اجاره ماشین در شیراز

شیراز شهر گل و گلشن و یکی از معروف ترین شهرهای تاریخی ایران به شمار می رود. این شهر زیبا و دیدنی با قدمتی دیرینه از فرهنگ، آثار طبیعی و شاهکارهای هنری، دوستداران زیادی در بین ایرانیان و گردشگران خارجی پیدا کرده است. سفر به این شهر تاریخی و بزرگ با هر وسیله ای ممکن است، اما اگر با وسیله ی نقلیه ی عمومی و یا هواپیما به این شهر زیبا سفر کنیم می توانیم از تمام نقاط و جاذبه های تاریخی آن دیدن کنیم؟ و یا طبیعت های بکر شیراز را از نزدیک ببینیم؟ با اجاره ماشین در شیراز می توانید همه ی این معضل ها را رفع کنید.

برای اجاره ماشین در شیراز چه مدارکی مورد نیاز است؟

  • چک و سفته ای به مبلغ اتوموبیل مورد نظر ( البته که پس از اتمام قرارداد به شما بازگردانده می شود)
  • عکس از مدارک شغلی متقاضی خودرو
  • به امانت گذاشتن مبلغی برای ضمانت جریمه های احتمالی ( این مبلغ پس از ۷۰ روز به شما بازخواهد گشت) که به دو صورت زیر تعریف شده است:
    • کمتر از یک هفته: ۱۰۰/۰۰۰ تومان
    • بیش از یک هفته: ۵۰۰/۰۰۰ تومان

چرا باید از ارمغان ماشین اجاره کنید؟

اجاره ماشین در شیراز ارمغان

در زمان و هزینه ی خود صرفه جویی می کنید

با سرویس آنلاین ما می توانید در هر ساعت از شبانه روز ماشین مورد نظر خود را انتخاب کنید و در محلی مشخص آن را تحویل بگیرید، پس در کمترین زمان نتیجه ی دلخواه خود را دریافت می کنید.

می توانید نوع خودرو خود را از اقتصادی تا لوکس انتخاب کنید

بسته به برنامه ریزی و میزان هزینه هایی که برای سفر خود در نظر گرفته اید، می توانید خودرو خود را از بین اتومبیل های شیک و یا معمولی انتخاب کنید. اگر برای مهمانی و یا مراسم رسمی تری نیاز به اجاره خودرو دارید، گزینه ی خودروهای لوکس ما می تواند انتخاب بهتری برای شما باشد.

اجاره ماشین در شیراز

مسیرهای یک طرفه رایگان هدیه می گیرید

در سایت ما عضو می شوید و با پر کردن فرم و بررسی مسیرهای ویژه ی ما در سراسر کشور، مسیرهای یکطرفه را انتخاب و به صورت رایگان سفر می کنید. حال می پرسید چرا مسیرهای یک طرفه رایگان را پیشنهاد می دهیم؟ زیرا باید اتومبیل های اجاره شده را از شهری به شهر دیگر منتقل کنیم. هم چنین برای اجاره ماشین در تهران و سایر شهرها نیز خدمات ارائه می دهیم.

با اجاره ماشین در شیراز ، از خدمات ترانسفر ما بهره مند می شوید

اگر به هر دلیلی دوست ندارید خودتان رانندگی کنید و یا با مسیرها آشنایی کافی را ندارید، با اجاره خودروهای با راننده می توانید سفری بی دغدغه و آرامی را تجربه کنید. هم چنین برای استقبال از مهمانان ویژه خود می توانید از این سرویس استفاده نمائید.

برای اجاره ماشین ارزان در اردبیل، تبریز و مشهد با شماره تماس های زیر با ما در ارتباط باشید

دفتر مشهد: ۳۷۲۳۷۸۰۰ -۰۵۱ — ۰۹۱۵۷۲۳۷۸۰۰

همکاران ما