جزییات تور

سفری به جزیره کیش

در این مطلب قصد داریم تا اطلاعات بسیار جالب و کمک کننده ای در سفر به جزیره کیش در اختیار شما قرار دهیم. در ابتدا به معرفی کوتاهی از جزیره کیش می پردازیم.

 

** جهت خرید تور کیش در غیر از ساعت کاری با شماره ۰۸۸۳۲۸۷ ۰۹۱۵ تماس حاصل نمایید **

مروارید درخشان خلیج فارس

جزیره مرجانی و زیبای کیش ، جزیره ای بیضی شکل است که حدود ۲۰۶۶۷ نفر جمعیت دارد.

آب و هوا در جزیره کیش:

آب و هوای جزیره کیش گرم ومرطوب می باشد.

پوشش گیاهی کیش:

پوشش گیاهی جزیره از نخل های خرما تشکیل شده است.

فرهنگ مردم جزیره:

لباسی که مردان در کیش میپوشند دشداشه است . عید قربان و عید غدیر از اعیاد بزرگ و مهم برای مردم کیش می باشد. ساز سنتی در کیش طبل می باشد.

جاذبه های تاریخی و گردشگری در جزیره کیش:

  ۷ جاذبه در کیش را از دست ندهید

شهر تاریخی حریره

این شهر در دل غار و کوه ها ساخته شده است که چند سالی هست که کشف شده است. و یکی از مجذوب ترین جاذبه تاریخی برای باستان شناسی محسوب می شود. اگر به باستان شناسی علاقه دارید توصیه می کنم حتما از این آثار باستانی دیدن کنید.

شهر تاریخی حریره جزیره کیش

خانه اعیانی

یکی دیگر از جاذبه های تاریخی کیش خانه اعیانی می باشد که کمتر از آن صحبت می شود. این خانه یادآوری از زندگی خانواری در قدیم است و به دوره ایلخانی مربوط می شود.

خانه اعیانی جزیره کیش

شهر زیر زمینی کاریز

شهر زیر زمینی کاریز یکی از عجیب ترین شهرهای زیر زمینی کشف شده تا کنون است. این شهر حدود ۲۵۰۰ سال قدمت دارد. آب شیرین جزیره از قنات این شهر زیر زمینی تامین می شود.

شهر زیر زمینی کاریز جزیره کیش

کشتی یونانی

درغرب جزیره کیش یک کشتی بزرگ در سواحل نقره گون کیش واقع شده است که به کشتی یونانی معروف است. در یکی از روزهای گرم و سوزان تابستان ۱۳۴۵ بومیان جزیره کیش کشتی عظیم جثه ای را در دریا مشاهده کردند این کشتی همان کشتی یونانی در کیش است که یکی ازآثار تاریخی و دیدنی جزیره کیش به حساب می آید.

ساحل کیش

ساحل زیبای کیش با آن ماسه های خیره کننده و جنسیت مرجانی خود که در زیر نور خورشید تداعی ساحلی نقره کوب را داراست که میتوان گفت در زیبایی بی همتاست در سواحل زیبای خلیج همیشه فارس واقع شده است. دریای زیبای کیش نمایی شفاف و روشن دارد که حتی میتوان ماهی زیبای کف دریا را هم به وضوح دید. این را میتوان مدیون مرجان ها بود زیرا به صورت طبیعی موجب تصویه آب و شفافیت و درخشندگی سواحل جزیره می شوند.

تصویری از ساحل دریای زیبای کیش

جزیره ی زیبای کیش به نسبت این که  یکی از وسیع ترین ساحل هاست به همان مقدار هم میتوان از زیبایی آن لذت برد زیرا به وسعت سواحلش قابل استفاده است. ماهی های بسیار زیبا و صدف های تزیینی که حاشیه کم عمق آب های کیش را به زیبایی هر چه تمام تر تزیین کرده اند که حتی می توانند ساعت ها مسافران را به نظاره خود نگاه دارند که می توان گفت استثنایی‌ترین ویژگی این جزیره به شمار می‌آیند.

انداختن قلاب ماهیگیری در ساحلی که میتوان نگاه ماهی ها را به طعمه سر قلاب دید لذتی خاص دارد که می توان آن رادر ساحل جنوبی و غربی جزیره کیش تجربه کرد. جزیره ی زیبای کیش به علت هوای استثنایی که دارد هم در فصل گرم و هم در فصل سرد امکان شنا و ورزش های دریایی را فراهم می کند.

نمایشگاه خزنده گان

به تمامی علاقه مندان به حیوانات خزنده توصیه می کنم که بازدید از نمایشگاهی که در آن می توان بیش از ۱۰۰ گونه از خزندگان و مارهای عظیم الجثه بوآ وسوسمارهای ماداگاسکار را که در یک مکان جمع آوری شدند را از دست ندهند.

نمایشگاه خزندگان در جزیره کیش

بوستان آهوان

اگر علاقه مند به حیات وحش هستید به شما توصیه می کنم حتما از بوستان آهوان که در جزیره کیش واقع شده دیدن نمایید. در این بوستان انواع حیوانات درنده و اهلی وجود دارد که شامل آهوهای کوچک و بزرگ می باشد شایان ذکر است که تمامی حیوانات به جز آهوها در قفس نگه داری می شوند.

تصویری از آهو زیبا و جاذبه های زیبای جزیره کیش

مراکز خرید در جزیره ی کیش:

مرکز تجاری: این مرکز یکی از بزرگ ترین مراکز خرید در جزیره کیش می باشد. زمینه فعالیت این بازار عبارتند از: پوشاک، کیف وکفش، ساعت، عینک، آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی، وسایل صوتی تصویری، موبایل و هر چیز دیگه ای که شما فکر کنید در این مرکز خرید یافت می شود و بازدید از این مرکز خرید رو هم به خانم ها وهم به آقایون توصیه میکنم. ضمنا ساعت کار این مرکز تجاری از ۱۰ صبح الی ۱ ظهر و ۴ بعد از ظهر تا ۱۰ شب می باشد.

آدرس: جزیره کیش خیابان سنایی، مرکز تجاری

بازار پردیس۱: بازار پردیس یکی دیگراز بازار های بزرگ در جزیره کیش است که به شیوه ی اروپایی ها ساخته شده است. این بازاردارای تنوع اجناس می باشد و معروف ترین نمایندگی های لوازم برقی در این بازار می باشند که امر موجب می شود اکثر مسافرین به این بازار مراجعه کنند.

آدرس: میدان پردیس

بازاز پردیس ۲: این بازار یکی از مدرن ترین بازار های جزیره به حساب می آید که از نظر معماری فوق العاده است و همین ظاهر زیبا باعث شد که اکثر برند های خارجی در این بازار حضور یابند.

تور کیش برای موارد زیر هم می توانید رزرو کنید.

تور کیش لحظه آخری

تور ارزان کیش از مشهد

هتل تور کیش

جهت خرید تور کیش با دفتر ارمغان تماس حاصل نمایید .

تلفن : ۳۷۲۳۷۸۰۰ – ۰۵۱   –   ۰۸۸۳۲۸۷ ۰۹۱۵

ایمیل : info@armaghantravel.com

همکاران ما