تور شمال ویژه تابستان

معرفی و جاذبه های شهرستان محمودآباد

شهرستان  محمودآباد از شمال به دریا از شرق به فریدونکنار از غرب به نور و از جنوب به آمل ختم می‌شود. محمودآباد در حال حاضر در حال گسترش است. محمودآباد یکی از بهترین سواحل ایران محسوب می‌شود و بسیاری از نهادهای دولتی و غیردولتی ایران در این منطقه ویلا و مراکز تفریحی دارند و یکی از بهترین انتخاب ها برای تور شمال تابستان به حساب می آید. از جمله شرکت نفت در آن بنای عظیمی دارد.

محمود-آباد-2-1030x772

محمودآباد مازندران  بر اساس سرشماری سال ٩٠   :    ۹۶،۰۱۹   نفر جمعیت

رتبه در استان از لحاظ جمعیت ۱۲    و از لحاظ  تاسیس شهرستان ۱۳

این استان دارای ۲۲ شهرستان است

ارتفاع از سطح دریا ٢٢- متر  است.

محمودآباد یکی از زیباترین نواحی شمال ایران و استان مازندران است که در آن ساحل دریا به باریک‌‌ترین پهنای خود می‌رسد.که از نظر توسعه توریسم ساحلی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. این منطقه به انواع خدمات و تجهیزات گردشگری مجهز است.محمودآباد در گذشته پیش‌بندر بوده وبه عنوان یکی از کانون‌های حمل و نقل کالاهای تجاری ایران و روسیه ایفای نقش می‌کرد که با توسعه بنا در نوشهر و انزلی از اهمیت آن کاسته شد.

از نظرجغرافیایی در ۵٢ درجه و ١۶ دقیقه‌ی درازای شرقی و ٣۶ درجه و ٣٨ دقیقه‌ی پهنای شمالی قرار دارد.

ارائه‌ خدمات‌گردشگری،ماهی‌گیری‌و کشاورزی شغل اصلی ساکنان این سرزمین را تشکیل‌می دهد. مهم‌ترین محصولات این منطقه را برنج و مرکبات تشکیل می‌دهد. سبدبافی، گلیم بافی، جاجیم بافی، سفال، ظروف و مجسمه های چوبی، بافتن پارچه ها و دست بافت های سنتی از مهم ترین صنایع دستی محمود آباد به شمار می‌آیند.

“دیدنی ها و جاذبه های گردشگری و توریستی محمود آباد”

مکانهای تفریحی ، پارک های جنگلی ، پلاژها و زیارتگاه ها

مجموعه توریستی سرزمین رویاها – پلاژ خط آهی (۵ کیلومتری محمود آباد به سمت فریدونکنار)

پلاژ خط آیی یا همان سرزمین رویاها مناسب ترین ساحل منطقه محمودآباد برای استراحت و شنا می باشد این پارک ساحلی از امکاناتی چون شهر بازی ، آلاچیق ، قایق سواری سفره خانه و محل شنای آقایان و بانوان برخوردار می باشد.

پارک شهرداری محمود آباد (داخل شهر – سه راه محمود آباد)

پارک بسیار زیبای شهرداری محمود آباد یکی دیگر از اماکن تفریحی این شهرستان ساحلی می باشد ، این پارک از فضای سبز بسیار مناسبی جهت استراحت برخوردار می باشد و از امکانات خوبی چون شهر بازی ، کافی شاپ ، فضای سبز مناسب و محل مناسب شنا برخوردار می باشد.

6

معرفی و جاذبه های شهرستان محمودآباد

شهرستان  محمودآباد از شمال به دریا از شرق به فریدونکنار از غرب به نور و از جنوب به آمل ختم می‌شود. محمودآباد در حال حاضر در حال گسترش است. محمودآباد یکی از بهترین سواحل ایران محسوب می‌شود و بسیاری از نهادهای دولتی و غیردولتی ایران در این منطقه ویلا و مراکز تفریحی دارند. از جمله شرکت نفت در آن بنای عظیمی دارد.

محمود-آباد-2-1030x772

متل ساحلی شهرقصه

متل ساحلی شهرقصه نزدیکترین متل دریای خزر به تهران٬ دارای ۱۲۰۰۰ متر مساحت  مجهز به واحدهای اقامتی با کلیه امکانات رفاهی، رستوران ،سالن بیلیارد،اینترنت ، کتابخانه،، پارک کودک،کافی شاپ٬و فضای سبز منتهی به دریا خزر .

8
3
9


امکانات متل ساحلی شهرقصه

مجاورت به دریا (ساحل اختصاصی) ،صبحانه با پخش موسیقی لایت ،واحد های شیک با سرمایش کولر گازی، تلفن داخلی و شهری در تمامی واحد هارستوران با غذاهای تازه و خوش مزه ،فست فود با پیتزا و ساندویچ های متنوع ،کافی شاب ساحلی و کافی شاپ آبشار، سالن بیلیارد ،صفحه پرش کودکان ،کافی نت ، اینترنت وایرلس رایگان ،پارک کودکان ،میز پینگ پنگ ،میز شطرنج ،تمرین بسگتبال ،قایق سواری ،دو کانال پخش فیلم و کارتن ،دو کانال پخش موسیقی ،با ۱۳۰۰۰ متر فضای سبز

6
4
5

تابستان امسال را با تورهای شمال (ساحل زیبایی محمود آباد) با شما هستیم .

نماینده متل شهر قصه در استان خراسان

آمادگی عقد قرار داد با ارگان ها و نهاد های دولتی و خصوصی

جهت رزرو تور شمال ویژه تابستان  با دفتر ارمغان تماس بگیرید

تلفن : ۳۷۲۳۷۸۰۰ – ۰۵۱

نماینده متل شهر قصه در استان خراسان

آمادگی عقد قرار داد با ارگان ها و نهاد های دولتی و خصوصی

همکاران ما