لوکس برانید، اجاره ماشین در کیش + شرایط + مدارک

جزیره ی زیبای کیش همیشه قلب تپنده ی گردشگران ایرانی و خارجی در خلیج همیشه فارس بوده است. گشت و گذار جزیره ای با یک اتومبیل لوکس همیشه در رویاهای اکثر ما بوده ، اما به دلیل قیمت های هنگفت اجاره ی ماشین در کیش موفق به تحقق این رویا نشده ایم. حال ما اینجاییم تا برای به تحقق رساندن این رویا یاریتان کنیم و مناسب ترین قیمت ها را به شما عرضه کنیم. با ما همراه باشید تا شما را به دنیای مهیج اتومبیل رانی ببریم.

اجاره خودرو در کیش

نحوه اجاره ماشین در کیش چگونه است؟

مسافرت و سفر رفتن به جنوب کشور ایران برای اکثر مردم ایران مسرت بخش و دلپذیر است. فرقی ندارد که به کدام یک از شهرها و روستاهای جنوبی سفر می کنید. به همین خاطر در لیست اولویت‌ سفرهای نوروزی، مسافرت به کیش و قشم به چشم می خورد. جزیره‌های کیش و قشم هر دو دارای جاذبه‌های گردشگری و تفریحی هستند که انتخاب شما را برای رزرو بلیط هواپیما کیش یا بلیط هواپیمای قشم دچار تعلل می کند. این احتمال می رود که بعد از زمان زیادی به این نتیجه می رسید که کدام یک از دو مقصد در جنوب کشور، برای شما اهمیت بیشتری دارند و در آنجا لحظات بهتری را خواهید گذراند. به هر حال، ارمغان آفاق ایرانیان برای هر دو انتخاب شما بهترین وسیله حمل و نقل را ارائه می کند. از بلیط پرواز کیش گرفته تا اجاره ماشین در کیش ،همه از خدماتی هستند که آژانس ارمغان آفاق ایرانیان می تواند بهترین، مناسب ترین و مقرون‌به‌صرفه ترین آنها را به شما عزیزان ارائه بدهد. با ما همراه باشید تا یک سفر خوب و راحت به کیش داشته باشید.

دلایل اجاره ماشین کیش در نوروز به چه صورت است؟

گشت و گذار در شهر کیش با خودروهای لوکس و زیبا در کیش یکی از سرگرمی‌‌ها و تفریحات متداولی است که گردشگران دوست دارند. هر فردی که برای یکبار هم به کیش سفر کرده باشد، متوجه خواهد شد که خدمات گردشگری کیش نظیر تفریح آبی پاراسل کیش، شاتل کیش، پدل بورد کیش و فلای بورد کیش از عامل‌های ترغیب کننده مسافرین برای سفر به کیش هستند. خصوصا در نوروز که استقبال مسافران و توریست‌ها از این تفریحات آبی کیش بسیار بالا است.

اجاره ماشین در کیش

شاید فکر کنید که راهکاری برای اجاره کاهش هزینه‌های سفر به کیش وجود نداشته باشد. اما ما اینجا هستیم تا بگوییم که گزینه انتخاب اجاره ماشین در کیش می تواند برای سفر ارزان به کیش بسیار کمک کننده باشد. برای اجاره خودرو در کیش لازم نیست که از فیلتر شرایط سخت بگذرید. خیلی از مسافران در روزهای آخر عید می خواهند که اجاره خودرو ارزان و سریع در کیش داشته باشند. خوشبختانه برای اجاره ماشین‌های لوکس در کیش باید مدارک شناسایی‌تان همراه شما باشد. یعنی گواهی نامه و شناسنامه‌تان را به همراه خود داشته باشید. درست است که خودروهای لوکسی نظیر لیموزین، شورلت کامارو، بی ام و ایکس ۶، بی ام و زد ۴ و دوچ درانگو بسیار گران هستند؛ اما وقتی در کیش، ماشین اجاره می کنید، قیمت تمام شده اجاره ماشین در کیش بسیار کاهش می یابد. برای اینکه در نوروز بتوانید یک سفر ارزان و مقرون‌به‌صرفه داشته باشید؛ اجاره ماشین در کیش را به اولویت‌های سفرتان اضافه کنید. برای اجاره ماشین کیش در نوروز به روزهای انتهایی سال بسنده نکنید. هر چند که همکاران ما در ارمغان آفاق ایرانیان همواره بهترین و برترین ماشین‌ها و خودروهای لوکس را برای اجاره ماشین کیش در نوروز پیشنهاد می کند.

پس از ارائه خودرو در کیش باید مبلغی را بعنوان ضمانت و خطرات احتمالی که ممکن است پیش بیاید، پرداخت کنید. یک فقره چک هم برای اینکه پس از بازگشت از کیش، موظف باشید که ماشینی که اجاره کرده اید؛ بازگردانید. در حقیقت، برای اجاره خودرو در کیش باید یک تضمینی برای بازگرداندن خودرو وجود داشته باشد و آن به ضمانت گذاشتن یک فقره چک می باشد. برای اطلاع از قیمت اجاره خودرو، موظفیم که این نکته را بگوییم تا عدد و رقم دقیقی برای اجاره خودرو کیش وجود ندارد. البته این قیمت بستگی به نوع ماشینی دارد که انتخاب می کنید. لیموزین، بی ام و ایکس ۶، بی ام و زد ۴ و شورلت کامارو، مدل‌های پر طرفدار اجاره ماشین در کیش هستند.

اجاره ماشین در کیش

یک ترفند بسیار عالی برای مسافرینی که می خواهند مدت طولانی‌تری در کیش اقامت داشت باشند این است که ماشین ارزانتری انتخاب کنید تا هزینه‌های تمام شده‌تان در سفر به کیش، کاهش پیدا کند. این نکته را حتما به یاد داشته باشید که خودرو در دست شما امانت است و شما عزیزان موظف هستید تا تمامی نکات ایمنی هنگام رانندگی را رعایت کنید. توجه شما را جلب می کنیم تا در ادامه نکات ایمنی هنگام رانندگی در کیش را بدانید و با آگاهی کامل در کیش لوکس برانید.

مدارک لازم برای اجاره ماشین در کیش

  • به همراه داشتن عکسی از مدارک شغلی متقاضی خودرو
  • صدور یک فقره چک و سفته به وجه خودرو که پس از اتمام قرارداد خودرو به شما بازگردانده خواهد شد.
  • جهت ضمانت جریمه های احتمالی باید مبلغ معین شده ای را بپردازید که این هزینه پس از ۷۰ روز به شما بازمی گردد. مبلغ این ضمانت بسته به تعداد روزها متغیر می باشد که به شرح زیر است:
    1. کمتر از ۷ روز اجاره: ۱۰۰ هزار تومان
    2. بیشتر از ۷ روز اجاره: ۵۰۰ هزار تومان

قوانین رانندگی در کیش

  • بوق زدن و ایجاد آلودگی صوتی در کیش ممنوع است.
  • مبلغ جریمه ی رانندگی در جزیره ی کیش تقریبا دو برابر می باشد.
  • حداکثر سرعت شما در مراکز تفریحی و سواحل اطراف جزیره باید ۵۰ کیلومتر باشد.
  • بستن کمربند ایمنی از الزامات است.
  • ریختن زباله در شهر هم جریمه دارد و باید از آن پرهیز کنید.
  • بازرسان دوربین های کنترل سرعت را چک می کنند و شاید در زیر پدال شما برای کنترل سرعت قطعه آهنی قرار دهند تا بتوانند سرعت شما را بررسی نمایند.

بیشتر بخوانید : ارزان ترین بلیط کیش را از کجا بگیریم؟

مزایا اجاره ماشین در کیش

  • اجاره ماشین های لوکس و سهولت در رانندگی با خودروهای دنده اتوماتیک
  • صرفه جویی در هزینه های حمل و نقل
  • دیدن تمام مناطق جزیره در زمان کمتر
  • ایجاد فضای صمیمانه تر با جمع خانواده و دوستان
  • آرامش خیال و سرعت در رفت و آمد
  • تحویل گرفتن ماشین در فرودگاه و یا درب هتل
  • اگر ماشین شما دچار مشکل فنی شود شما به راحتی می توانید با یک تماس آن را با خودروی جدید تعویض کنید و به راه خود ادامه دهید.
خدمات فنی اجاره خودرو در کیش

توصیه هایی کاربردی قبل از اجاره خودرو

  • باید در نگهداری ماشین اجاره ای بسیار محتاطانه عمل کرد و آن را تمیز و مرتب تحویل دهید.
  • هزینه ی بنزین خودروهای خارجی ممکن است کمی بیشتر باشد، پس کارت سوخت خود را به همراه داشته باشید.
  • سعی کنید قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنید تا از خطرات احتمالی مصون بمانید.
  • قبل از اجاره خودرو اطلاعات مربوط به بیمه را مطالعه کنید و در مورد نوع بیمه اطلاعات کسب کنید.

برای خرید بلیط هواپیما کیش کلیک کنید.

بلیط هواپیمای کیش

اجاره ماشین ارزان در کیش

همیشه ارزانترین ها را از ارمغان بخواهید و مدیریت مالی سفرهایتان را به دست ما بسپارید. با اجاره ارزانترین خودروها در جزیره ی زیبا کیش بار دیگر در ارائه ی خدمات به شما حضور یافته ایم. کیفیت و به صرفه بودن هر دو برای شما حائز اهمیت است، حالا اگر هر دو مورد در کنار هم باشد، بهترین گزینه برای شماخواهد بود. شما علاوه بر ارزان بودن خودرو اجاره ای امکانات زیر را هم شامل می شوید :

  • بیمه کامل : انتخاب بیمه بدنه، بیمه ثالث و بیمه های متنوع برای تمامی خودروها
  • لوازم جانبی: انتخاب لوازم جانبی مورد نیاز مانند زنجیر چرخ، رهیاب، صندلی کودک، مودم و غیره
  • خدمات شبانه روزی: تحویل خودرو در فرودگاه به صورت شبانه روزی و به محض رسیدن پرواز مسافرین
  • راننده در اختیار: اجاره خودرو با رانندگان آموزش دیده و حرفه ای
  • دریافت در یک شهر، تحویل در شهری دیگر : خودروی خود را در شهر مورد نیاز خود، دریافت کنید و در شهر دیگر تحویل دهید.
  • انتخاب خودرو دلخواه: امکان انتخاب خودرو مورد نیاز (از اقتصادی تا لوکس) و از هر کلاس خودرو (مینی تا ون) برحسب نیاز
  • تعمیرات و سرویس دهی شبانه روزی: در هر زمان و هر مکانی که خودرو شما نیاز به تعمیرات و سرویس دهی داشت، کافیست با واحد فنی ما تماس بگیرید.

دفتر مشهد: ۰۹۱۵۷۲۳۷۸۰۰ — ۳۷۲۳۷۸۰۰ – ۰۵۱

همکاران ما