تور کوش آداسی ارزان ? لیست تور کوش آداسی ? تور کوش آداسی یوآل

یکی از مقصدهای اصلی اغلب مسافرانی که به ترکیه سفر می کنند، شهر ساحلی کوشی آداسی است. تور کوش آداسی به دلیل وجود ساحل‌های بی نظیر و زیبا و هم چنین مکان‌های تاریخی در این منطقه، از معروف ترین تور خارجی خصوصا برای ایرانی‌ها تبدیل شده است. در این مطلب با ارمغان همراه باشید تا بیشتر این شهر زیبا را بشناسید و از هزینه‌ها و نکته‌هایی که هنگام سفر می بایست رعایت کنید، اطلاع پیدا کنید.

شهر کوشی آداسی ترکیه

کوشی آداسی به معنی جزیره پرنده است. هوای این منطقه معتدل و واقعا بی نظیر و دل پذیر است. اگر می خواهید تا در یک ساحل آرام و زیبا زیر آفتاب دراز بکشید قطعا یکی از بهترین انتخاب‌ها سفر به این شهر ساحلی است. تابستان معمولا از اوایل اردیبهشت شروع می شود و تا آبان هوا به همین صورت گرم باقی می ماند. زمستان‌های خیلی سرد هم معمولا در کوشی آداسی وجود ندارد.

تور کوشی آداسی

تاریخ یکی دیگر از فاکتورهایی است که گردشگران را به این جا می کشاند. شهر افسوس، شهری تاریخی است که در ۳۰۰۰ سال قبل از میلاد بنا شد. این شهر بارها توسط ایرانی‌ها و رومی‌ها به تصرف در آمد اما در نهایت به خاطر یک زلزله و عصو شدن مسیر رودخانه، کامل به زیر آب رفت. این شهر هم اکنون در نزدیکی کوش آداسی قرار گرفته است.

در دوران عثمانی‌ها این شهر دوباره پس گرفته شد و در آن مکان‌های تاریخی زیادی ساخته شد. از جمله این مکان‌ها می توان به کاروانسرای اوکاز محمد شاه، دروازه قلعه، مساجد و ارگ قلعه در جزیره کبوتر اشاره کرد که به خوبی تاریخ معماری عثمانی‌ها را به نمایش گذاشته اند.

تور-کوش-آداسی

در کوش‌ آداسی دو اسکله‌ی مخصوص کشتی‌ها و قایق‌های کوچک هست که بهترین‌شان، اسکله‌ای است در ابتدای بلوار که به موازات ساحل کشیده شده. از این اسکله می‌توانید برای تور کشتی ثبت‌نام کنید. تور کشتی، یک گشت چند ساعته با کشتی‌های کوچک دو طبقه در آب‌های گرم اژه است که یکی دو باری هم در سواحل مختلف توقف می‌کند و می‌شود توی دریا شیرجه زد و پذیرایی کامل ناهار را هم شامل می‌شود. تمام انرژی‌تان را برای دریا نگذارید؛ آدالند، پارک آبی کوش‌ آداسی یکی از بزرگ‌ ترین پارک‌های آبی اروپا است و دنیایی از بازی‌های آبی را در خودش دارد و از جاذبه‌های گردشگری کوش آداسی است.

 از بندر کوش آداسی در ماه‌های بهار و تابستان سفرهای منظم با قایق‌های موتوری به جزیره یونانی ساموس برگزار می شود. این سفرها در ماه‌های زمستان به صورت پرواز چارتر انجام می گیرد. در بندر کوش آداسی و در هر ساعت از روز، تورهای تفریحی با قایق های مسافر بری انجام می گیرد. بندر کوش آداسی یکی از بنادر مهم منطقه می باشد که از نزدیکترین فرودگاه به آن، فرودگاه ازمیر است که ۹۰ کیلومتر با کوش آداسی فاصله دارد. قایق‌های تفریحی مدرن که تورهای آبی را برگزار میکنند زیبایی خاصی به این بندر بخشیده اند. از طریق جاده زمینی و مسیر دریایی می توان به کوش آداسی رفت و آمد نمود.

مدارک لازم برای تور کوشی آداسی

برای سفر به این شهر و به طور کلی تمامی شهرهای ترکیه به دلیل قراردادهای دیپلماتیکی که بین دو کشور ایران و ترکیه وجود دارد، مسافران نیاز به ویزا ندارند و می تواند به مدت سه ماه در این کشور بدون ویزا اقامت داشته باشند. تنها چیزی که باید به آن دقت داشته باشید اعتبار پاسپورت شما است که حداقل باید شش ماه اعتبار داشته باشد.

اطلاعات مهم شهر کوشی آداسی

  • واحد پول: لیر ترکیه
  • زبان رسمی: ترکی استانبولی
  • پیش شماره کشور: ۹۰+
  • پیش شماره شهر: ۲۵۶
  • اختلاف ساعت با تهران: ۱/۵ عقب تر
  • نوع برق: ۲۲۰ ولت – ۵۰ هرتز

قیمت تور کوشی آداسی

هزینه هر توری بستگی به امکانات سفر، پرواز و هتل دارد. اما ارمغان سعی کرده با توجه به گرانی‌های اخیر، پکیجی را آماده کند که شما بتوانید با تور کوشی آداسی ارزان به این مقصد دیدنی سفر کنید. توجه داشته باشید برای رفتن به این شهر باید به فرودگاه ازمیر بروید و از آن جا تا مقصد ۹۸ کیلومتر (۱ ساعت و ۲۰ دقیقه) راه در پیش دارید.

برای اطلاع از آخرین آفر ها و قیمت های تور کوشی آداسی ، تور ترکیه ، تور استانبول و تور آنتالیا با همکاران ما در تماس باشید.

دفتر مشهد: ۰۹۱۵۷۲۳۷۸۰۰ — ۳۷۲۳۷۸۰۰ – ۰۵۱

چگونه هزینه های سفر به ترکیه را کاهش دهیم؟

یکی از اصلی ترین هزینه‌هایی که در سفر دارید، امر رفت و آمد است. به جای استفاده از تاکسی‌ها می توانید از سیستم حمل و نقل شهری استفاده کنید. کرایه اتوبوس تقربیا نصف تاکسی‌ها است و همین امر باعث می شود خیلی در هزینه‌های رفت و آمدتان صرفه جویی کنید.

جاذبه های گردشگری در تور کوشی آداسی

مکان‌های زیبای تاریخی و طبیعی زیادی هست که هنگام سفر به کوش آداسی حتما باید از آن ها بازدید کنید.

لیست مکان های دیدنی کوش آداسی

  • به جزیره دیلک
  • پارک ملی دلتای آیدین
  • دیدما
  • جزیره ساموس
  • غار کاراجا
  • میلتوس
  • کیرازلی
  • پریه نه
  • پاموک کاله
  • کادینلار دنیزی

جزیره کبوتر در کوش آداسی

جزیره کبوتر در کوش آداسی، یکی از شهرهای توریستی و جذاب ترکیه است که مسافران زیادی را ترغیب می کند تا کوش آداسی را بعنوان مقصد نوروزی خود انتخاب کنند. گفتنی است این جزیره در شهر کوش آداسی، حکم نماد و سمبل این شهر را دارد. جاذبه‌های گردشگری خیره کننده و بکری در جزیره کبوتر دیده می شود که در فصل بهار بیش از پیش، این زیبایی‌ها نمایان و آشکار هستند.

تور کوش آداسی

شاید با خود فکر کنید که آیا دلیل یا دلایل خاصی برای نام گذاری این جزیره وجود داشته است یا خیر! جالب است بدانید که در فصل مهاجرت، طیف وسیعی از پرندگان به این جزیره خوش منظره مهاجرت می کنند. از همین رو نام این جزیره، به جزیره کبوتر مشهور است. نام گذاری این جزیره به دوره‌های پیشین باز می گردد. دوره عثمانی همان دوره‌ای است که نام جزیره کبوتر به این شبه جزیره داده شد. این شهر به دلیل مهاجرت پرندگان بسیار، به جزیره پرندگان نیز ملقب است. تا خودتان در جزیره کبوتر نباشید، نمی توانید زیبایی‌های غروب این جزیره را ببینید. در حقیقت جزیره کبوتر یک شبه جزیره است و توسط پهنای باریکی به ساحل متصل می شود.

تور کوشی آداسی

وقتی به کوش آداسی سفر می کنید، ماجراجویی‌های تاریخی شما شروع می شود. قلعه بیزانس همان قلعه‌ای است که حس ماجراجویی را در فراز و نشیب تپه‌های کوش آداسی تقویت می کند. نام دیگر قلعه بیزانس، قلعه دزدان دریایی است. این قلعه در پیشینه پر رمز و راز جزیره کوش آداسی برای دفاع علیه دزدان دریایی استفاده می شده است. چون تنها راه حمله دزدان دریایی به کوش آداسی، از طریق ساحل‌ اطراف آن بود. فرصت‌ها را از دست ندهید و تور کوش آداسی را همین الان از ارمغان رزرو کنید.

جزیره کبوتر با مرکز شهر فاصله چندان زیادی ندارد. خوشبختانه ارمغان آفاق ایرانیان برای کاهش هزینه‌های رفت و آمد شما در ترکیه، ترفند بسیار مناسب و کاربردی در نظر گرفته است. اجاره ماشین در ترکیه از ترفندهای کاهش هزینه‌های سفر ارزان به ترکیه است. درست است که نمی شود اتفاقات ناگهانی را در طول سفر پیس بینی کرد، اما وقتی در ترکیه ماشین اجاره می کنید، دیگر نگران هزینه‌های گزاف بنزین نیستید. برای اطلاع از شرایط و مدارک اجاره خودرو در ترکیه کلیک کنید.

بیشتر بخوانید: اجاره ماشین در ترکیه

اکنون که از موقعیت جغرافیایی و جایگاه جغرافیایی جزیره کبوتر در شهر کوش آداسی مطلع شدیم، تفریحات آبی و قایق رانی از تفریحات و سرگرمی‌های متداول توریست‌ها و گردشگران جزیره کبوتر است. دریای شفاف و آبی جزیره کوش آداسی برای شنا و پاراسل بستری بسیار مناسب است. وقتی به جزیره کبوتر پا می گذارید، همه سرگرمی‌های آبی سفر به ترکیه برای شما فراهم شده است.

تور کوش آداسی

بعد از تفریحات آبی مهیج در دل دریای، چیزی که بیشتر از همه توجه گردشگران را به خود جلب می کند، رستوران‌های دریایی است. فیله تیلاپیا، کباب سالمون با طعم و عطر لیمویی، تاکوی ماهی لقمه‌ای پرطرفدار و ماهی سوف سرخ کرده در منو رستوران‌های جزیره کبوتر دیده می شود. با انتخاب مقصد کوش آداسی در سفرهای نوروزی، لحظات فراموش نشدنی و شیرینی را در کنار خانواده‌تان بسازید. ارمغان آفاق ایرانیان به شما مشاوره رایگان می دهد تا در بهترین زمان سفر به کوش آداسی تصمیم نهایی مسافرت به کوش آداسی را بگیرید.

۵ کاری که باید در کوش آداسی انجام بدهید

شاید تور کوش آداسی در بین تورهای ترکیه لحظه آخری زیاد جذاب و فریبنده به نظر نرسد، اما در این مطلب قصد داریم تا شما را جاذبه‌های گردشگری تور کوش آداسی را به شما معرفی کنیم. البته این نکته را در نظر داشته باشید که تور کوش آداسی محبوبیت بین المللی دارد و به همین دلیل تعداد فراوانی از گردشگران به دنبال آفرهای استثنائی تور کوش آداسی هستند. تفریحات و سرگرمی‌های فریبنده‌ای را می توان در کوش آداسی تجربه کرد. با ارمغان همراه باشید تا لیست ۵ کاری را که باید در کوش آداسی انجام بدهید، معرفی کنیم. در حقیقت مکان‌های گردشگری و نقاط توریستی کوش آداسی هستند که شما گردشگران عزیز را به تفریح و سرگرمی در کوش آداسی دعوت می کند و میل شما را بر می انگیزاند.

خرابه‌های شهر باستانی افسوس در کوش آداسی

تنها خرابه‌ای که در میان مکان‌های تاریخی ترکیه بسیار پر تردد است، همین خرابه‌های شهر باستانی افسوس می باشد. خرابه افسوس در سال‌های اخیر بازسازی شده است و هم اکنون به برترین بندر برای کشتی‌های کروز مبدل شده است. اگر خواسته باشیم افسوس را رده بندی کنیم، افسوس هم ردیف شهرهای آنتالیا و یونان قرار می گیرد. کتابخانه سلسیوس، آمفی تئاتر و عبادتگاه هاردیان از جاذبه‌های گردشگری است که در خرابه‌های افسوس پنهان شده اند. برای رفتن به افسوس برنامه ریزی کنید، بی شک افسوس از جاذبه‌های گردشگری و تاریخی کوش آداسی است.

بازدید از پارک ملی دیلک را در اولویت قرار بدهید

بعد از افسوس باید برای گشت و گذار در پارک ملی دیلک برنامه ریزی کنید. چهار ساحل تماشایی که در پارک دیلک وجود دارد، چشم اندازهای رویایی و لذت بخشی پیش چشمان شما به نمایش در می آیند. چون دیلک بعنوان یک پارک ملی در کوش آداسی شناخته می شود، طیف وسیع و گسترده‌ای از انواع حیوانات در این پارک به چشم می خورد. گفتنی است که این منطقه از مناطق محافظ شده در ترکیه می باشد. غیر از ین پارک، غاری به نام زئوس در اطراف دیلک وجود دارد. کرایه خودرو در تکیه یا استفاده از سافاری‌هایی که در اطراف دیلک وجود دارند، گزینه‌های بسیار مناسبی برای رفتن به پارک دیلک می باشند.

پارک آبی آدالند ، یکی از پارک های بزرگ اروپایی است

پارک آبی آدالند همان جایی است شما ساعت‌ها در آنجا تفریح می کنید و از سفر به کوش آداسی لذت می برید. جالب است بدانید که یکی از بزرگترین پارک‌های آبی، همین پارک آبی آدالند در کوش آداسی است. انواع و اقسام بازی‌های آبی در این مجموعه بزرگ و پر تردد وجود دارد که هوش و حواس انسان تا ساعت‌ها پرت می شود. یک رود خروشان مصنوعی در پارک آبی آدالند جریان دارد و این رود توانسته است مسیری برای قایق سواری فراهم کند. گفتنی است که این پارک آبی بزرگ برای همه رده‌های سنی، سرسره‌های آبی استانداردی در نظر گرفته است. از این رو آدالند در جایگاه مجهز ترین پارک آبی در کوش آداسی قرار می گیرد. با این همه تفاسیر به احتمال زیاد خودتان متوجه شده اید که پارک آبی آدالند دارای تمام امکانات تفریحی برای خانواده‌ها است. تونل‌های آبی هیجان انگیز و ترسناک برای تفریحات افراد بزرگسال مناسب می باشند. رستوران‌ها، فودکورت‌ها و کافی شاپ‌های دنج پارک آبی آدالند برای خاتمه دادن به تفریحات آبی بسیار ایده آل هستند.

در پارک آبی آکوا فانتزی خوش بگذارنید

شهر کوش آداسی در ترکیه دارای ۳ پارک آبی می باشد. پارک آبی آکوا فانتزی یکی دیگر از این پارک‌های آبی است. این پارک آبی آکوا فانتزی در مقایسه با پارک آبی آدالند چیزی کم ندارد. بازی‌های سرگرم کننده بسیاری در آکوا فانتزی وجود دارند که به علت وسعت و تعداد استخرهایی که دارد، در بین گردشگران محبوبیت دارد. سرسره‌های مارپیچ و سرگرم کننده در آکوا فانتزی قرار دارند که به سادگی نمی توان از آنها گذشت. والیبال آبی، والیبال ساحلی و واتر پلو از ورزش‌هایی هستند که می توانید در این پارک انجام بدهید و لذت ببرید. بعد از ورزش‌های آبی که نمی توان به راحتی از آنها دست کشید، نوبت به مسابقات متنوع و جذاب می رسد. فوتبال ساحلی، یدک کش، فلای بورد و پاراسل از نمونه‌های فریبنده مسابقات ورزشی در آکوا فانتزی هستند که پیشنهاد می کنیم حتما شرکت کنید.

تور کوش آداسی ارزان

رستوران‌ها و کافی شاپ‌ها با دکوراسیون بسیار زیبایی که دارند، می توانند برای استراحت بعد از یک تفریح آبی بسیار مناسب باشند. دونر کباب، اقسام پیتزاهای معروف، نوشیدنی‌های ناب و دسرهای شیرین و دلچسب از لیست غذایی متداول رستوران‌های پارک آبی آکوا فانتزی است.

سرسره سوپر کمبو در دارای محدودیت سنی برای شرکت کنندگان می باشد. شروع رنگارنگ و هیجان انگیز از ویژگی‌های بارز این سرسره آبی است. برای استفاده از سرسره آبی کمبو در آکوا فانتزی حداقل باید دارای ۱۴ سال سن باشید.

تور کوش آداسی ارزان

سرسره اسکریمر از آن سرسره‌های آبی است که حس سقوط آزاد را در آن تجربه می کنید. هیجان بالای امتحان این سرسره خیلی از افراد را وسوسه می کند تا چندین بار این سرسره را امتحان کنند. پارک آکوا فانتزی را کمتر کسی پیدا می شود که نشناسد.

تور کوش آداسی ارزان

بازدید از شهر سلجوک را به تعویق نیندازید!

بازدید از شهر سلجوک را بسیاری از کتاب‌های راهنمای سفر نادیده می گیرند، درصورت یکه شهر سلجوک دارای جاذبه‌های کشنده فراوانی است.  هیچ کس نمی تواند بگوید که گشت و گذار در بندرهای محلی و راه‌های آبی جالب نیست. برای بازدید از این مناظر خیره کننده لازم نیست که ساعت‌های زیادی را برای گشت و گذار در راه‌های آبی وقت بگذارید. مسجد عیسی بیک در کوش آداسی از نمونه‌های بارز معماری و هنر در دوره‌های پیشین تاریخی است. مسجد عیسی بیک در دوره سلجوقیان بنا شد و عبادتگاه آرتمیس در حوالی این مجموعه، از جاذبه‌های کشنده توریست‌ها محسوب می شود. درست است که بقایای زیادی از عبادتگاه آرتمیس باقی نمانده است، اما این عبادتگاه همچنان باقی است.

غیر از بازدید از عبادتگاه آرتمیس در حوالی شهر سلجوک، تماشای خانه مریم مقدس نیز بسیار توصیه می شود. فضای آرامبخش محیط داخلی خانه مریم مقدس، تاثیر ویژه‌ای روی بازدید کنندگان می گذارد. بعضی از افراد که به مذهب اعتقادی ندارند، با ورود به خانه مقدس مریم احساس لطیفی دارند. فرصت را از دست ندهید و از خانه مریم مقدس بازدید کنید.

تور کوش آداسی یوآل چیست؟

اگر تا به حال به دنیال تورهای کوش آداسی لحظه آخری و تورهای کوش آداسی با پرواز ترکیش بوده اید، احتمالا نام هتل‌های آل و یوآل به گوش‌تان خورده است. شهرهای آنتالیا و کوش اداسی در ترکیه دارای هتل‌های یوآل هستند. جالب است بدانید که اصلی ترین مشخصات تور آنتالیا و تور کوش آداسی برای رزرو، هتل‌های یوآل و آل می باشند. باید بگوییم که بی شک خدمات بی نظیر این هتل‌ها ارزش ساعت‌ها خواندن و تحقیق درباره هتل یوآل کوش آداسی را دارد. پس با ارمغان همراه باشید و بیشتر در مورد هتل آل و یوآل در تور کوش آداسی ترکیه بدانید.

منظور از هتل یوآل چیست؟

هتل‌هایی را که تمام وعده‌های غذایی آن اعم از صبحانه، ناهار و شام رایگان هستند، فقط و فقط می توان در تورهای آنتالیا و تورهای کوش آداسی یافت. نوشیدنی‌ها و دسرهای رایگان از خدمات فوق العاده عالی است که در هیچ کدام از تورهای خارجی مانند تور آنتالیا و تور کوش آداسی نمی توان پیدا کرد. از همین رو، سپری کردن اوقات فراغت در کنار سواحل آبی آنتالیا برای شما لذت بخش و آرامش بخش خواهد بود. اگر خواسته باشیم بگوییم که هتل یوآل در چه موقعیت جغرافیایی در آنتالیا و کوش آداسی قرار دارد، باید بگوییم که نزدیک ترین هتل‌ها به سواحل آبی، همین نوع هتل‌ها هستند. عجیب نیست که این تورهای خارجی در ایام تعطیل سال مانند نوروز و تابستان، از پر درخواست ترین و پر فروش ترین تورها باشد.

تور کوش آداسی

معرفی خدمات هتل آل در کوش آداسی و آنتالیا

تفریحات جذاب و پر از هیجان در هتل آل از امکاناتی هستند که شما را ترغیب می کند تا تمام وقت‌تان را در این هتل بگذارنید. خدمات تفریحی و سرگرمی این نوع هتل آنقدر فراوان است که می توانید از گشت و گذار در کوش آداسی و آنتالیا صرف نظر کنید. استخرهای تمیز، باشگاه و کلوب‌های ورزشی، پارک‌های مهیج آبی و ساحل اختصاصی برای هر توریست، چنان سفر شما را لذت بخش می کند که دوست ندارید مدت سفرتان به پایان برسد. سرو غذاهای لذیذ و نوشیدنی‌های شیرین در هتل آل کوش آداسی و آنتالیا رایگان است و نیازی نیست که کیف پول‌تان را بهمراه داشته باشید. اگر دوست دارید هم اکنون برای تور نوروزی کوش آداسی و آنتالیا در هتل‌های آل برنامه ریزی کنید، فرم آنلاین درخواست تور را پر نمایید و بهترین تور خارجی نوروز را رزرو کنید.

حتما بخوانید: بهترین تور نوروز خارجی

بسیاری از افراد هتل‌های آل و یوآل را از این جهت انتخاب می کنند که آرامش و استراحت در طبیعت بکر شهرهای ترکیه برای‌شان ارزش بیشتری دارد. به احتمال زیاد برای این افراد، گشت زنی و گردش در شهرهای ترکیه اهمیت زیادی ندارد و تنها آرامش و لذت برای‌شان اهمیت دارد. پیشنهاد ارمغان برای این دسته از گردشگران، تور کوش آداسی آل و یوآل است. گفتنی است که شهرهای ساحلی ترکیه دارای این نوع از هتل‌ها هستند؛ پس بهترین مقاصد برای سفر در ایام نوروز، همین شهرهای ساحلی ترکیه هستند.

تور کوش آداسی

هتل‌های آل در ارائه غذاهای رایگان و لذیذ کمی محدودیت دارند. امکان رزرو غذا و نوشیدنی‌های رایگان بعد از ساعت ۱۲ شب در هتل آل وجود ندارد. از همین رو، رزرو خوراکی بعد از ساعت ۱۲ بامداد در هتل آل شهرهای ساحلی ترکیه پیشنهاد نمی شود. برای اینکه این مشکل شما را اساسی حل کنیم، پیشنهاد دیگری داریم. هتل یوآل در کوش آداسی و آنتالیا می تواند تمامی خدمات رفاهی و تفریحی را در همه ساعات شبانه روز بصورت رایگان به گردشگران ارائه کند.

تور کوش آداسی

معرفی خدمات هتل یوآل در تور کوش آداسی و آنتالیا

همه‌ی امکاناتی که در هتل آل گفته شد، در هتل یوآل هم ارائه می شود. تنها تفاوتی که می توان در هتل یوآل و آل دید، امکانات و خدمات رایگانی است که تنها در هتل یوآل بطور ۲۴ ساعته ارائه می شود. مهمان نوازی و ارئه بهترین خدمات گردشگری در بین هتل‌های تور کوش آداسی و تور آنتایا بسیار به چشم می خورد و همین باعث شده است تا آنتالیا و کوش آداسی در لیست محبوب ترین مقاصد سفرهای نوروزی و تابستانی قرار بگیرند.

غیر از تفاوت‌های گفته شده بین هتل‌های آل و یوال، تفاوت‌های دیگری در مقایسه این دو هتل دیده می شود. برای مثال در رزرو برخی از نوشیدنی‌ها در انواع هتل‌های آل دارای محدودیت هستید. این محدودیت وقتی اعمال می شود که نوشیدنی گران انتخاب کنید. اما این چنین محدودیت‌ها اصلا در هتل یوآل دیده نمی شود و به راحتی می توانید هر غذا، نوشیدنی و دسر لذیذی که تمایل داشته باشید، در تمام ۲۴ ساعت شبانه روز سفارش دهید. البته این نکته را باید بگوییم که هیچ تفاوتی بین دو هتل آل و یوآل بعد از سفرتان به شهرهای ساحلی ترکیه احساس نخواهید کرد؛ چون خاطرات خوب و ماندگاری که از این هتل‌ها در ذهن شما ثبت می شود، بسیار منحصربه‌فرد هستند.

تور کوش آداسی

آشنایی کامل با رستوران‌های آل و یوآل

همان گونه که در پاراگراف قبل ذکر شد، خدمات ارائه رایگان غذا و نوشیدنی در هتل‌های آل و یوآل وجود دارد. بعضی از هتل‌های سطح بالا و لوکس در آنتالیا و کوش آداسی بغیر از سلف سرویس و فست فودی که دارند، چندین رستوران بزرگ و لوکس نیز هم دارند. برای رفتن به رستوران‌های هتل آل همچنان محدودیت دارید. در سفرهای یک هفته‌ای که به آنتالیا و کوش آداسی دارید، می بایست یک روز را در همان بدو ورودتان به هتل مشخص کنید تا در زمان مشخص بتوانید از خدمات رایگان هتل‌تان استفاده کنید. در رستوران هتل‌های یوآل چنین محدودیتی وجود ندارد، اما هنگام ورود به این هتل‌ها باید رستوران‌های مورد پسندتان را انتخاب کنید.

تور کوش آداسی

تور کوش آداسی یوآل

در حقیقت توری با نام تور یوآل وجود ندارد. منظور از تور یوآل همان تورهایی هستند که هتل یوآل در پکیج تورهای خارجی آن‌ها وجود دارد. بطور معمول تورهای ترکیه مانند تور کوش آداسی و تور آنتالیا دارای چنین خدماتی هستند. شاید در اولین نگاه به تورهای آنتالیا و تورهای کوش آداسی کمی گران به نظر برسند، اما وقتی بدانید که هتل‌ یوآل و آل دارای خدمات بی نظیری هستند؛ دیگر از رزرو آنلاین تور کوش آداسی یوآل و رزرو تور لحظه آخری آنتالیا یوآل دریغ نمی کنید و در اولین فرصت، بهترین و ارزانترین تورهای خارجی را از ارمغان رزرو می کنید.

در این مطلب سعی داشتیم تا مقایسه دقیقی بین هتل آل و یوآل در تور خارجی نظیر تور ترکیه را داشته باشیم. از اینجا به بعد می خواهیم توضیح مختصری درباره لیست هتل‌های آل و یوآل در شهر کوش آداسی ترکیه ارائه کنیم. با ارمغان همراه باشید.

هتل لاویستا بوتیک

لاویستا بوتیک در کوش آداسی از بهترین هتل‌های کوش آداسی است. این هتل مزیت‌های ویژه‌ای دارد که در بین هتل‌های کوش آداسی در اولویت قرار می گیرد. استخر روباز از ویژگی‌های بی نظیر این هتل است. چشم انداز اتاق‌های این هتل رو به دریای اژه است. هتل لاویستا در میان باغ بزرگی واقع شده است و طراحی اتاق‌ها و سوئیت‌ها در این هتل به سبک و معماری کشور فرانسه می باشد.

خدمات هتل لاویستا بوتیک کوش آداسی

  • وای فای رایگان
  • لوازم بهداشتی حمام کامل
  • دکوراسیون شیک و زیبا
  • بالکن اختصاصی رو به خلیج سفری حصار
تور کوش آداسی
تور کوش آداسی

هتل ایلایدا آوانتگارد

ایلایدا آوانتگارد یکی دیگر از هتل‌های ۵ ستاره کوش آداسی است که مورد استقبال تعداد زیادی از توریست‌ها قرار می گیرد. موقعیت مکانی فوق العاده عالی این هتل، از عامل‌های محبوب بودن این هتل می باشد. گفتنی است که هتل ایلایدا آوانتگارد از ساحل فاصله‌ی بسیار کمی دارد. اتاق‌های این هتل رو به دریای کوش آداسی مارینا و دریای اژه دارای چشم انداز تماشایی و جذاب است. بی شک از انتخاب هتل ایلایدا آوانتگارد از سفر به کوش آداسی و خوش گذرانی در ترکیه راضی خواهید بود. همچنین لازم است بدانید که فاصله‌ی این هتل تا قلعه‌ی کوش آداسی بسیار کم است و اگر با خودرو این مسافت را طی کنید، ۵ دقیقه تنها طول خواهد کشید. برای گردشگرانی که دوست دارند حمام آفتاب را در طی سفرشان از دست ندهند، هتل الایدا آوانتگارد بسیار مناسب است.

خدمات هتل ایلایدا آوانتگارد کوش آداسی

  • مینی بار
  • صندوق امانات
  • کافی شاپ
  • رستوران‌های معروف
تور کوش آداسی

هتل آمارا سیلایت الیت

هتل آمارا سیلایت الیت همانند هتل ایلایدا آوانتگارد در لیست بهترین هتل‌های کوش آداسی قرار دارد. این هتل ۵ ستاره با موقعیت مکانی خوبی که دارد، جزو برترین هتل‌ها در کوش آداسی است. حمام آفتاب، یکی از رایج ترین تفریحات در هتل سیلایت است و در کنار آن می توان از نوشیدنی‌ها و دسرهای ناب این هتل بهره برد. ورزش کردن و تفریح سالم از مواردی است که به هیچ وجه نباید در سفر از خودتان جدا کنید. باشگاه ورزشی هتل سیلایت این امکان را برای شما گردشگران عزیز فراهم می کند تا تفریحات و سرگرمی‌های منحصربه‌فردی در این هتل داشته باشید.

خدمات هتل آمارا سیلایت الیت کوش آداسی

  • اتاق‌های رو به دریا
  • استخر رو باز
  • فراهم بودن امکاناتی برای تفریح‌های آبی نظیر غواصی، موج سواری و فلای بورد
  • دوچرخه سواری
تور کوش آداسی
تور کوش آداسی

هتل لِ بلو اند ریزورت

در مقایسه‌ی دقیق بین دو هتل لِ بلو و هتل آمارا سیلایت باید بگوییم که هتل لِ بلو ریزورت به ساحل نزدیک تر است و این فاصله زمانی به ۲ دقیقه می رسد. همچنین هتل لِ بلو اند ریزورت در فاصله‌ی بسیار کمی با فرودگاه عدنان مندرس ازمیر قرار دارد. این هتل از هتل‌های یو آل کوش آداسی محسوب می شود و ساحل اختصاصی برای گردشگران خود دارد. موقعیت بی نظیر این هتل نسبت به دریای اژه و اختصاصی بودن خدمات تفریحی مورد توجه بسیاری از گردشگران قرار گرفته است. صبحانه رایگان، برانچ و اقسام اسنک‌های لذیذ و خوش طعم از خوراکی‌های رایگان این هتل یوآل می باشد.

خدمات هتل لِ بلو اند ریزورت کوش آداسی

  • استخر رو باز
  • جت اسکی
  • حمام ترکی
  • زمین تنیس
تور کوش آداسی
تور کوش آداسی

هتل پین بی

یکی دیگر از هتل‌های ۵ ستاره کوش آداسی، هتل پین بی می باشد. هتل پین بی در راستای دریای اژه قرار دارد . با فرودگاه ازمیر، یک ساعت فاصله زمانی دارد. سه استخر رو باز و یک استخر سر پوشیده از امکانات رفاهی این هتل به شمار می رود. شما می توانید در اتاق خانواده این هتل، بهترین و به‌یادماندنی ترین لحظات را ثبت کنید. چنانچه تمایل دارید تا در پکیج تور کوش آداسی برای رزرو هتل پین بی اقدام کنید، با ارمغان تماس بگیرید.

خدمات هتل پین بی کوش آداسی

  • مرکز آب گرم و سلامتی
  • پارکینگ رایگان
  • وای فای رایگان
  • باشگاه ورزشی
تور کوش آداسی
تور کوش آداسی

سوالات متداول تور کوش آداسی یوآل

برای رزرو تور کوش آداسی یوآل به چه مدارکی نیاز است؟

برای رزرو تور کوش آداسی به پاسپورت دارای حداقل ۷ ماه اعتبار نیاز دارید. همچنین اگر قصد دارید که بلیط هواپیما به کوش آداسی بگیرید، خرید بیمه مسافرتی آنلاین نیز توصیه می شود.

هزینه رزرو تور کوش آداسی چقدر است؟

قیمت رزرو تور کوش آداسی به عوامل مختلفی وابسته است و نمی توان برای آن قیمت دقیقی اعلام کرد. زمان سفر، نوع اقامتگاه و قیمت بلیط هواپیما از عواملی هستند که قیمت تور کوش آداسی به آن‌ها وابسته است. از این رو، نمی توان قیمت دقیقی برای تور کوش آداسی بیان کرد. شما می توانید با همکاران ما در ارمغان آفاق ایرانیان تماس بگیرید و از قیمت تور کوش آداسی لحظه آخری مطلع شوید.
شماره تلفن مشهد: ۰۵۱۳۷۲۳۷۸۰
شماره تلفن تهران: ۰۲۱۲۸۴۲۹۱۱۹

?تور کوش آداسی ارمغان چه مزیت‌هایی دارد؟

گردشگرانی که تور کوش آداسی را از ارمغان رزرو می کنند، از خدمات ویژه‌ای بهره می برند. رزرو بلیط رفت و برگشت به فرودگاه ازمیر و ترانسفر از فرودگاه ازمیر به کوش آداسی و بالعکس از خدمات رفت و آمد در شهر کوش آداسی است. بیمه مسافرتی معتبر، اقامت در بهترین سواحل یوآل کوش آداسی و گشت یک روزه ویژه در شهر کوش آداسی از مزیت‌های انتخاب تور کوش آداسی با ارمغان می باشد. خدمات سی آی پی در ایران تا فرودگاه امام خمینی نیز از ویژگی‌های تور کوش آداسی در ترکیه است.

چه زمانی برای رزرو تور کوش آداسی باید اقدام کرد؟

حداقل یک ماه پیش از خرید تور کوش آداسی بهتر است به آژانس‌های معتبر مراجعه کنید. در خصوص قیمت تور کوش آداسی خوب است بدانید که هر چه از ایام تعطیل و فصل گرم سال دورتر باشید، قیمت نهایی تور کوش آداسی ارزانتر خواهد بود.

ارزانترین تور کوش آداسی در چه فصلی از سال رزرو می شود؟

فصل‌های پاییز و زمستان، مناسب‌ترین فصل‌های سال جهت رزرو ارزانترین تور کوش آداسی هستند.

مناسب ترین فصل برای سفر به کوش آداسی چه فصلی است؟

نیمه اول تابستان، بهترین زمان سفر به کوش آداسی است. در بازه گفته شده می توانید تمام تفریحات ساحلی نظیر فلای بورد و پاراسل را انجام دهید و بهترین خاطرات را در کنار همسفران‌تان ثبت کنید.

چشم نواز ترین و زیبا ترین سواحل کوش آداسی چه ساحل‌هایی هستند؟

ساحل‌های داون تاون بیچ، لانگ بیچ، بانوان، دایموند بیچ و پارادایز از دیدنی ترین سواحل کوش آداسی هستند.

معروف ترین هتل‌های کوش آداسی، کدام هتل‌ها هستند؟

کریسما دولوکس، پین بی هالیدی، سوهان ۳۶۰ و له بلو از محبوب ترین اقامتگاه‌های شهر کوش آداسی در ترکیه هستند.

دیدنی‌های گردشگری و تاریخی شهر کوش آداسی کدام اند؟

پارک آبی آدالند، غار کاراجا، جزیره کبوتر و ویرانه تاریخی پرینه در لیست جاذبه‌های گردشگری شهر کوش آداسی قرار دارند.

بهترین مراکز خرید کوش آداسی چه نام دارند؟

اسکالا نووا، سوکو و مرکز چرم کوش آداسی در لیست بهترین مراکز تجاری کوش آداسی قرار دارند.

همکاران ما