پرواز مشهد قشم | بلیط هواپیما مشهد قشم

سفر رفتن و گردش روی زمین یکی از لذت های بزرگ زندگی هر فرد می باشد. سفر رفتن راهکار بسیار ایده آلی است که هیچ کسی نمی تواند از انجام آن دست بکشد. تعیین مدت سفر در اختیار شما است. خوبی سفر‌‌‌‌‌های داخل کشور این است که شما را نسبت به فرهنگ داخل کشور‌‌تان آگاه تر می کند. اکنون برای شروع سفر‌تان ممکن است خیلی دغدغه داشته باشید. اینکه به کدام شهر سفر کنید، با چه وسیله ای سفر کنید و کدام تاریخ را برای سفر‌تان مناسب می بینید. درخواست‌های فراوان شما نشان داده است که در خصوص رزرو پرواز مشهد قشم اطلاعاتی را باید از پیش بدانید. در همین راستا برای شما نکات ضروری برای رزرو آنلاین پرواز مشهد قشم در نظر گرفته ایم که با راهنمایی کامل، شما عزیزان بتوانید به راحتی پرواز آنلاین رزرو کنید.

جهت رزرو بلیط با شماره ۲۳۳۴ ۶۹۸ ۰۹۳۸ در ارتباط باشید.

پرواز مشهد قشم

ایرلاین‌های پرواز مشهد قشم را بشناسید

برای رزرو آنلاین پرواز مشهد قشم باید بدانید که چه ایرلاین‌هایی می توانند ارائه دهنده بلیط پرواز سفر شما باشند. قشم ایر، معراج ایر و هواپیمایی تابان از ایرلاین‌های معتبر ارائه دهنده پروازهای مشهد قشم می باشند. برای اینکه از ایرلاین‌های ارائه دهنده پروازهای مشهد قشم اطلاعات کشب کنید، با ارمغان همراه باشید.

پرواز-مشهد-قشم

ایرلاین قشم ایر را بیشتر بشناسید

ایرلاین قشم ایر در ایران در سال ۱۳۷۲ با نام دیگری شروع به کار کرد. این ایرلاین با نام فراز قشم به همراه دو فروند هواپیما به ایرلاین‌های کشور افزوده شد. فعالیت رسمی کاری این هواپیمایی ایرانی از سال ۱۳۹۱ آغاز می شود. در سال ۱۳۸۸ پس از ۱۰ سال فعالیت کاری مستمر در زمینه ارائه باکیفیت ترین پروازهای داخلی و خارجی، این ایرلاین با نام فراز قشم به شرکتی به نام هولدینگ توسعه سورینت قشم واگذار می شود. از سال ۱۳۹۱ به بعد، بلیط تمامی پروازهای قشم، سایر شهرهای ایران و کشورهای خارجی توسط همین ایرلاین ایرانی ارائه می شود. خوشبختانه در حال حاضر این ایرلاین، همواره بهترین و با کیفیت ترین پرواز‌های داخلی کشور و کشور‌های دیگر نظیر پروازهای دبی را ارائه می دهد.

حتما بخوانید: اطلاعات پرواز داخلی مشهد

ایرلاین قشم ایر به کدام شهرهای ایرانی و کشورهای خارجی پرواز دارد؟

در حال حاضر ایرلاین قشم ایر به شهر‌های داخل کشور یعنی مشهد، قشم، تبریز، یزد و ارومیه از فرودگاه مهر‌آباد پرواز دارد. این ایرلاین برای مقصدهای بین المللی مانند باکو، باتومی، جده، قونیه، دبی، هامبورگ و بروکسل از فرودگاه امام خمینی تهران پرواز دارد. فرودگاه‌های اصلی هواپیمایی قشم این ایرلاین، فرودگاه بین المللی امام خمینی، فرودگاه بین المللی مهرآباد و فرودگاه دیرستان در جزیره قشم است. گفتنی است که فرودگاه بین المللی کیش بعنوان قطب دوم ایرلاین قشم ایر شناخته می شود.

کلاس های پروازی هواپیمایی قشم ایر

مسافران بسته به نیاز خود می توانند کلاس های پروازی مورد نظرشان را انتخاب کنند. کلاس های پروازی در ایرلاین قشم ایر به ۲ صورت وجود دارد. بیزنس کلاس و اکونومی کلاس از کلاس های پروازی قشم ایر هستند.

پروازهای داخلی که از قشم ایر دریافت می شوند، دارای کلاس پروازی اکونومی هستند. در این کلاس پروازی، صندلی های عادی هواپیما به همراه یک یک وعده غذای رایگان برای مسافران در نظر گرفته می شود.

بیزنس کلاس مخصوص پروازهایی است که در سطح بین المللی بر فراز آسمان‌ها به پرواز در می آیند. مشخص است که کلاس‌های پروازی باهم متفاوت اند. صندلی‌های بیزنس کلاس نسبت به صندلی‌های کلاس پروازی اکونومی راحت‌تر و بزرگتر هستند. دلیل تفاوت صندلی‌های این دو کلاس پروازی بخاطر آن است که در پروازهای بین المللی، مدت طولانی‌تری را روی صندلی هواپیما می گذرانند.

راهنمای خرید بلیط پرواز قشم ایر

برای اینکه بتوانید به آسانی بلیط پرواز مشهد قشم خود را تهیه کنید، باید بدانید که چگونه می توان یک بلیط پرواز به قشم را بصورت آنلاین خرید کنید. برای خرید بلیط پرواز قشم ایر، ابتدا سه حرف اول شهر میدا و سه حرف اول شهر مقصد را وارد کنید. سپس در قسمت جست و جوی پرواز تاریخ رفت و برگشت خود را مشخص کنید. اگر قصد دارید فقط بلیط پرواز رفت قشم را تهیه کنید، تیک قسمت رفت و برگشت را غیر فعال کنید. سپس دکمه جستجوی پرواز را کلیک کنید تا با فیلترهایی که مشخص کردید، انواع بلیط ارزان قشم ایر و بلیط‌های لحظه آخری قشم ایر را در کمترین زمان رزرو کنید. اگر فکر می کنید که امروز حوصله ندارید که خودتان پروازهای قشم ایر را آنلاین رزرو کنید، با همکاران ما در آژانس گردشگری ارمغان آفاق ایرانیان تماس بگیرید و فیلترهای مورد نظرتان برای خرید بلیط هواپیما را بطور کامل بگویید. برای رزرو بلیط لحظه آخری قشم باید جزئیات تاریخ تولد خود و همسفران‌تان را بطور کامل در اختیار ما بگذارید تا بتوانیم بهترین پرواز مشهد به قشم را برای شما تهیه کنیم. وقتی برای رزرو پرواز مشهد به قشم با ما تماس می گیرید، ما خود را موظف می دانیم تا شما را از ساعت‌های پرواز و قیمت‌های موجود مطلع کنیم. مطمئن باشید که هدف ما ارائه بهترین ساعات‌های پروازی مشهد به قشم و بالعکس آن می باشد.

پرواز مشهد قشم

در مورد ایرلاین معراج ایر چقدر می دانید؟

یکی از شرکت‌های هواپیمایی خصوصی در کشور ما، ایران، ایرلاین معراج ایر می باشد. این ایرلاین با تایید سازمان هواپیمایی کشوری در سال ۱۳۸۹ تاسیس گردید. درست است که زمان زیادی از تاسیس این هواپیمای نوپا نمی گذرد، اما تمامی شواهد نشان می دهد که نیروهای انسانی کادر پرواز این هواپیمایی توانسته اند کیفیتی خوب در راستای پروازهای داخل کشور به هم میهنان‌مان ارائه دهند. اختصاص دادن ناوگانی مدرن و بسیار پیشرفته از ویژگی های بارز دیگری است که در معراج ایر دیده می شود. معراج ایر اولین ایرلاین ایرانی است که در سال ۱۳۹۲ موفق به کسب گواهی نامه‌ی مدیریت تداوم صلاحیت پروازی گردید. موفقیت های شرکت هواپیمایی معراج ایر به همینجا ختم نمی شود. در سال ۱۳۹۵ جایگاه نخست بهترین هواپیمایی از نظر کمترین تاخیر از آن این هواپیمایی خصوصی شد. گفته می شود این پرواز حامل افراد هیئت دیپلماتیک ایران از کشور سیدنی بود که در ۱۷ ساعت بهترین پرواز را بر فراز آسمان تجربه کردند. با توجه به موفقیت‌های گفته شده، در سال پیش هم طبق رتبه بندی ایرلاین های کشور ما، ۸۳ درصد پروازهای این ایرلاین بدون تاخیر بودند که باز هم در رتبه‌ی نخست معراج ایر قرار داشت. لازم است که هنگام دریافت بلیط هواپیمای مشهد به قشم لوگوی اصلی این شرکت را ببینید. دایره ای با دو رنگ آبی و قرمز در لوگوی معراج ایر نشان از آن است که حرکت، کمال و یکپارچگی در پروازهای ارائه شده از سوی این هواپیمایی دیه می شود که واقعا همینطور هم می باشد. هم اکنون معراج ایر به اکثر شهرهای ایران و کشورهای خارجی نظیر تایلند، هند، روسیه، گرجستان، عراق، ترکیه، امارات و کویت پرواز دارد.

پرواز-مشهد-قشم

راهنمای خرید بلیط پرواز معراج ایر

شما می توانید برای خرید بلیط پرواز معراج ایر همانند راه‌های دریافت پرواز قشم ایر راه‌های زیر را انجام دهید.

برای اینکه بتوانید به آسانی بلیط پرواز قشم خود را تهیه کنید، باید بدانید که چگونه می توان یک بلیط پرواز به قشم را بصورت آنلاین خرید کنید. برای خرید بلیط پرواز معراج ایر، ابتدا سه حرف اول شهر میدا و سه حرف اول شهر مقصد را وارد کنید. سپس در قسمت جست و جوی پرواز تاریخ رفت و برگشت خود را مشخص کنید. اگر قصد دارید فقط بلیط پرواز رفت قشم را تهیه کنید، تیک قسمت رفت و برگشت را غیر فعال کنید. سپس دکمه جستجوی پرواز را کلیک کنید تا با فیلترهایی که مشخص کردید، انواع بلیط‌های باکیفیت معراج ایر و بلیط‌های لحظه آخری معراج ایر را در کمترین زمان رزرو کنید. اگر فکر می کنید که امروز حوصله ندارید که خودتان پروازهای معراج ایر را آنلاین رزرو کنید، با همکاران ما در آژانس گردشگری ارمغان آفاق ایرانیان تماس بگیرید و فیلترهای مورد نظرتان برای خرید بلیط هواپیما را بطور کامل بگویید. برای رزرو بلیط لحظه آخری قشم باید جزئیات تاریخ تولد خود و همسفران‌تان را بطور کامل در اختیار ما بگذارید تا بتوانیم بهترین پرواز مشهد به قشم را برای شما تهیه کنیم. وقتی برای رزرو پرواز مشهد به قشم با ما تماس می گیرید، ما خود را موظف می دانیم تا شما را از ساعت‌های پرواز و قیمت‌های موجود مطلع کنیم. مطمئن باشید که هدف ما ارائه بهترین ساعات‌های پروازی مشهد به قشم و بالعکس آن می باشد.

پیش از رزرو آنلاین پروازهای معراج بهتر است با جزئیات این شرکت هواپیمایی خصوصی بیشتر آشنا شوید.

کلاس های پروازی هواپیمایی معراج

هواپیمایی معراج همانند هواپیمایی قشم ایر دارای کلاس‌های پروازی است که تنوع آنها نسبت به قشم ایر بیشتر است.

فرست کلاس معراج ایر

در حال حاضر تعداد کمی از هواپیمایی‌های شرکت معراج ایر دارای صندلی‌های فرست کلاس می باشند. صندلی‌های بسیار مدرن و راحت در این کلاس پروازی برای ساعت‌ها پرواز طولانی مدت در نظر گرفته شده است. در این کلاس پروازی همچنین کادر آموزش دیه و مجربی هستند که بهترین پذیرایی‌ها و سرگرمی را برای مسافران در طول پرواز‌شان تدارک دیده اند.

بیرینس کلاس معراج

این کلاس از معراج ایر بسیار مدرن‌تر و پیشرفته‌تر است. بطوریکه امکان تغییر و تنظیم صندلی‌ها بدشت شما است و می توانید برای تبدیل صندلی‌ها به تخت از این کلاس پروازی استفاده کرد. کترینگ مناسب، ارائه بهترین و مفرح‌ترین سرگرمی‌ها در حین پرواز و صندلی‌های مجهز به ال سی دی از امکانات دیگری است که این نوع کلاس پروازی به مسافران خود ارائه می کند.

  اکونومی کلاس معراج

در این نوع از کلاس پروازی معراج ایر، فاصله صندلی‌ها بین هم بطوری تنظیم شده است که مسافران بتوانند با راحتی و آسودگی بیشتری به سفر خود ادامه بدهند. در اکونومی کلاس پرواز معراج ایر کادر مهمانداری خوب و بسیار عالی برای پذیرایی از شما عزیزان آماده هستند.

هواپیمایی تابان

یکی دیگر از جوانترین شرکت‌های هواپیمایی در ایران، هواپیمایی تابان می باشد. هواپیمایی تابان از سال ۱۳۸۵ فعالیت رسمی خود را آغاز کرد. این شرکت هواپیمایی در قالب سهامی خاص اداره می شود که خوشبختانه دفتر رسمی آن هم در شهر مشهد قرار دارد. فرودگاه‌های شهید هاشمی نژاد مشهد، فرودگاه بین المللی مهرآباد تهران و فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان از قطب‌های اصلی این هواپیمایی محسوب می شوند. قطب دوم این هواپیمایی، فرودگاه بین‌المللی امام خمینی تهران می باشد. در حال حاضر این هواپیمایی به شهر داخل ایران اعم از بوشهر، اهواز، آبادان، اصفهان، مراغه، خرم‌آباد، سیرجان، جزیره کیش، قشم،‌ ماکو، ‌بجنورد، نوشهر، مشهد و تهران پرواز دارد. پروازهای خارجی این ایرلاین؛ پروازهای شهرهایی نظیر تفلیس، نجف و لاهور را پوشش می دهد.

پرواز-مشهد-قشم

حتما بخوانید: پرواز داخلی فرودگاه بین المللی امام خمینی

راهنمای خرید بلیط پرواز تابان

برای اینکه بتوانید به آسانی بلیط پرواز قشم خود را تهیه کنید، باید بدانید که چگونه می توان یک بلیط پرواز به قشم را بصورت آنلاین خرید کنید. برای خرید بلیط پرواز تابان، ابتدا سه حرف اول شهر میدا و سه حرف اول شهر مقصد را وارد کنید. سپس در قسمت جست و جوی پرواز تاریخ رفت و برگشت خود را مشخص کنید. اگر قصد دارید فقط بلیط پرواز رفت قشم را تهیه کنید، تیک قسمت رفت و برگشت را غیر فعال کنید. سپس دکمه جستجوی پرواز را کلیک کنید تا با فیلترهایی که مشخص کردید، انواع بلیط‌های  ارزان تابان و بلیط‌های لحظه آخری تابان را در کمترین زمان رزرو کنید. اگر فکر می کنید که امروز حوصله ندارید که خودتان پروازهای تابان را آنلاین رزرو کنید، با همکاران ما در آژانس گردشگری ارمغان آفاق ایرانیان تماس بگیرید و فیلترهای مورد نظرتان برای خرید بلیط هواپیما را بطور کامل بگویید. برای رزرو بلیط لحظه آخری قشم باید جزئیات تاریخ تولد خود و همسفران‌تان را بطور کامل در اختیار ما بگذارید تا بتوانیم بهترین پرواز مشهد به قشم را برای شما تهیه کنیم. وقتی برای رزرو پرواز مشهد به قشم با ما تماس می گیرید، ما خود را موظف می دانیم تا شما را از ساعت‌های پرواز و قیمت‌های موجود مطلع کنیم. مطمئن باشید که هدف ما ارائه بهترین ساعات‌های پروازی مشهد به قشم و بالعکس آن می باشد. امیدواریم با بهترین ایرلاین مورد علاقه‌تان سفر خوبی را تجربه کنید.

کلاس‌های پروازی هواپیمایی تابان هواپیمایی ماهان فقط یک کلاس پروازی دارد و آن کلاس پروازی اکونومی است.

برای خرید انلاین بلیط هواپیما می توانید اپلیکیشن بلیط هواپیما را دانلود نمایید.

همکاران ما