سفری راحت و بی دغدغه با اجاره خودرو در اردبیل

دو عامل تاثیرگذار در هزینه های سفر به اردبیل در ایران وجود دارد. انتخاب زمان یا انتخاب فصل سفر و انتخاب وسیله نقلیه مناسب و به صرفه از عوامل تاثیرگذار در هزینه های سفر شما به اردبیل هستند. اگر به تنهایی قرار است به اردبیل سفر کنید و وقت کمی دارید، می توانید هواپیما اردبیل را از سایت ارمغان آفاق ایرانیان رزرو کنید. اگر هم که قرار است با خانواده به اردبیل سفر کنید و مدت زمان نسبتا زیادی دارید، می توانید اجاره خودرو در اردبیل را از آژانس ارمغان آفاق ایرانیان هماهنگ کنید.

نحوه اجاره ماشین به اردبیل در ارمغان آفاق ایرانیان

برای اجاره خودرو به اردبیل باید بدانید که برای کجا و از کجا می خواهید سفرتان را شروع کنید. آژانس ارمغان آفاق ایرانیان این فرصت را برای شما مسافران گرامی فراهم کرده است تا بتوانید فرم آنلاین برای اجاره خودرو به اردبیل را پر کنید. نگران نباشید در کوتاه ترین زمان خودرو به دست شما می رسد و شما وقت تلف شده ای در سفرتان نخواهید داشت. همچنین وقتی برای سفر به اردبیل ماشین اجاره می کنید دیگر هزینه های مربوط به ماشین مثل هزینه های اصطکاک خودرو و پرداخت بیمه را نخواهید داشت. مطمئن باشید ماشینی که شما اجاره می کنید از لحاظ بیمه بدنه، بیمه تکمیلی و بیمه ثالث مورد تایید می باشد.

سفر به تبریز

اجاره ماشین برای کارهای اداری در تبریز

امروزه سفر به تبریز با اجاره ماشین در تبریز بسیار آسان شده است، چون شما می توانید با اجاره ماشین در تبریز یک سفر مقرون به صرفه و با کیفیت داشته باشید

برای کسب اطلاعات بیشتر اجاره ماشین در اردبیل با ما در تماس باشید

دفتر مشهد: ۰۹۱۵۷۲۳۷۸۰۰ — ۳۷۲۳۷۸۰۰ – ۰۵۱

اجاره ماشین با راننده در اردبیل

اجاره-ماشین-در-اردبیل

اگر جزو آن دسته از افراد پر مشغله هستید که می خواهید هم سفر کنید و هم کارهایتان را انجام بدهید می توانید یک ماشین لوکس به همراه راننده در اردبیل اجاره کنید. همکاران ما در آژانس ارمغان آفاق ایرانیان این امکان را برای افرادی که دوست ندارند در سفر رانندگی کنند فراهم کرده اند تا شما بتوانید بدون هیچ دغدغه ای مسافرتی شیرین و دلچسب داشته باشید. بعد از اجاره ماشین با راننده می توانید به منطقه حیران بروید. منطقه حیران در اردبیل از سحر انگیزترین و جذاب ترین جاذبه های طبیعی شهر اردبیل می باشد.

کرایه ون در اردبیل

وقتی که برای سفر به اردبیل ون کرایه می کنید می توانید شما، همسفران یا اعضای خانواده تان را در یک قاب گردشگری ببینید و خیالتان از بابت حمل و نقل راحت باشد. شما می توانید با اجاره ون در اردبیل به بازار بزرگ اردبیل یا همان بازار قدیمی اردبیل بروید و از معماری های بی نظیر و دیدنی آن لذت ببرید. یکی از دلایل سفر به اردبیل موزه ها و خانه های سنتی است که از دوران خاندان صفوی به جا مانده است. پس تصمیم خود را بگیرید و در اردبیل ون کرایه کنید.

مدارک و شرایط لازمی که برای اجاره ماشین در اردبیل مورد نیاز است:

۱٫ تصویر گرفته شده از مدارک شغلی متقاضی ماشین
۲٫ یک فقره چک و سفته به مبلغ خودرو ( پس از اتمام قرارداد به شما بازگردانده میشود)
۳٫ پرداخت مبلغ از پیش معین شده برای ضمانت جریمه های احتمالی ( که پس از ۷۰ روز به حساب شما باز خواهد گشت) این مبلغ بسته به مدت اجاره متغیر می باشد که به شرح زیر است:
– کمتر از ۷ روز اجاره: ۱۰۰ هزار تومان
– بیشتر از ۷ روز اجاره: ۵۰۰ هزار تومان

برای اجاره ماشین در اصفهان، تهران و مشهد کلیک کنید

اجاره ماشین در اصفهان
اجاره ماشین در تهران
اجاره ماشین در مشهد

همکاران ما