهان است. مساحت این فروشگاه ۵۲۱/۰۰۰ متر مربع است. در سال ۲۰۱۳ شرکت نخیل برای گسترش فضای این فروشگاه بزرگ اقدام کرده است که می خواهد فضایی حدود ۲۸/۰۰۰ متر مربع اضافه کند که ۱۵۰ مغازه اضافه خواهد شد.

محدودیت‌های ماه رمضان در دبی

اگر ماه رمضان را برای سفر خود به دبی انتخاب کرده اید با این نکته را در نظر بگیرید که در طول این ماه مبارک، از اذان صبح تا شب، غذا در دسترس عموم نیست.  بنابراین اگر شما باید بخورید، آن را در اتاق هتل خود انجام دهید! بنابراین برای سفر به این شهر زیبا و مدرن دنیا بهتر است بهترین تاریخ و زمان را انتخاب کنید.

در صورتی که زمان دیگری به جز ماه رمضان را برای سفر به دبی انتخاب کنید. شما می توانید از بهترین شکلات‌های داغ کارامل در دبی استفاده کنید. دبی یک مکان خوب برای شکستن کوتاه در خرید است. نوشیدنی شکلاتی با نوشیدنی گرم خود لذت ببرید!

بلیط دبی ارزان

شما در انتخاب نوع ایرلاین خود به دبی می توانید آزادانه تصمیم بگیرید، پروازهای مشهد به دبی امارات در ترمینال ۳ فرود می آیند و ایرلاین فلای دبی یکی از پروازهای ارزان قیمت دبی در ترمینال ۲ و هواپیمایی ایرعربیا در فرودگاه شارجه که فاصله آن تا دیره حدود ۴۰ دقیقه است. شما می توانید پروازهای دیگر از شهرهای مختلف ایران از جمله تهران، شیراز، اصفهان، کیش، لار، کرمان و… را به راحتی از وب سایت ارمغان با استفاده از کارت‌های عضو شتاب خریداری کنید.

جذابیت‌های دبی کم نیست! شهری که بلند ترین برج جهان، برج خلیفه در آن ساخته شده و نیز هتل‌های لوکس و زیبایی که در هیچ کجای دنیا دیده نمی شود، مانند برج العرب و آتلانتیس و … ناگفته نماند هتل‌های ریکسوس بسیار جذابیت‌های دیدنی دارند.

ویدیویی از مکان‌های دیدنی تور دبی

سوالات متداول تور دبی ?

برای سفر با تور دبی چه مدارکی مورد نیاز است؟

برای آغاز دوست داشتنی سفر به دبی، می بایست مدارک شناسایی معتبر خودتان بهمراه پاسپورت با حداقل ۷ ماه اعتبار ارائه دهید. لازم به ذکر است که ویزای دبی را بهمراه داشته باشید.

چه زمانی برای رزرو تور دبی باید اقدام کرد؟

اگر می خواهید از آفر تور دبی و پیشنهاد‌های ویژه تور دبی بهره مند شوید، یک هفته زودتر از آغاز سفر، تور دبی را رزرو کنید. توجه داشته باشید که برای سهولت در انتخاب تور دبی در فصل‌های پر گردشگر، الزام است که ۳ ماه قبل، برای رزرو تور دبی پیگیر باشید.

تور دبی با ارمغان چه مزیت‌هایی دارد؟

خدمات گردشگری ارمغان آفاق ایرانیان بسته به مقصد انتخابی گردشگران در ایام سال متفاوت است. با رزرو تور دبی می توانید از خدمات گردشگری ارمغان نظیر ترانسفر فرودگاهی، گشت شهری در شهر دبی، بیمه مسافرتی، هتل‌های لوکس دبی نظیر برج العرب جمیرا تا هتل آتلانتیس، صبحانه و خدمات سی ای پی تا فرودگاه بین المللی امام خمینی تهران بهره مند شوید.

ارزانترین زمان مناسب برای رزرو تور دبی ارزان چه فصلی است؟

ماه‌های جولای تا سپتامبر، ارزانترین زمان برای سفر به دبی هستند. در این ماه‌ها، هوای گرم تابستان سبب شده است تا قیمت تورهای دبی کاهش پیدا کند.

فستیوال‌ها و جشنواره‌های دبی در چه فصلی برگزار می شوند؟

اگر می خواهید برای جشنواره‌های معروف به دبی سفر کنید، ماه آبان همان ماهی است که فستیوال سنیشن دبی است.

برای خرید از مراکز تجاری محبوب دبی به چه فروشگاه‌هایی مراجعه کنم؟

ابن بطوطه در خیابان شیخ زاید، دبی مال، امارات مال، دیره سیتی سانتارا و وافی مال، ۵ مرکز خرید معروف دبی هستند.

آیا امکان رزرو هتل‌های لوکس دبی وجود دارد؟

بلی. شما می توانید هتل خارجی دبی را در کوتاه ترین زمان و بصورت آنلاین از وبسایت ارمغان رزرو کنید. همچنین شما عزیزان می توانید با شماره تلفن ۰۵۱۳۷۲۳۷۸۰۰ تماس حاصل فرمایید و از مشاوره‌های رایگان رزرو هتل دبی بهره مند شوید.

همکاران ما